Komunikaty PR

VIVO! Piła: spotkanie ze Świętym Mikołajem, warsztaty i konkursy z

2021-12-03  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

VIVO! Piła przywołuje ducha świąt i zaprasza wszystkich do wspólnej mikołajkowej zabawy. W ramach nadchodzącego wydarzenia zaplanowano moc niespodzianek dla dzieci oraz dorosłych, a także tematyczne warsztaty i konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Odbędzie się tu również spotkanie z wyjątkowym gościem – przybyszem z Laponii. Akcja startuje 4 grudnia o godz. 12:00. Udział jest bezpłatny.

Tegoroczne spotkanie mikołajkowe w pilskim centrum handlowym upłynie pod znakiem twórczej i kreatywnej rozrywki dla całych rodzin. Na uczestników czekać będzie strefa warsztatowa, gdzie chętni zweryfikują swoje umiejętności manualne i wykonają ozdoby świąteczne z ekologicznych materiałów. Biorący udział w wydarzeniu sprawdzą się też w licznych konkursach, muzycznym teleturnieju oraz quizach, które obfitować będą w atrakcyjne nagrody. Wśród nich znajdą się m.in.: zestawy małego artysty, plecaki, gry planszowe czy książki edukacyjne. Nie zabraknie również wspólnego śpiewania kolęd.

To jednak nie wszystkie niespodzianki, jakie przygotowano! 4 grudnia, o godz. 12:00, w VIVO! pojawi się wyjątkowy gość, aby spędzić czas z najmłodszymi i wręczyć im słodkie upominki.  Wszystkie dzieci będą miały szasnę spotkać na żywo Świętego Mikołaja, porozmawiać z nim, zrobić pamiątkowe zdjęcie oraz osobiście wręczyć list.

- Mikołajki w VIVO! Piła to szansa, aby już teraz poczuć świąteczny nastrój i dołączyć do świetnej zabawy. Na tę okazję przygotowaliśmy liczne niespodzianki i atrakcje, które niewątpliwe doceni każdy, bez względu na wiek. Szczególnie jednak  mamy nadzieję zaskoczyć naszych najmłodszych gości, dla których zorganizowane zostanie jedyne w swoim rodzaju spotkanie ze Świętym Mikołajem – mówi Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła.

Mikołajki w VIVO! Piła odbędą się w sobotę, 4 grudnia, w godz. 12:00-20:00. Wydarzenie jest bezpłatne.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce! Biuro prasowe
2024-11-05 | 10:10

Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce!

Choć z drzew nie opadły jeszcze ostatnie kolorowe liście, to na social mediach coraz częściej trafić można na odliczanie do 24 grudnia. Tych, którzy z niecierpliwością wyczekują
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.