VIVO! Piła: spotkanie ze Świętym Mikołajem, warsztaty i konkursy z
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
VIVO! Piła przywołuje ducha świąt i zaprasza wszystkich do wspólnej mikołajkowej zabawy. W ramach nadchodzącego wydarzenia zaplanowano moc niespodzianek dla dzieci oraz dorosłych, a także tematyczne warsztaty i konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Odbędzie się tu również spotkanie z wyjątkowym gościem – przybyszem z Laponii. Akcja startuje 4 grudnia o godz. 12:00. Udział jest bezpłatny.
Tegoroczne spotkanie mikołajkowe w pilskim centrum handlowym upłynie pod znakiem twórczej i kreatywnej rozrywki dla całych rodzin. Na uczestników czekać będzie strefa warsztatowa, gdzie chętni zweryfikują swoje umiejętności manualne i wykonają ozdoby świąteczne z ekologicznych materiałów. Biorący udział w wydarzeniu sprawdzą się też w licznych konkursach, muzycznym teleturnieju oraz quizach, które obfitować będą w atrakcyjne nagrody. Wśród nich znajdą się m.in.: zestawy małego artysty, plecaki, gry planszowe czy książki edukacyjne. Nie zabraknie również wspólnego śpiewania kolęd.
To jednak nie wszystkie niespodzianki, jakie przygotowano! 4 grudnia, o godz. 12:00, w VIVO! pojawi się wyjątkowy gość, aby spędzić czas z najmłodszymi i wręczyć im słodkie upominki. Wszystkie dzieci będą miały szasnę spotkać na żywo Świętego Mikołaja, porozmawiać z nim, zrobić pamiątkowe zdjęcie oraz osobiście wręczyć list.
- Mikołajki w VIVO! Piła to szansa, aby już teraz poczuć świąteczny nastrój i dołączyć do świetnej zabawy. Na tę okazję przygotowaliśmy liczne niespodzianki i atrakcje, które niewątpliwe doceni każdy, bez względu na wiek. Szczególnie jednak mamy nadzieję zaskoczyć naszych najmłodszych gości, dla których zorganizowane zostanie jedyne w swoim rodzaju spotkanie ze Świętym Mikołajem – mówi Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła.
Mikołajki w VIVO! Piła odbędą się w sobotę, 4 grudnia, w godz. 12:00-20:00. Wydarzenie jest bezpłatne.
Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce!
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.