Urządzenia kuchenne, które stały się ikonami designu
Takiego połączenia nie spotyka się często w świecie designu, a w przypadku AGD jest prawdziwą rzadkością. Estetyka, która stawia opór zmieniającym się modom i czasom, a jednocześnie jest tak uniwersalna, że sprzęty pasują do kuchni od nowoczesnych, przez klasyczne aż po rustykalne. Zawdzięczają to prostym, geometrycznym kształtom i stalowemu wykończeniu. Niczym lustro odbija ono i przyjmuje kolory otoczenia. Ale to nie wszystko, bo wewnątrz kryją się wyrafinowane funkcje niespotykane u innych producentów.
Chłodziarka z szybą
Wystarczy jeden rzut oka by rozpoznać ten model. Seria PRO zawdzięcza to szybie w drzwiach, dzięki której można estetycznie wyeksponować kolorowe warzywa czy napoje. Urok tego rozwiązania wzmacnia zamontowane w środku oświetlenie LED. Wykonana ze stali szlachetnej wewnątrz i na zewnątrz, zapewnia luksusowy, profesjonalny wygląd. Co ważne, materiał pochodzi w 75% z recyclingu. Linia chłodziarko-zamrażarek PRO 48 to sztandarowy produkt amerykańskiej marki Sub-Zero. Niewiele jest urządzeń AGD, które dzięki swojemu designowi stają się prawdziwymi ikonami, jednak równie godna uwagi jest zastosowana w niej technologia. - By żywność pozostawała dłużej świeża, seria PRO nowej generacji jest wyposażona w najbardziej zaawansowany system filtrowania powietrza opracowany we współpracy z NASA– mówi Maciej Michalak z showroomu Sub-Zero/Wolf Poland. - Co 20 minut powietrze jest czyszczone z gazu etylenowego, bakterii i wirusów. Dzięki temu produkty spożywcze pozostają wielokrotnie dłużej świeże. Z kolei optymalne warunki do przechowywania żywności zapewnia podwójny system chłodzenia: większą wilgotność w chłodziarce, a bardzo suche i zimne powietrze w zamrażarce.
Kuchnia dla konesera
Wolnostojący model piekarnika Wolf wyróżniają spore wymiary i wyrafinowane detale. Już na pierwszy rzut oka uwagę zwraca rząd 8 czy 10 dużych pokręteł. Dlaczego jest ich aż tyle? W zależności od modelu służą do sterowania 4, 6 lub 8 palnikami. A ponadto, w zależności od wersji, także grillem i płytą teppanyaki (do opiekania mięsa czy ryb z mniejszą ilością tłuszczu) Pokrętła możemy dopasować kolorystycznie. Do wyboru są czarne, złote, srebrne, szare, mosiężne lub czerwone i to właśnie te ostatnie nadają wyrazisty estetyczny rys kuchniom Wolf. Co więcej, wybierzemy również kolor okalających pokrętła ramek– stalowe lub mosiężne. Zatem możliwości zindywidualizowania wyglądu kuchni jest wiele. - Na szczególną uwagę w warstwie technologicznej zasługują piekarniki z funkcją podwójnej konwekcji – mówi Maciej Michalak z Sub-Zero/Wolf Poland. - Sprawia ona, że potrawy opiekają się równo na całej powierzchni. Co więcej, piekarniki te znakomicie służą także utrzymywaniu temperatury potraw. Są nieocenione m.in. w przypadku większych przyjęć.
Kuchnie i chłodziarki Sub-Zero/Wolf cieszą się za oceanem niesłabnącą od lat popularnością. Można nawet powiedzieć, że silnie wpłynęły na styl tamtejszych kuchni. Reklamowali je Andy Warhol i Frank Lloyd Wright. Można je dostrzec w znanych filmach i serialach. Estetyczna unikatowość urządzeń Sub-Zero/Wolf, zagwarantowana 20-letnia trwałość oraz profesjonalne technologie otworzyły nowe, niespotykane możliwości gotowania i przechowywania żywności. Trudno być na te urządzenia obojętnym. Showroom marki Sub-Zero/Wolf znajduje się w Warszawie przy ul. Jara 4/1, www.subzerowolf.pl
![Oaza spokoju na Żoliborzu Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_1581999827,w_254,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Oaza spokoju na Żoliborzu
![Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule](/files/_uploaded/glownekonf_239389579,w_225,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Architektoniczne inspiracje ze świata arch. Magdaleny Federowicz-Boule
![Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym](/files/_uploaded/glownekonf_561437929,w_177,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Vileda wprowadza nową linię suszarek Ultimate – styl i funkcjonalność w jednym
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Handel
![](/files/1922771799/carrefour-programy-foto-4-ram,w_274,r_png,_small.png)
Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody
Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.
Handel
Co jedenasta osoba na świecie głoduje, a jednocześnie gwałtownie przybywa ludzi otyłych. Dużym problemem jest marnowanie żywności
![](/files/1922771799/glod-raport-foto2,w_133,r_png,_small.png)
W 2023 roku głodowało 733 mln ludzi, a ponad 2,3 mld zmagało się z umiarkowanym bądź poważnym brakiem bezpieczeństwa żywnościowego, czasami nie jedząc przez cały dzień lub dłużej. Z powodu ostrego niedożywienia każdego roku umiera około miliona dzieci – pokazuje nowy raport „Stan bezpieczeństwa żywnościowego i żywienia na świecie”, opracowany przez pięć wyspecjalizowanych agend ONZ. Z publikacji wynika, że w walce z głodem i niedożywieniem świat cofnął się o kilkanaście lat, do poziomu notowanego w latach 2008–2009. – System żywnościowy potrzebuje głębokich, strukturalnych zmian, ponieważ w tej chwili jest zorientowany na maksymalizację zysków, a nie wyżywienie ludzi – wskazują eksperci.
Media
Rafał Zawierucha: Trzeba być do zawodu aktora w jakimś stopniu powołanym. Nie można jednak mówić ludziom, jak mają żyć, na kogo głosować i co jeść
![](/files/1922771799/zawierucha-aktorstwo-foto,w_133,_small.jpg)
Zdaniem Rafała Zawieruchy, żeby zostać aktorem, trzeba poczuć w sobie powołanie do wykonywania tego zawodu, mieć talent i charyzmę, ale też być świadomym tego, że niesie on ze sobą wiele trudności i niełatwych decyzji. Na dobrą rolę i na sukces trzeba ciężko zapracować, ale sława jest ulotna, konkurencja duża i szybko można zostać zapomnianym. Artysta sądzi też, że nawet zdobywając dużą popularność i będąc na szczycie, nie wolno się wywyższać, uważać się za wyrocznię i dyktować innym, co mają robić i jak żyć.