Komunikaty PR

Rozświetlacz - kosmetyk roku i prawdziwy must-have!

2023-03-07  |  13:00

„Super glow” to jeden z wiodących trendów makijażowych na 2023 rok. Cera ma być efektownie rozświetlona i skupiać na sobie spojrzenia. Wizażyści mówią jednym głosem - rozświetlacz będzie kosmetykiem, którego nie może zabraknąć w żadnej kosmetyczce. 

Make-up o błyszczącym wykończeniu królował podczas pokazów mody wiosennych i letnich kolekcji. Pięknie podkreślona skóra, pełna blasku i elegancji to jednak trend, który obserwujemy nie tylko na wybiegach, ale i czerwonych dywanach. Wizażyści największych gwiazd show-biznesu stawiają na mocno rozświetlający makijaż. Do jego wykonania niezbędny jest rozświetlacz. Jak sama nazwa wskazuje, produkt doskonale rozświetla cerę i zostawia ją promienną. To kosmetyk, dzięki któremu pięknie uwypuklimy te miejsca na twarzy, które chcemy podkreślić. Makijażyści nakładają go najczęściej na szczytach kości jarzmowych, ale to nie jedyne miejsca, w których znajdzie zastosowanie. Rozświetlacz aplikowany na łuk kupidyna optycznie powiększy górną wargę. Z kolei położony na grzbiecie nosa sprawi, że wyda się on smuklejszy. Rozświetlacz to kosmetyk prawdziwie uniwersalny, bo w niewielkiej ilości pięknie prezentuje się także na dekolcie. 

Rozświetlacze polskiej marki Color Care charakteryzują się aksamitnie gładką, kremową konsystencją. Nadają skórze perłowe, świetliste wykończenie, a do tego łatwo się aplikują, współgrając z innymi kosmetykami aplikowanymi na cerę. Co szczególnie warte podkreślenia — rozświetlacze od Color Care zawierają dwa składniki pielęgnacyjne: olej z awokado oraz witaminę E. Pierwszy łagodzi podrażnienia, nawilża i neutralizuje wolne rodniki, spowalniając procesy starzenia. Drugi z kolei wykazuje działanie przeciwzapalne oraz regenerujące. Witamina E dodatkowo podwyższa zdolność wiązania wody w organizmie, wyrównuje koloryt, uelastycznia, działa kojąco i ochronnie na skórę.

Rozświetlacze Color Care znalazły uznanie Jury prestiżowego, ogólnopolskiego plebiscytu branżowego Perła Rynku Kosmetycznego. W projekcie prowadzonym od 2016 roku nagradzane są najlepsze nowości produktowe w kilkunastu kategoriach. W ubiegłorocznej edycji wśród nich znalazły się także rozświetlacze Color Care, wyróżnione jako kosmetyki do makijażu twarzy. 

Rozświetlacze dostępne są w 5 kolorach: Universal Glow, Universal Rose, Universal Pink, Universal Peach, Universal Golden.

Rozświetlacze marki Color Care (8g) – 69,90 zł

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ! Biuro prasowe
2024-07-10 | 12:00

KUP NEBOA, RATUJ ŻÓŁWIE I WYGRYWAJ!

NEBOA - polska marka wegańskich kosmetyków do pielęgnacji włosów i skóry głowy, startuje z nową kampanią marketingową, w której konsumenci kupując produkty,
Uroda Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?
2024-07-05 | 10:00

Jak pielęgnować skórę muśniętą słońcem?

Słońce jest synonimem lata, wakacji i relaksu. Gorące promienie relaksują, wprawiają nas w dobry nastrój... i nadają naszej skórze delikatnego blasku,
Uroda Co warto wiedzieć o bakuchiolu?
2024-07-05 | 09:00

Co warto wiedzieć o bakuchiolu?

Bakuchiol to roślinny król kosmetycznej multifunkjonalności. Działa przeciwzmarszczkowo, ujędrniająco, nawilżająco oraz antyoksydacyjnie. Wykorzystanie bakuchiolu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Eliza Rycembel: Sztukę „Czułe słówka” zrobiliśmy na podstawie znanego filmu. Udało się uwspółcześnić tę historię i przenieść ją na nasze realia

Już po pierwszych przedstawieniach Eliza Rycembel i Krzysztof Dracz widzą, że bardziej współczesna teatralna wersja obsypanego Oscarami kinowego hitu sprzed 40 lat również przypadła do gustu widzom. „Czułe słówka” w reżyserii Pawła Paszta to historia wzruszająca, ale nie ckliwa, z odpowiednią dozą akcentów dramatycznych i komediowych. Spektakl opowiada o trudnej relacji nadopiekuńczej matki i córki, która czując się przytłoczona jej miłością i oczekiwaniami, decyduje się na szybkie małżeństwo i opuszczenie domu.

Inwestycje

Polskie wybrzeże przyciąga coraz więcej turystów z zagranicy. Apartamenty nad morzem wracają do łask inwestorów

Polskie wybrzeże z każdym rokiem cieszy się rosnącym zainteresowaniem krajowych, ale i zagranicznych turystów – głównie z Niemiec, Czech, Szwecji i Norwegii. Tym, co przyciąga ich nad Bałtyk, są m.in. ceny, które wciąż pozostają konkurencyjne w stosunku do cen innych, popularnych destynacji wakacyjnych, jak i dobra baza noclegowa. Nadmorskie hotele i apartamenty w sezonie notują nawet ponad 90-proc. obłożenie, a zainteresowanie inwestowaniem w takie obiekty nie słabnie. Apartamenty typowo pod wynajem – wykończone pod klucz, w dobrej lokalizacji, z operatorem i gwarancją comiesięcznego zysku – są popularne wśród osób, którym zależy na zabezpieczeniu i pomnożeniu swoich oszczędności, które jednocześnie oczekują, by formalności związane obsługą lokalu były dla nich jak najmniej angażujące.

Media

Katarzyna Dowbor: Niektórym bohaterom programu „Nasz nowy dom” pomagam do dziś. A moje nazwisko otwiera drzwi, których inaczej nie można otworzyć

Prezenterka przyznaje, że historia wielu bohaterów programu „Nasz nowy dom” poruszyła ją do tego stopnia, że postanowiła im pomagać także na własną rękę, już poza kamerami. I mimo że teraz nie jest już związana z tym formatem Polsatu, to nadal ma kontakt z niektórymi uczestnikami i wspiera ich, jak tylko może. Katarzyna Dowbor podkreśla, że dużą satysfakcje daje jej to, że ktoś chętnie korzysta z jej rad i życiowego doświadczenia. Ma też żal do władz Polsatu, że nadal nie poznała powodów ich decyzji dotyczącej zmiany gospodyni programu, który tworzyła od podszewki.