Komunikaty PR

Vinted wprowadza usługę weryfikacji elektroniki

2024-10-11  |  16:00
Biuro prasowe

Po niedawnym dodaniu nowej kategorii, elektroniki, platforma Vinted właśnie wprowadza usługę weryfikacji dla urządzeń elektronicznych, takich jak telefony komórkowe, tablety czy konsole wśród członków społeczności w Polsce i na Litwie. Dzięki niej, kupujący mają teraz możliwość sprawdzenia wybranych urządzeń elektronicznych przez zespół specjalistów.

 

Dedykowana przestrzeń dla urządzeń elektronicznych na Vinted stale się rozwija, i już teraz umożliwia członkom kupowanie i sprzedawanie telefonów komórkowych czy tabletów, z których już nie korzystają.

Rozumiejąc, że pewność i zaufanie są kluczowe w świecie zakupów używanych urządzeń online, Vinted właśnie wprowadza nową usługę weryfikacji urządzeń elektronicznych. Jest to opcjonalna, płatna usługa dla kupujących, która umożliwia sprawdzenie autentyczności wybranych produktów, ich stanu oraz funkcjonalności. Weryfikacja jest przeprowadzana przez zespół specjalistów za dodatkową opłatą w wysokości 5 EUR/20 PLN, zapewniając kupującym spokój ducha podczas zakupów urządzeń z drugiej ręki.

 

Jak skorzystać z usługi weryfikacji?

 

Urządzenia elektroniczne kwalifikujące się do usługi weryfikacji elektroniki są oznaczone ikonką. Podczas dokonywanej transakcji kupujący mogą zdecydować się na skorzystanie z niej i sprawdzenie urządzenia kwalifikującego się do weryfikacji.

 

„Kupujący chcą mieć pewność, że to, co kupują z drugiej ręki online, spełnia ich oczekiwania — niezależnie od tego, czy chodzi o autentyczność designerskiej torby, czy o to, czy tablet prawidłowo działa.” — mówi Adam Jay, dyrektor generalny Vinted Marketplace. „Nasza nowa usługa daje kupującym dodatkowy spokój ducha podczas zakupu używanych telefonów, tabletów i konsoli na Vinted, ułatwiając handel używanymi urządzeniami elektronicznymi online”.

 

Dedykowana kategoria i usługa buduje zaufanie do handlu używanymi urządzeniami elektronicznymi, zwiększając bezpieczeństwo i przyspieszając znalezienie nowych domów dla rzeczy, z których już nie korzystamy. Usługa weryfikacji będzie stopniowo wprowadzana na kolejne rynki.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.