VIVO! Piła rozdaje ekogadżety


Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Ekologiczne śniadaniówki, butelki filtrujące wodę brita lub unikatowe torby z materiałów pochodzących z recyklingu? W dniach 9-10 lipca klienci VIVO! Piła będą mogli je otrzymać przy okazji codziennych zakupów. Dodatkowo, specjalne upominki przygotowano dla osób, które dostarczą zużyte baterie lub plastikowe nakrętki.
Produkty wielokrotnego użytku zyskują coraz większą popularność – są nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale i praktyczne. Cechuje je większa wydajność niż ich jednorazowe odpowiedniki. Pozwala to mocno ograniczyć ilość generowanych śmieci, co w momencie, gdy rzeki i oceany toną w odpadach, ma niebagatelne znaczenie. Rezygnacja z napojów w plastikowych butelkach czy foliówek nie jest tak trudna, jak mogłoby się wydawać. Szczególnie, że z gotowymi, prośrodowiskowymi rozwiązaniami przychodzi VIVO! Piła.
- Chcemy, aby zakupy w VIVO! były nie tylko przyjemne, ale i pożyteczne. Dlatego też niebawem obdarujemy naszych gości bezpiecznymi dla natury gadżetami. Wierzymy, że sprawdzą się one na co dzień i posłużą przez długi czas - mówi Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła. - To jednak zaledwie jedno z licznych rozwiązań ekologicznych, jakie oferujemy. Za przykład innych tego typu działań niech posłuży zeszłoroczne uruchomienie, na dachu naszego obiektu, trzech pasiek, w których zamieszkało ponad 150 tysięcy pszczół. Dodatkowo, od kwietnia tego roku mieszkańcy miasta i okolicznych miejscowości mogą korzystać z Miejskiego Punktu Elektroodpadów, zlokalizowanego obok VIVO! - dodaje.
Ekogadżety w akcji „EKO ZAKUPY W VIVO!”
Co należy zrobić, aby zdobyć jeden z bezpiecznych dla planety upominków? Wystarczy odwiedzić VIVO! i dokonać zakupu wybranych produktów z asortymentu najemców, za kwotę minimum 150 zł, a następnie okazać to na maksymalnie dwóch paragonach. W puli prezentów znajdują się: ekologiczna śniadaniówka, butelka z filtrem brita i jedyna w swoim rodzaju torba VIVO!, uszyta z materiałów pochodzących ze ścianek akcji, organizowanych w obiekcie. To jednak nie wszystko! Dostarczając do VIVO! minimum 20 zużytych baterii lub 50 plastikowych nakrętek można też otrzymać niespodziankę specjalną, czyli drobne ekoupominki.
Akcja „EKO ZAKUPY W VIVO!” odbędzie się w dniach 9-10 lipca, w godz. 13:00-19:00 w VIVO! Piła. Gadżety będzie można odebrać w Punkcie Obsługi Akcji. Szczegóły oraz regulamin dostępne są pod adresem: https://vivo-shopping.com/pl/pila/aktualnosci-i-wydarzenia.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl
Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.