Komunikaty PR

W VIVO! Piła można wesprzeć OSP RW Piła i wziąć udział w bezpłatnych atrakcjach

2021-08-27  |  11:15
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Już w niedzielę, 29 sierpnia, na gości VIVO! Piła czekać będzie moc atrakcji od lokalnych jednostek pożarniczych. Na miejscu odbędą się m.in. prezentacje wyposażania ratowniczo- gaśniczego, nauka RKO oraz konkursy z nagrodami. W ramach akcji, w dniach 28-29 sierpnia, przeprowadzona zostanie też zbiórka na remont remizy Ochotniczej Straży Pożarnej Ratownictwa Wodnego w Pile.

Niewątpliwe każdy, bez wyjątku, ceni sobie komfort świadomości, że w razie potrzeby odpowiednie służby szybko dotrą na miejsce z pomocą. Czasami jednak bywa tak, że to właśnie ci, którzy na co dzień służą innym, sami potrzebują wsparcia. Ochotnicza Straż Pożarna Ratownictwa Wodnego w Pile funkcjonuje blisko 20 lat. Jej członkowie działają nieodpłatnie, mimo że są im powierzane niezwykle wymagające i niejednokrotnie niebezpieczne zadania. Strażacy już od ponad 2 lat remontują dawny zakład mechaniki pojazdowej, który został im wyznaczony jako kwatera. Jednak wciąż brakuje funduszy, aby w pełni przystosować go do funkcji remizy. - Aktualnie niezbędny sprzęt znajduje się w 3 różnych lokalizacjach, co niestety ma ogromny wpływ na czas dojazdu do zdarzenia. Nie mamy gdzie się szkolić i spotykać. Nie mamy nawet możliwości umycia rąk po akcji. Stąd też nasz apel o wsparcie – informuje Monika Kwiatkowska-Świgoń, Wiceprezes OSP RW w Pile. - Bardzo doceniamy możliwości przeprowadzenia kwesty na terenie VIVO! Piła. Wierzymy, że wspólnymi siłami uda nam się zgromadzić niezbędne środki i sprawić, że remiza będzie w końcu spełniała swoją rolę –  dodaje.

- Zawsze z ogromną przyjemnością wspieramy wszelkie lokalne inicjatywy, dlatego też bez wahania zgodziliśmy się na przeprowadzenie zbiórki w naszym obiekcie. Strażacy ochotnicy z OSP RW w Pile nigdy nie odmawiają pomocy. Teraz mamy świetną okazję, aby odwdzięczyć im się za to – mówi Magdalena Drzewiecka, Center Manager VIVO! Piła. - Serdecznie zapraszam do wizyty w VIVO!, włączenia się w  przedsięwzięcie, a także udziału w atrakcjach, które dla nas przygotowali strażacy – dodaje.

W VIVO!, w dniach 28-29 sierpnia, szczytny cel można wspomóc  u wolontariuszy, dorzucając swoją cegiełkę do dedykowanych puszek. To jednak nie wszystko!

Niespodzianki od strażaków w VIVO! Piła

29 sierpnia, swoją obecnością, w VIVO! Piła bohaterów wydarzenia wesprą następujące jednostki: Ochotnicza Straż Pożarna w Szydłowie, Ochotnicza Straż Pożarna w Białośliwiu,  Ochotnicza Straż Pożarna w Osieku oraz Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Pile. Na miejscu odbędzie się prezentacja sprzętu i wyposażenia samochodów ratowniczo-gaśniczych, a także ekwipunku do nurkowania. Strażacy przypomną też podstawowe zasady udzielania pierwszej pomocy. Z kolei na najmłodszych czekać będą tematyczne konkursy z atrakcyjnymi upominkami.

Zbiórka w VIVO! dla OSP RW w Pile potrwa w dniach 28-29 sierpnia. Atrakcje będą dostępne w niedzielę, 29 sierpnia, w godz. 13:00-18:00 na parkingu przed obiektem. W związku z wydarzeniem część parkingu, zlokalizowana najbliżej głównego wejścia, będzie wyłączona z użycia. Serdecznie zapraszamy!

Strażaków ochotników z Piły wesprzeć można też przez internetową zbiórkę, dostępną pod adresem: https://zrzutka.pl/xryjv7.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.