Komunikaty PR

Wiosna 2023 – poznajcie najważniejsze trendy makijażowe

2023-02-24  |  12:00

Cera

Zdrowa i zadbana skóra była, jest i będzie najpiękniejszą ozdobą — wie to każda kobieta. Kilkuetapowa pielęgnacja, odpowiednie nawadnianie organizmu, właściwe oczyszczanie i stosowanie wysokiej jakości kosmetyków — tak w ogromnym skrócie powinien wyglądać codzienny rytuał piękna. Według wizażystek i wizażystów pracujących przy pokazach mody dla największych marek jednym z wiodących trendów na wiosnę tego roku będzie ponownie make-up no make-up. Efekt tzw. „nagiej twarzy” osiągniecie wybierając lekkie w swojej formule podkłady i pudry, które stworzą na skórze niemal niewidoczną powłokę. 

A czy słyszałyście już o „dewy skin” (ang. „dewy” — zroszony)? Powinnyście, bo to drugi z trendów, który już lansowany jest przez największe gwiazdy. Makijaż tego typu stworzycie na kilka sposobów, ale najważniejszym kosmetykiem potrzebnym do jego wykonania będzie rozświetlacz. Skóra ma się bowiem błyszczeć i odbijać światło, tworząc efekt „super glow”. Na rynku dostępnych jest wiele kosmetyków, które doskonale rozświetlają cerę, podkreślając policzki, okolice oczu, łuki brwiowe oraz dekolt, ale czy słyszałyście o takich, które dodatkowo pielęgnują skórę? Przykładem takich produktów są rozświetlacze polskiej marki Color Care, w których składzie znajdziemy olej z awokado i witaminę E. Pierwszy ingredient łagodzi podrażnienia, nawilża i neutralizuje wolne rodniki, spowalniając procesy starzenia. Drugi z kolei wykazuje działanie przeciwzapalne oraz regenerujące. Witamina E dodatkowo podwyższa zdolność wiązania wody w organizmie, wyrównuje koloryt, uelastycznia, działa kojąco i ochronnie na skórę. Koniecznie sprawdźcie ten produkt!

Usta 

Wiosną tego roku usta powinny przyciągać uwagę. - Postawcie więc na szminki w mocnych odcieniach różu oraz... pomarańczu. Powinno być kolorowo — w końcu to wiosna! Jeżeli należycie do grona osób, które nie boją się odważnych stylizacji, z pewnością ucieszy Was informacja, że jednym z wiodących trendów nadchodzących miesięcy będzie metaliczne wykończenie ust. Sięgnijcie po szminkę lub konturówkę w kolorze złota bądź srebra i sprawcie, by z pozoru zwykły makijaż nabrał wyjątkowego charakteru - mówi makijażystka Joanna Dobosz. 

Oczy

Przyglądając się pokazom mody wiosenno-letnich kolekcji, nie sposób nie zwrócić też uwagi na twarze modelek. Na wybiegach nie brakowało energetycznych, kolorowych make-up'ów w pastelowych i neonowych wersjach. Róż na powiece? Tak! Wypróbujcie paletę cieni Pink Power od Color Care i bawcie się, tworząc nieprzeciętnie kuszące makijaże. Ten sezon będzie też obfitował w nawiązania do morza i oceanów, dlatego w Waszych kosmetyczkach nie powinno zabraknąć cieni w odcieniach głębokiego, przenikliwego granatu, intensywnego cyjanu czy urzekającego turkusu. Okej, ale co z dziewczynami i kobietami, które nie czują się dobrze w intensywnie kolorowych makijażach? Spokojnie – smokey eye również królował podczas fashion week. Zainspirujcie się make-up'ami modelek Toma Forda czy Versace.

Czym jednak byłby makijaż oczu bez podkreślenia rzęs, prawda? Tu zasada jest prosta – „the bigger the better”! Kilkukrotnie wytuszowane górne i dolne pasma dadzą efekt mocnego spojrzenia, o jaki chodzi w tym sezonie. Sztuczne rzęsy w kępach i na paskach też pomogą Wam stworzyć wyjątkowy look.
Jeżeli oczy są zwierciadłem duszy, to brwi stanowią ramę tego lustra. W tym sezonie ich stylizacji przyświeca jedno hasło — baw się! Modne będą zarówno te o naturalnym wyglądzie, jak i mocno podkreślone i wyczesane. W Waszej kosmetyczce nie powinno więc zabraknąć mydełka, które nadaje kształt, układa niesforne włoski i utrwala je na wiele godzin oraz koloryzującej pomady. Uwaga wszystkie blondynki – w trendach wciąż pozostają rozjaśnione, wręcz wtapiające się w odcień skóry, brwi. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu Biuro prasowe
2025-01-30 | 15:30

Rituals Cosmetics przekracza próg 2 miliardów euro przychodu

W 2024 roku marka Rituals osiągnęła przychody w wysokości 2,1 miliarda euro, notując organiczny wzrost o 21% we wszystkich kanałach sprzedaży i krajach. Fundamentami
Uroda 4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry
2025-01-28 | 12:00

4 skuteczne sposoby, dzięki którym spowolnisz starzenie się skóry

Z wiekiem kondycja skóry słabnie, a jej pielęgnacja niesie ze sobą nieco więcej wyzwań. Chociaż starzenie się jest procesem naturalnym i niemożliwym do zatrzymania, istnieją
Uroda Maść Rokitnikowa
2024-12-31 | 11:10

Maść Rokitnikowa

Działanie MAŚCI ROKITNIKOWEJ związane jest z naturalnymi właściwościami ekstraktu z rokitnika, nagietka lekarskiego, alantoiny, panthenolu (prowitaminy B5) oraz leczniczej wody mineralnej:

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.