Komunikaty PR

VIVO! Krosno zaprasza na "Stylowe Zakupy" w formie online

2021-03-23  |  19:32
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

W dniach 26-31 marca, większość marek obecnych w VIVO! Krosno, przygotowała znaczne zniżki dla swoich klientów. W promocyjnych cenach będzie można zakupić m.in. odzież, zegarki, biżuterię, kosmetyki, a także wyposażenie wnętrz. W związku z wprowadzonymi obostrzeniami i częściowym ograniczeniem działalności centrów handlowych, tegoroczna akcja rabatowa „Stylowe Zakupy” odbędzie się w formie online, za pośrednictwem strony internetowej www.stylowezakupy.pl.

Szczegóły ofert rabatowych znajdują się na specjalnych kuponach kwietniowego wydania magazynu „Twój Styl” (nr 4/2021) oraz magazynu SHOW (nr 6/2021). Można je także pobrać w formie online za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej akcji www.stylowezakupy.pl. Upoważnią one do nabycia ubrań, kosmetyków, elemntów dekoracji  oraz skorzystania z wielu innych usług w promocyjnych cenach. Atrakcyjne rabaty przygotowały między innymi takie marki, jak: Big Star, CCC, H&M, Douglas, Diverse, Jubiler Sezam, Pandora, Sinsay, Monnari, Home&You, Time Trend, Ochnik, Vision Express, Recman, YES czy Triumph.

Magazyny „Twój Styl” i „Show” można zakupić w salonie prasowym Inmedio.

Akcja „Stylowe Zakupy” odbędzie się w dniach 26-31 marca. Jej organizatorem jest wydawca miesięcznika „Twój Styl” oraz dwutygodnika „Show”. Szczegółowy regulamin akcji można znaleźć pod linkiem: https://twojstyl.pl/artykul/regulamin-akcji-stylowe-zakupy-wiosna-2021,aid,1869.   

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa

Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.

IT i technologie

Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich

Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.