Komunikaty PR

Rozświetlacz - kosmetyk roku i prawdziwy must-have!

2023-03-07  |  13:00

„Super glow” to jeden z wiodących trendów makijażowych na 2023 rok. Cera ma być efektownie rozświetlona i skupiać na sobie spojrzenia. Wizażyści mówią jednym głosem - rozświetlacz będzie kosmetykiem, którego nie może zabraknąć w żadnej kosmetyczce. 

Make-up o błyszczącym wykończeniu królował podczas pokazów mody wiosennych i letnich kolekcji. Pięknie podkreślona skóra, pełna blasku i elegancji to jednak trend, który obserwujemy nie tylko na wybiegach, ale i czerwonych dywanach. Wizażyści największych gwiazd show-biznesu stawiają na mocno rozświetlający makijaż. Do jego wykonania niezbędny jest rozświetlacz. Jak sama nazwa wskazuje, produkt doskonale rozświetla cerę i zostawia ją promienną. To kosmetyk, dzięki któremu pięknie uwypuklimy te miejsca na twarzy, które chcemy podkreślić. Makijażyści nakładają go najczęściej na szczytach kości jarzmowych, ale to nie jedyne miejsca, w których znajdzie zastosowanie. Rozświetlacz aplikowany na łuk kupidyna optycznie powiększy górną wargę. Z kolei położony na grzbiecie nosa sprawi, że wyda się on smuklejszy. Rozświetlacz to kosmetyk prawdziwie uniwersalny, bo w niewielkiej ilości pięknie prezentuje się także na dekolcie. 

Rozświetlacze polskiej marki Color Care charakteryzują się aksamitnie gładką, kremową konsystencją. Nadają skórze perłowe, świetliste wykończenie, a do tego łatwo się aplikują, współgrając z innymi kosmetykami aplikowanymi na cerę. Co szczególnie warte podkreślenia — rozświetlacze od Color Care zawierają dwa składniki pielęgnacyjne: olej z awokado oraz witaminę E. Pierwszy łagodzi podrażnienia, nawilża i neutralizuje wolne rodniki, spowalniając procesy starzenia. Drugi z kolei wykazuje działanie przeciwzapalne oraz regenerujące. Witamina E dodatkowo podwyższa zdolność wiązania wody w organizmie, wyrównuje koloryt, uelastycznia, działa kojąco i ochronnie na skórę.

Rozświetlacze Color Care znalazły uznanie Jury prestiżowego, ogólnopolskiego plebiscytu branżowego Perła Rynku Kosmetycznego. W projekcie prowadzonym od 2016 roku nagradzane są najlepsze nowości produktowe w kilkunastu kategoriach. W ubiegłorocznej edycji wśród nich znalazły się także rozświetlacze Color Care, wyróżnione jako kosmetyki do makijażu twarzy. 

Rozświetlacze dostępne są w 5 kolorach: Universal Glow, Universal Rose, Universal Pink, Universal Peach, Universal Golden.

Rozświetlacze marki Color Care (8g) – 69,90 zł

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.