VIVO! Krosno zaprasza na urodzinowy Bieg na Orientację

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
VIVO! Krosno zaprasza do wzięcia udziału w kolejnej edycji urodzinowego Biegu na Orientację „Biegam z VIVO!”. Jego uczestnicy będą mieli do pokonania wyznaczoną przez organizatora trasę, na której czekać będą ciekawe i kreatywne zadania. Bieg odbędzie się 3 października (w sobotę) o godz. 13:30. Do uczestnictwa w wydarzeniu wymagana jest wcześniejsza rezerwacja.
Zawodnicy Biegu na Orientację startować będą w 2-osobowych zespołach. Ich zadaniem będzie pokonanie zlokalizowanej na terenie Krosna trasy, a także wykonanie kreatywnych zadań w specjalnych punktach kontrolnych. Przed rozpoczęciem zmagań uczestnicy otrzymają niezbędny pakiet startowy, w tym mapę lokalizacyjną punktów kontrolnych.
Klasyfikacja biegnących odbywać się będzie w 4 kategoriach: kobiety, mężczyźni, mix oraz rodzinnej. W kategorii rodzinnej drużyna może liczyć 3 osoby, przy czym w jej skład powinna wchodzić 1 osoba dorosła oraz maksymalnie 2 dzieci poniżej 16. roku życia. Na pokonanie trasy zawodnicy będą mieli maksymalnie 2,5 godziny. Długość trasy uzależniona jest od kategorii i wynosi od 8 do 12 km. W każdej kategorii zwycięży zespół, który rozwiąże najwięcej zadań oraz najszybciej wróci na metę biegu. Dla najlepszych ekip w każdej z kategorii przygotowano cenne nagrody, m.in.: Karty Podarunkowe VIVO! Krosno o wartości nawet 500 zł, karnety miesięczne do klubu Xtreme Fitness Gyms, podwójne vouchery do kina Helios i wiele innych ciekawych nagród rzeczowych. Na wszystkich uczestników czekać będą pamiątkowe medale, dyplomy i upominki.
Ważne!
Do uczestnictwa w biegu wymagana jest wcześniejsza rezerwacja online na stronie: https://vivo-shopping.com/pl/krosno/aktualnosci-i-wydarzenia/urodzinowy-bieg-na-orientacje.
Rejestracji będzie można dokonać także w dniu biegu tj. 3 października w godz. 11:00-13:15 w Biurze Zawodów zlokalizowanym w VIVO! Krosno. Udział w biegu jest bezpłatny, a limit miejsc ograniczony do 150 osób. Ponadto każda drużyna musi się składać z minimum dwóch zawodników.
Partnerami biegu są: Martes Sport, Olimp Store, Xtreme Fitness Gyms, MOSiR Krosno, Kino Helios.
Szczegółowy regulamin akcji znajduje się na: www.vivo-krosno.pl.
Serdecznie zapraszamy!

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.