Komunikaty PR

Velvet CARE ze znakiem SAVE NATURE i ekokomunikacją

2021-04-21  |  08:40
Biuro prasowe

W dzisiejszych czasach często obserwujemy niepokojące zmiany klimatyczne, jesteśmy świadkami wyczerpywania zasobów naturalnych czy zanieczyszczania planety. Velvet CARE, producent popularnych papierów toaletowych, ręczników i chusteczek higienicznych marki Velvet, nie godzi się z tym stanem rzeczy i podejmuje działania, by temu przeciwdziałać.

Marka Velvet prowadzi w tym roku kampanię pod hasłem przewodnim „Działamy dziś z myślą o jutrze”, której celem jest troska o naszą planetę, by pozostała piękna, zielona i czysta. Osią komunikacji Velvet CARE jest ekoznak, który stał się narzędziem informującym o zrównoważonym rozwoju marki. Stworzenie przez poznańską agencję Soul & Mind specjalnego znaku Save Nature pomogło marce Velvet kompleksowo i jednoznacznie informować konsumentów o ważnych działaniach marki na rzecz ochrony środowiska.

Znak zawiera czytelny komunikat o najważniejszych praktykach stosowanych przy produkcji wyrobów Velvet. Przedstawiliśmy je w czytelny sposób, poprzez białozieloną grafikę, złudnie przypominającą kwiat – symbol natury. Płynącym z ekoznaku komunikatem jest też centralny napis „Save Nature” będący parasolem informacyjnym do pozostałych elementów – ikonografii symbolizującej troskę marki o środowisko naturalne w tym:

• ochronę zasobów leśnych,
• recykling opakowań oraz surowców,
• oszczędne wykorzystywanie wody w procesie produkcyjnym,
• redukcję ilości wykorzystywanego plastiku,
• zmniejszanie śladu węglowego.

Zaprojektowany znak i poszczególne ikony autorstwa Soul & Mind Group stały się także elementem spotu wizerunkowego marki Velvet. 

Więcej informacji o działaniach marki Velvet znaleźć można na: www.savenature.info, a o innych projektach poznańskiej agencji brandingowej i strategicznej na www.soulandmind.pl.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Gdy traci się oddech po COVID-19 – fizjoterapia dla ozdrowieńców Biuro prasowe
2021-05-07 | 09:00

Gdy traci się oddech po COVID-19 – fizjoterapia dla ozdrowieńców

COVID-19 to choroba, która może pozostawić długotrwałe ślady w organizmie. Obecnie szacuje się, że u ponad  80 proc. pacjentów w wyniku przejścia koronawirusa mogą
Styl życia W kleszczach pandemii czy kleszcze w pandemii?
2021-05-07 | 09:00

W kleszczach pandemii czy kleszcze w pandemii?

Koronawirus od wielu miesięcy skoncentrował uwagę opinii publicznej na trwającej pandemii. Tymczasem, w sezonie wiosennym – choć same są małe – to nadal niezmiennie stanowią
Styl życia Jak świętować dzień bez diety?
2021-05-06 | 16:30

Jak świętować dzień bez diety?

6 maja obchodzimy Międzynarodowy Dzień Bez Diety. W jaki sposób możemy świętować ten dzień? Czy po prostu będziemy się objadać ptysiami i słodyczami, a może

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Iwona Węgrowska: Bardzo chciałabym ważyć 50 kg. Mam jednak problem z zatrzymywaniem się wody w organizmie i często nawet jak mało jem, to wyglądam jak balon

Wokalistka postanowiła wykorzystać ostatnie tygodnie na to, żeby zadbać o formę, zrzucić kilka zbędnych kilogramów i z gracją zaprezentować się na plaży w kostiumie kąpielowym. Założyła sobie, że chce osiągnąć wagę 50 kg. Dlatego też stosuje oczyszczającą dietę dr Dąbrowskiej i całkowicie zrezygnowała z jedzenia mięsa. Piosenkarka przyznaje też, że niezwykle uciążliwe jest dla niej zatrzymywanie się wody w organizmie. Przez to czuje się bardzo niekomfortowo.

Media

Piotr Gruszka: Cierpliwość przydała się w programie „Power Couple”. Pierwszy raz byliśmy tak długo bez dzieci i to był dla nas test

Nowy program TVN „Power Couple” był sprawdzianem zaufania dla par, które wzięły w nim udział. Uczestnicy, aby potwierdzić siłę związku, wykonują ciekawe, a niekiedy czasami nawet ekstremalne zadania. Wśród par, które walczą w pierwszej edycji show, znaleźli się siatkarz Piotr Gruszka wraz z żoną Aleksandrą Szettel-Gruszką. Małżeństwo bardzo dobrze się bawiło na planie programu. Sportowiec zaznacza, że dzięki trudnym konkurencjom jeszcze lepiej poznał swoją żonę i docenił jej wytrwałość.

Robotyka i SI

Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje futbol. Analizuje mecz i zagrania zawodników oraz pozwala opracować strategię pod konkretnego przeciwnika

Według szacunków 30–35 proc. bramek podczas meczów piłki nożnej pada w wyniku stałych fragmentów gry. Dogłębna analiza działań ma kluczowe znaczenie, aby móc je maksymalnie zoptymalizować, a tym samym uzyskać przewagę nad rywalami. Dzięki sztucznej inteligencji można łatwo zanalizować wybrane fragmenty gry poszczególnych zawodników czy sprawdzić taktykę. Kamery wspierane przez SI pozwalają mierzyć prędkość podań, rotację piłki czy śledzić pozycje zawodników. Co równie ważne, sztuczna inteligencja może przewidywać szanse powodzenia dla różnych taktyk gry. Takie rozwiązania są już dostępne w polskiej piłce.