Komunikaty PR

W Porcie Łódź otwiera się Biedronka

2021-02-10  |  19:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Już w marcu Klienci Portu Łódź będą mogli korzystać z oferty jednej z najpopularniejszych sieci spożywczych w kraju. Nowym najemcą Centrum został sklep Biedronka, który zajmie 1000 mkw. powierzchni.

Klienci Portu Łódź już niedługo będą mieli do dyspozycji nowy sklep spożywczy. W Centrum przy Pabianickiej 245 pojawi się ulubiona sieć Polaków – Biedronka. Codziennie będzie można tu kupić świeże produkty żywnościowe, jak pieczywo, owoce, warzywa, czy nabiał. Sklep zaoferuje także asortyment kosmetyczny oraz akcesoria do domu. Biedronka zlokalizowana będzie w pobliżu sklepu Media Markt (w lokalu po dawnym sklepie Piotr i Paweł).

- Cieszymy się, że z początkiem nowego roku możemy przekazać naszym Klientom dobrą wiadomość. W Porcie Łódź pojawi się nowy operator spożywczy. W gronie najemców naszego Centrum witamy sklep sieci Biedronka, w którym już niedługo będzie można zrobić codzienne kompleksowe zakupy spożywcze. Biedronka cieszy się ogromną popularnością wśród konsumentów ze względu na bogaty asortyment i jednocześnie przystępne ceny, teraz z oferty sklepu będzie można skorzystać także u nas – mówi Andrzej Cieślik, dyrektor Portu Łódź.

Biedronka jest jedną z największych sieci detalicznych w naszym kraju. Istnieje na polskim rynku od 25 lat, a pod jej szyldem funkcjonuje już ponad trzy tysiące sklepów zlokalizowanych w 1 100 miejscowościach. Właścicielem sieci Biedronka jest Jerónimo Martins Polska Spółka Akcyjna będąca własnością Grupy Jerónimo Martins z siedzibą w Portugalii.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.