Komunikaty PR

Vanilla night&day i Oh!Zuza wspierają walkę z koronawirusem

2020-04-21  |  11:31

Maseczki dla łódzkiego domu pomocy społecznej oraz 10% ze sprzedaży przeznaczane do szpitala na Bałutach. Vanilla night&day oraz Oh!Zuza to marki pochodzące z Łodzi, które lokalnie wspierają najbardziej potrzebujące jednostki w związku z panującą epidemią COVID-19.

Rozpoczęto od przekazania 10% od każdego zamówienia do Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi.

,,Skontaktowaliśmy się ze Szpitalem i dowiedzieliśmy się, że każda wsparcie finansowe jest na wagę złota. Zaczęliśmy działać od razu. Po niespełna miesiącu przekazaliśmy 2 184 zł” - komentuje założycielka i dyrektor kreatywna obu marek, Katarzyna Pastwa.

Praca w łódzkiej manufakturze, w której powstają projekty Vanilli night&day
i Oh!Zuzy także uległa zmianie. Produkcja została podstosowana pod obecnie panujące realia. Rozpoczęto szycie kombinezonów dla medyków oraz maseczek dla najbardziej potrzebujących. 

,,To trudny czas dla polskich przedsiębiorstw, jednak uważam, że jeśli jesteśmy w stanie jakkolwiek pomóc, to należy działać. Maseczki, które wykonaliśmy przekazaliśmy do łódzkiego Domu Pomocy Społecznej Zgromadzenia Sióstr Służebniczek NMP NM.” - mówi Katarzyna Pastwa.

Vanilla night&day

Vanilla night&day to polska marka bielizny nocnej z kategorii premium, która powstała w 2006 roku. W swej ofercie posiada ekskluzywne peniuary, eleganckie piżamy oraz niezwykle kobiece koszule nocne.

Oh!Zuza

Oh!Zuza to brand założony w 2017 r. Projekty marki są estetycznie wykonane, super miękkie w dotyku. Często wyposażone w sensualne koronki, pęki różnobarwnych kwiatów, niekiedy kusząco eksponujące biust, plecy czy nogi.  

Ubrania obu marek powstają w duchu slow fashion, w łódzkiej szwalni, włókienniczym sercu Polski. Projektują je artyści z łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. Materiały pochodzą z zaufanych polskich dziewiarni oraz z Włoch, Francji i Niemiec. Rozmiary: od XS do 3-4XL.

Asortyment obu marek znajduje się na stronie: https://sklep.vnd.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Transport

Trwa debata o nowych przepisach dotyczących praw pasażerów. Możliwe zmiany w wysokości odszkodowań za opóźnione loty

W dyskusji o prawach pasażerów linii lotniczych pojawiają się rozbieżności między unijnymi instytucjami. Dotyczą one m.in. odszkodowań za opóźnione lub odwołane loty. Ministrowie transportu UE proponują 300 euro odszkodowania za czterogodzinne opóźnienie lub odwołanie krótkiego lotu, a Parlament Europejski opowiada się za wyższymi odszkodowaniami i to po trzech godzinach opóźnienia. Parlamentarna komisja transportowa proponuje także szereg zmian dotyczących m.in. bagażu podręcznego czy odpowiedzialności pośredników sprzedających bilety.

Dziecko

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci

Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.