Komunikaty PR

W dolinie Narwi: Zadziorna baronówna

2021-05-20  |  09:00
Biuro prasowe
Do pobrania okładka ( 2.23 MB )

„Zadziorna baronówna” pióra Urszuli Gajdowskiej to pierwszy tom cyklu obyczajowo-historycznegoW dolinie Narwi”, którego fabuła rozgrywa się na Podlasiu w pierwszej połowie XIX wieku. Powieść ukaże się nakładem Wydawnictwa Szara godzina 10 czerwca.

Nie zadzieraj z baronówną!

Nastał styczeń roku Pańskiego tysiąc osiemset piętnastego, a 25-letnia  baronówna Sabina Ostrowska  (o zgrozo!) wciąż nie znalazła męża. Co gorsza, na żadnego z zalecających się kawalerów patrzeć nawet nie zamierza. Szydełkowanie i inne, przystające prawdziwej damie, czynności nudzą ją śmiertelnie. Dodatkowo Bóg pokarał ją inteligencją, kąśliwym językiem i żywym temperamentem. I nagle smutny los ekscentrycznej baronówny, uchodzącej za czarną owcę w poważanej rodzinie, się odwraca. Ojciec Sabiny, baron Edgar Ostrowski, który prowadzi śledztwa w środowisku najbogatszej arystokracji, zaprasza ją do współpracy. A wszystko to za sprawą zdesperowanej ciotki. Szlacheckie intrygi nie są co prawda wymarzonym zajęciem dla szanującej się damy, ale mogą okazać się szansą na znalezienie męża. Wyznaczony do opieki nad Sabiną baron Wiktor Godlewski wydaję się wręcz idealnym kandydatem.

„Zadziorna baronówna”  to debiut literacki Urszuli Gajdowskiej. Autorka pochodzi z malutkiej wsi Rusaki niedaleko miasteczka Mońki, ale od 15 roku życia mieszka w Białymstoku. Tereny, które opisuje w cyklu „W dolinie Narwi” to kraj jej dzieciństwa. Niektóre wydarzenia zostały zainspirowane opowieściami dziadków i starszych mieszkańców regionu.

Urszula Gajdowska i Wydawnictwo Szara Godzina zapraszają do czytania pierwszego tomu cyklu „W dolinie Narwi” – „Zadziorna baronówna”, pióra Urszuli Gajdowskiej. Powieść będzie miała premierę w księgarniach stacjonarnych i internetowych 10 czerwca 2021 r.  

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.