Vanilla night&day wprowadza kolekcję dla Mam i Córek!
Ahava PR
Tymienieckiego 25C/303
91-117 Łódź
katarzyna.surowik|ahavapr.pl| |katarzyna.surowik|ahavapr.pl
503838407
avapr.pl
Polska marka bielizny nocnej Vanilla night&day wprowadza do swojego asortymentu specjalną linię dedykowaną Mamom i Córkom. Prezentuje w niej miękkie i urocze ubrania typu homewear. W ten sposób brand łączy celebrowanie wspólnie spędzanego czasu w gronie rodzinnym z komfortową modą. Spełnia też marzenia dziewczynek, które chcą być jak swoja mama.
W najnowszej linii marka Vanilla night&day przedstawia rodzinną opowieść, w której bohaterkami są Mama i Córka. Zwraca uwagę na piękno i wyjątkowość tej bliskiej relacji. Podkreśla również ważność wspólnie spędzanego czasu – od spontanicznej zabawy po wykonywanie razem obowiązków domowych. Choć to nie wszystko! Tworzy linię, która spełnia marzenia dziewczynek - od teraz w ich garderobie będą mogły znaleźć się ubrania identyczne jak Mamy.
Od dłuższego czasu chciałam zrealizować projekt, w którym będę mogła wyrazić podziw dla wyjątkowej relacji matek i córek. Chciałam stworzyć dla nich bardzo wygodne ubrania, które umilą wspólne spędzanie czasu - komentuje Katarzyna Pastwa, założycielka i dyrektor kreatywna marki Vanilla night&day.
Jednymi z bohaterek sesji zostały moja córka Zuzia i jej córka Marysia. Wnuczka już od dawna pytała, kiedy uszyje ubrania dla niej takie, jak nosi jej Mama. Dziewczynki uwielbiają ubierać się jak mamy. Od teraz Zuzia z Marysią będą mogły razem stroić się w domu - dodaje Katarzyna Pastwa.
W kolekcji prezentowane są komfortowe ubrania w stylu homewear. Są wśród nich lekkie kardigany oraz zestawy składające się ze spodni lub szortów, koszulek i bluzek. Dominują takie kolory jak delikatna oliwkowa zieleń, brudny róż, atramentowy granat oraz różowy, czerwony i szary melanż . Prezentowane fasony delikatnie przylegają do ciała, nie krępują ruchu i są wykonane z przyjaznej w dotyku wiskozy.
Polacy entuzjastami mody z drugiej ręki?
Moda męska na sezon jesień/zima 2024 – najnowsze trendy, inspiracje i wskazówki
Finałowy pokaz mody SHEIN X Global Challenge 2024 w Singapurze
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Jacek Jelonek i Oliwer Kubiak: Nasza kolejna podróż będzie znowu do Azji. Ale tym razem będziemy mieli gdzie spać i nie będziemy łapać stopa
Mimo że ta konkretna wyprawa do Azji to nie był luksusowy wyjazd z szeroką paletą wygód i atrakcji, to jednak Jacek Jelonek i Oliwer Kubiak będą ją długo wspominać. Uczestnicy reality show TVN-u co prawda przyznają, że na miejscu szczególnie brakowało im normalnej łazienki i dobrego jedzenia bez grama cukru, to jednak w tych ekstremalnych warunkach jeszcze lepiej się poznali i przekonali, że mogą na siebie liczyć w każdych okolicznościach.
Konsument
Rośnie zapotrzebowanie na dietetyków. Przekłada się to na rozwój kierunków studiów związanych z żywieniem
Ostatnie lata przyniosły duży rozwój kierunków studiów związanych z żywieniem człowieka i dietetyką. Zapotrzebowanie na ekspertów w tych dziedzinach rośnie przede wszystkim ze względu na większą świadomość społeczną na temat wpływu diety na zdrowie i życie. A Polacy wciąż najbardziej ufają poradom żywieniowym właśnie ze strony lekarzy i dietetyków. Nowe kadry są potrzebne także producentom żywności i placówkom edukacyjnym, np. do prowadzenia edukacji zdrowotnej, nowego obowiązkowego przedmiotu w szkołach, a także w rozwoju dziedziny sprofilowanego żywienia.
Psychologia
Piotr Zelt: Tygodniowo udaje mi się przejechać na rowerze 250–300 kilometrów. Bardzo fajnie to czyści głowę i jest to forma medytacji sportowej
Aktor z dumą przyznaje, że robi niesamowite wyniki na rowerze szosowym. Nie wyobraża już sobie życia bez dwóch kółek i w każdą trasę wyjeżdża spokojny, bo umie sam naprawić większość usterek. Piotr Zelt preferuje aktywny styl życia, bo jak podkreśla – sport pomaga mu zachować dobrą kondycję, pozwala pozbyć się stresu i poprawia samopoczucie. Od wielu lat uprawia windsurfing, narciarstwo alpejskie, a także gra w hokeja.