VIVO! Krosno zaprasza na "Stylowe Zakupy" w formie online
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
W dniach 26-31 marca, większość marek obecnych w VIVO! Krosno, przygotowała znaczne zniżki dla swoich klientów. W promocyjnych cenach będzie można zakupić m.in. odzież, zegarki, biżuterię, kosmetyki, a także wyposażenie wnętrz. W związku z wprowadzonymi obostrzeniami i częściowym ograniczeniem działalności centrów handlowych, tegoroczna akcja rabatowa „Stylowe Zakupy” odbędzie się w formie online, za pośrednictwem strony internetowej www.stylowezakupy.pl.
Szczegóły ofert rabatowych znajdują się na specjalnych kuponach kwietniowego wydania magazynu „Twój Styl” (nr 4/2021) oraz magazynu SHOW (nr 6/2021). Można je także pobrać w formie online za pośrednictwem oficjalnej strony internetowej akcji www.stylowezakupy.pl. Upoważnią one do nabycia ubrań, kosmetyków, elemntów dekoracji oraz skorzystania z wielu innych usług w promocyjnych cenach. Atrakcyjne rabaty przygotowały między innymi takie marki, jak: Big Star, CCC, H&M, Douglas, Diverse, Jubiler Sezam, Pandora, Sinsay, Monnari, Home&You, Time Trend, Ochnik, Vision Express, Recman, YES czy Triumph.
Magazyny „Twój Styl” i „Show” można zakupić w salonie prasowym Inmedio.
Akcja „Stylowe Zakupy” odbędzie się w dniach 26-31 marca. Jej organizatorem jest wydawca miesięcznika „Twój Styl” oraz dwutygodnika „Show”. Szczegółowy regulamin akcji można znaleźć pod linkiem: https://twojstyl.pl/artykul/regulamin-akcji-stylowe-zakupy-wiosna-2021,aid,1869.
Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love
Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach
Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka
Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.
Konsument
Młodzież w Polsce sięga po alkohol rzadziej niż 20 lat temu. Obniża się zwłaszcza spożycie piwa
Alkohol staje się coraz mniej popularny wśród młodzieży, przede wszystkim w grupie wiekowej 15–16 lat, ale pozytywne zmiany widoczne są również w grupie 17- i 18-latków – wynika z badania ESPAD z 2024 roku przedstawionego niedawno podczas konferencji w Sejmie. Mniej nastolatków niż 20 lat temu przyznaje się do zakupu alkoholu i tych, którzy oceniają, że jest on łatwy do zdobycia. Wciąż jednak na wysokim poziomie utrzymuje się odsetek młodzieży, która pije w sposób ryzykowny. Ministerstwo Zdrowia zapowiada działania ograniczające sprzedaż alkoholu.
IT i technologie
Sztuczna inteligencja dużym wsparciem w diagnostyce. Może być szczególnie cenna w chorobach rzadkich
Już nie tylko usprawnianie analizy badań obrazowych, ale i na przykład typowanie celów terapeutycznych w chorobach rzadkich to pola, na których w medycynie sprawdza się sztuczna inteligencja. Różne technologie zasilane SI wykorzystuje prawie 80 proc. podmiotów leczniczych, a inwestycja w nie zwraca się średnio w ciągu 14 miesięcy. Wraz z pokoleniową wymianą kadr widać też coraz większe otwieranie się lekarzy na korzystanie z narzędzi sztucznej inteligencji.