W Porcie Łódź otwiera się Biedronka

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Już w marcu Klienci Portu Łódź będą mogli korzystać z oferty jednej z najpopularniejszych sieci spożywczych w kraju. Nowym najemcą Centrum został sklep Biedronka, który zajmie 1000 mkw. powierzchni.
Klienci Portu Łódź już niedługo będą mieli do dyspozycji nowy sklep spożywczy. W Centrum przy Pabianickiej 245 pojawi się ulubiona sieć Polaków – Biedronka. Codziennie będzie można tu kupić świeże produkty żywnościowe, jak pieczywo, owoce, warzywa, czy nabiał. Sklep zaoferuje także asortyment kosmetyczny oraz akcesoria do domu. Biedronka zlokalizowana będzie w pobliżu sklepu Media Markt (w lokalu po dawnym sklepie Piotr i Paweł).
- Cieszymy się, że z początkiem nowego roku możemy przekazać naszym Klientom dobrą wiadomość. W Porcie Łódź pojawi się nowy operator spożywczy. W gronie najemców naszego Centrum witamy sklep sieci Biedronka, w którym już niedługo będzie można zrobić codzienne kompleksowe zakupy spożywcze. Biedronka cieszy się ogromną popularnością wśród konsumentów ze względu na bogaty asortyment i jednocześnie przystępne ceny, teraz z oferty sklepu będzie można skorzystać także u nas – mówi Andrzej Cieślik, dyrektor Portu Łódź.
Biedronka jest jedną z największych sieci detalicznych w naszym kraju. Istnieje na polskim rynku od 25 lat, a pod jej szyldem funkcjonuje już ponad trzy tysiące sklepów zlokalizowanych w 1 100 miejscowościach. Właścicielem sieci Biedronka jest Jerónimo Martins Polska Spółka Akcyjna będąca własnością Grupy Jerónimo Martins z siedzibą w Portugalii.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.