Komunikaty PR

Vanilla night&day i Oh!Zuza wspierają walkę z koronawirusem

2020-04-21  |  11:31

Maseczki dla łódzkiego domu pomocy społecznej oraz 10% ze sprzedaży przeznaczane do szpitala na Bałutach. Vanilla night&day oraz Oh!Zuza to marki pochodzące z Łodzi, które lokalnie wspierają najbardziej potrzebujące jednostki w związku z panującą epidemią COVID-19.

Rozpoczęto od przekazania 10% od każdego zamówienia do Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi.

,,Skontaktowaliśmy się ze Szpitalem i dowiedzieliśmy się, że każda wsparcie finansowe jest na wagę złota. Zaczęliśmy działać od razu. Po niespełna miesiącu przekazaliśmy 2 184 zł” - komentuje założycielka i dyrektor kreatywna obu marek, Katarzyna Pastwa.

Praca w łódzkiej manufakturze, w której powstają projekty Vanilli night&day
i Oh!Zuzy także uległa zmianie. Produkcja została podstosowana pod obecnie panujące realia. Rozpoczęto szycie kombinezonów dla medyków oraz maseczek dla najbardziej potrzebujących. 

,,To trudny czas dla polskich przedsiębiorstw, jednak uważam, że jeśli jesteśmy w stanie jakkolwiek pomóc, to należy działać. Maseczki, które wykonaliśmy przekazaliśmy do łódzkiego Domu Pomocy Społecznej Zgromadzenia Sióstr Służebniczek NMP NM.” - mówi Katarzyna Pastwa.

Vanilla night&day

Vanilla night&day to polska marka bielizny nocnej z kategorii premium, która powstała w 2006 roku. W swej ofercie posiada ekskluzywne peniuary, eleganckie piżamy oraz niezwykle kobiece koszule nocne.

Oh!Zuza

Oh!Zuza to brand założony w 2017 r. Projekty marki są estetycznie wykonane, super miękkie w dotyku. Często wyposażone w sensualne koronki, pęki różnobarwnych kwiatów, niekiedy kusząco eksponujące biust, plecy czy nogi.  

Ubrania obu marek powstają w duchu slow fashion, w łódzkiej szwalni, włókienniczym sercu Polski. Projektują je artyści z łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. Materiały pochodzą z zaufanych polskich dziewiarni oraz z Włoch, Francji i Niemiec. Rozmiary: od XS do 3-4XL.

Asortyment obu marek znajduje się na stronie: https://sklep.vnd.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.