Komunikaty PR

Vanilla night&day wprowadza kolekcję dla Mam i Córek!

2020-05-29  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Surowik
Ahava PR

Tymienieckiego 25C/303
91-117 Łódź
katarzyna.surowik|ahavapr.pl| |katarzyna.surowik|ahavapr.pl
503838407
avapr.pl
Do pobrania rar ( 3.53 MB )

Polska marka bielizny nocnej Vanilla night&day wprowadza do swojego asortymentu specjalną linię dedykowaną Mamom i Córkom. Prezentuje w niej miękkie i urocze ubrania typu homewear. W ten sposób brand łączy celebrowanie wspólnie spędzanego czasu w gronie rodzinnym z komfortową modą. Spełnia też marzenia dziewczynek, które chcą być jak swoja mama.

W najnowszej linii marka Vanilla night&day przedstawia rodzinną opowieść, w której bohaterkami są Mama i Córka. Zwraca uwagę na piękno i wyjątkowość tej bliskiej relacji. Podkreśla również ważność wspólnie spędzanego czasu – od spontanicznej zabawy po wykonywanie razem obowiązków domowych. Choć to nie wszystko! Tworzy linię, która spełnia marzenia dziewczynek - od teraz w ich garderobie będą mogły znaleźć się ubrania identyczne jak Mamy.

Od dłuższego czasu chciałam zrealizować projekt, w którym będę mogła wyrazić podziw dla wyjątkowej relacji matek i córek. Chciałam stworzyć dla nich bardzo wygodne ubrania, które umilą wspólne spędzanie czasu  - komentuje Katarzyna Pastwa, założycielka i dyrektor kreatywna marki Vanilla night&day.

Jednymi z bohaterek sesji zostały moja córka Zuzia i jej córka Marysia. Wnuczka już od dawna pytała, kiedy uszyje ubrania dla niej takie, jak nosi jej Mama. Dziewczynki uwielbiają ubierać się jak mamy. Od teraz Zuzia z Marysią będą mogły razem stroić się w domu - dodaje Katarzyna Pastwa.

W kolekcji prezentowane są komfortowe ubrania w stylu homewear. Są wśród nich lekkie kardigany oraz zestawy składające się ze spodni lub szortów, koszulek i bluzek. Dominują takie kolory jak delikatna oliwkowa zieleń, brudny róż, atramentowy granat oraz różowy, czerwony i szary melanż . Prezentowane fasony delikatnie przylegają do ciała, nie krępują ruchu i są wykonane z przyjaznej w dotyku wiskozy.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ahava PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Polacy entuzjastami mody z drugiej ręki? Biuro prasowe
2024-09-26 | 12:00

Polacy entuzjastami mody z drugiej ręki?

Wraz z nadejściem jesieni nadchodzi czas na porządkowanie i odświeżanie garderoby. Vinted przyjrzała się nawykom zakupowym Polek i Polaków. Badanie* konsumenckie przeprowadzone dla
Moda Moda męska na sezon jesień/zima 2024 – najnowsze trendy, inspiracje i wskazówki
2024-09-24 | 14:00

Moda męska na sezon jesień/zima 2024 – najnowsze trendy, inspiracje i wskazówki

Zbliżający się sezon jesień/zima 2024 przynosi świeże spojrzenie na modę męską, łącząc klasykę z nowoczesnością. Styl uliczny będzie łączył się z elegancją, a funkcjonalność
Moda Finałowy pokaz mody SHEIN X Global Challenge 2024 w Singapurze
2024-09-23 | 13:46

Finałowy pokaz mody SHEIN X Global Challenge 2024 w Singapurze

SINGAPUR, 23 września 2024 – Zwyciężczyni i finaliści konkursu SHEIN X Global Challenge 2024 wzięli udział w pokazie mody, który odbył się 19 września 2024 roku w ramach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Rośnie zapotrzebowanie na dietetyków. Przekłada się to na rozwój kierunków studiów związanych z żywieniem

Ostatnie lata przyniosły duży rozwój kierunków studiów związanych z żywieniem człowieka i dietetyką. Zapotrzebowanie na ekspertów w tych dziedzinach rośnie przede wszystkim ze względu na większą świadomość społeczną na temat wpływu diety na zdrowie i życie. A Polacy wciąż najbardziej ufają poradom żywieniowym właśnie ze strony lekarzy i dietetyków. Nowe kadry są potrzebne także producentom żywności i placówkom edukacyjnym, np. do prowadzenia edukacji zdrowotnej, nowego obowiązkowego przedmiotu w szkołach, a także w rozwoju dziedziny sprofilowanego żywienia.

Psychologia

Piotr Zelt: Tygodniowo udaje mi się przejechać na rowerze 250–300 kilometrów. Bardzo fajnie to czyści głowę i jest to forma medytacji sportowej

Aktor z dumą przyznaje, że robi niesamowite wyniki na rowerze szosowym. Nie wyobraża już sobie życia bez dwóch kółek i w każdą trasę wyjeżdża spokojny, bo umie sam naprawić większość usterek. Piotr Zelt preferuje aktywny styl życia, bo jak podkreśla – sport pomaga mu zachować dobrą kondycję, pozwala pozbyć się stresu i poprawia samopoczucie. Od wielu lat uprawia windsurfing, narciarstwo alpejskie, a także gra w hokeja.