Vanilla night&day i Oh!Zuza wspierają walkę z koronawirusem
Maseczki dla łódzkiego domu pomocy społecznej oraz 10% ze sprzedaży przeznaczane do szpitala na Bałutach. Vanilla night&day oraz Oh!Zuza to marki pochodzące z Łodzi, które lokalnie wspierają najbardziej potrzebujące jednostki w związku z panującą epidemią COVID-19.
Rozpoczęto od przekazania 10% od każdego zamówienia do Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. dr Wł. Biegańskiego w Łodzi.
,,Skontaktowaliśmy się ze Szpitalem i dowiedzieliśmy się, że każda wsparcie finansowe jest na wagę złota. Zaczęliśmy działać od razu. Po niespełna miesiącu przekazaliśmy 2 184 zł” - komentuje założycielka i dyrektor kreatywna obu marek, Katarzyna Pastwa.
Praca w łódzkiej manufakturze, w której powstają projekty Vanilli night&day
i Oh!Zuzy także uległa zmianie. Produkcja została podstosowana pod obecnie panujące realia. Rozpoczęto szycie kombinezonów dla medyków oraz maseczek dla najbardziej potrzebujących.
,,To trudny czas dla polskich przedsiębiorstw, jednak uważam, że jeśli jesteśmy w stanie jakkolwiek pomóc, to należy działać. Maseczki, które wykonaliśmy przekazaliśmy do łódzkiego Domu Pomocy Społecznej Zgromadzenia Sióstr Służebniczek NMP NM.” - mówi Katarzyna Pastwa.
Vanilla night&day
Vanilla night&day to polska marka bielizny nocnej z kategorii premium, która powstała w 2006 roku. W swej ofercie posiada ekskluzywne peniuary, eleganckie piżamy oraz niezwykle kobiece koszule nocne.
Oh!Zuza
Oh!Zuza to brand założony w 2017 r. Projekty marki są estetycznie wykonane, super miękkie w dotyku. Często wyposażone w sensualne koronki, pęki różnobarwnych kwiatów, niekiedy kusząco eksponujące biust, plecy czy nogi.
Ubrania obu marek powstają w duchu slow fashion, w łódzkiej szwalni, włókienniczym sercu Polski. Projektują je artyści z łódzkiej Akademii Sztuk Pięknych. Materiały pochodzą z zaufanych polskich dziewiarni oraz z Włoch, Francji i Niemiec. Rozmiary: od XS do 3-4XL.
Asortyment obu marek znajduje się na stronie: https://sklep.vnd.pl.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.