Komunikaty PR

VIVO! Piła rozdaje ekogadżety

2021-07-08  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Ekologiczne śniadaniówki, butelki filtrujące wodę brita lub unikatowe torby z materiałów pochodzących z recyklingu? W dniach 9-10 lipca klienci VIVO! Piła będą mogli je otrzymać przy okazji codziennych zakupów. Dodatkowo, specjalne upominki przygotowano dla osób, które dostarczą zużyte baterie lub plastikowe nakrętki.

Produkty wielokrotnego użytku zyskują coraz większą popularność – są nie tylko atrakcyjne wizualnie, ale i praktyczne. Cechuje je większa wydajność niż ich jednorazowe odpowiedniki. Pozwala to mocno ograniczyć ilość generowanych śmieci, co w momencie, gdy rzeki i oceany toną w odpadach, ma niebagatelne znaczenie. Rezygnacja z napojów w plastikowych butelkach czy foliówek nie jest tak trudna, jak mogłoby się wydawać. Szczególnie, że z gotowymi, prośrodowiskowymi rozwiązaniami przychodzi VIVO! Piła.

- Chcemy, aby zakupy w VIVO! były nie tylko przyjemne, ale i pożyteczne. Dlatego też niebawem obdarujemy naszych gości bezpiecznymi dla natury gadżetami. Wierzymy, że sprawdzą się one na co dzień i posłużą przez długi czas - mówi Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła. - To jednak zaledwie jedno z licznych rozwiązań ekologicznych, jakie oferujemy. Za przykład innych tego typu działań niech posłuży zeszłoroczne uruchomienie, na dachu naszego obiektu, trzech pasiek, w których zamieszkało ponad 150 tysięcy pszczół. Dodatkowo, od kwietnia tego roku mieszkańcy miasta i okolicznych miejscowości mogą korzystać z Miejskiego Punktu Elektroodpadów, zlokalizowanego obok VIVO! - dodaje.

Ekogadżety w akcji „EKO ZAKUPY W VIVO!”

Co należy zrobić, aby zdobyć jeden z bezpiecznych dla planety upominków? Wystarczy odwiedzić VIVO! i dokonać zakupu wybranych produktów z asortymentu najemców, za kwotę minimum 150 zł, a następnie okazać to na maksymalnie dwóch paragonach. W puli prezentów znajdują się: ekologiczna śniadaniówka, butelka z filtrem brita i jedyna w swoim rodzaju torba VIVO!, uszyta z materiałów pochodzących ze ścianek akcji, organizowanych w obiekcie. To jednak nie wszystko! Dostarczając do VIVO! minimum 20 zużytych baterii lub 50 plastikowych nakrętek można też otrzymać niespodziankę specjalną, czyli drobne ekoupominki.

Akcja „EKO ZAKUPY W VIVO!” odbędzie się w dniach 9-10 lipca, w godz. 13:00-19:00 w VIVO! Piła. Gadżety będzie można odebrać w Punkcie Obsługi Akcji. Szczegóły oraz regulamin dostępne są pod adresem: https://vivo-shopping.com/pl/pila/aktualnosci-i-wydarzenia.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.