Komunikaty PR

Powiew lata w Kontigo: peelingi chłodzące i nowa, winogronowa linia Biolove

2021-08-24  |  15:00

Uwielbiana przez klientki Kontigo naturalna marka Biolove została wzbogacona o kolejne, wakacyjne nowości, tradycyjnie urzekające smakowitymi, owocowymi zapachami. Wśród premierowych produktów znalazły się peelingi chłodzące, zapewniające przyjemne uczucie orzeźwienia przydatnego zwłaszcza w upalne dni. Do apetycznych linii pielęgnacyjnych Biolove dołączyły też kosmetyki o zapachu winogrona.

O Biolove

Biolove to produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów tworzone z miłości do natury. W składach kosmetyków tej marki królują naturalne składniki, a większość produktów jest odpowiednia dla wegan. Kosmetyki Biolove wyróżniają się pięknymi, pobudzającymi zmysły zapachami, a przy tym skutecznie dbają o każdy rodzaj skóry, odżywiając ją i regenerując. Wszystkie linie Biolove produkowane są w Polsce, a kupić je można wyłącznie w sieci sklepów Kontigo.

O peelingach chłodzących

Peelingi chłodzące Biolove, dzięki orzeźwiającym owocowym zapachom i zawartości mentolu, zapewniają skórze przyjemne uczucie odświeżenia i ochłodzenia. Zawierają aż 99 proc. składników pochodzenia naturalnego, które nawilżają, odżywiają i regenerują każdy rodzaj skóry. Masaż wykonany z użyciem peelingu wygładza i ujędrnia ciało, a drobiny soli pozwalają złuszczyć martwy naskórek i oczyścić skórę. W sieci Kontigo dostępne są peelingi chłodzące Biolove w trzech, letnich zapachach: borówka-mięta, marakuja-mięta oraz winogrono-mięta.

O linii winogrono

W skład nowej linii kosmetyków Biolove, urzekającej winogronowym aromatem, wchodzą:

  • żel pod prysznic - łagodny żel pod prysznic o wyjątkowym zapachu winogrona oczyszcza i pielęgnuje skórę. Dzięki zawartości pantenolu oraz gliceryny wspomaga regenerację i nawilżenie,

  • peeling chłodzący do ciała - naturalny peeling cukrowy, który dzięki zawartości mentolu delikatnie chłodzi skórę, dając przyjemne uczucie odświeżenia. Zawarte w nim składniki zapewniają skórze odpowiednie nawilżenie, odżywienie i regenerację,

  • lekkie masło do ciała – lekkie a jednocześnie nawilżające masło do ciała. Sprawia, że skóra staje się miękka, gładka oraz elastyczna, m.in. dzięki olejowi ze słodkich migdałów, olejowi makadamia czy olejowi z awokado.

Kontigo to sieć sklepów kosmetycznych należących do grupy Eurocash. Koncept powstał z myślą o współczesnej kobiecie, której zapewnia wyjątkową obsługę oraz unikatowy asortyment, by mogła poczuć się zadbana. W ofercie Kontigo znajdują się produkty do pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, kosmetyki do makijażu oraz zapachy i akcesoria. Większość marek dostępna jest na wyłączność. Kontigo to sklepy kosmetyczne, w których dostępny jest najszerszy wachlarz kosmetyków naturalnych na polskim rynku. Marka prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sklepu online, a także w ponad 30 sklepach stacjonarnych w całej Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.