Wakacyjna kolekcja ubrań i dodatków Barbie dostępna w sklepach sieci Biedronka
Hill+Knowlton Strategies
Plac Konesera
03-736 Warszawa
biuroprasowe|hkstrategies.com| |biuroprasowe|hkstrategies.com
+48 22 536 38 00
hkstrategies.pl
Sieć Biedronka we współpracy z firmą Mattel przygotowała wyjątkową kolekcję Barbie x Biedronka dostępną w sklepach Biedronka od 30 lipca. To pierwsza tak szeroka oferta, dzięki niej w sklepach zagoszczą casualowe, oryginalne ubrania i dodatki dla kobiet z licencjonowanym logo marki.
„Możesz być, kim chcesz, możesz stylizować się na różne sposoby, ważne, żebyś pozostała sobą!” - to przesłanie towarzyszy pojawieniu się wakacyjnej oferty ubrań i dodatków marki Barbie w sklepach sieci Biedronka. Wprowadzając do swoich sklepów tę wyjątkową kolekcję, sieć zachęca nastolatki oraz kobiety z całej Polski do kreowania własnego stylu, zabawy modą oraz do wyrażania własnej indywidualności.
Kolekcja przygotowana wspólnie z firmą Mattel jest dla nas niezwykle istotna. Dzięki niej już 30 lipca na półki sklepów w całej Polsce trafią wyjątkowe i kultowe produkty - kolekcja ubrań i dodatków z licencją marki oraz lalki Barbie. Jako największa sieć handlowa w Polsce nawiązujemy współpracę z markami, które reprezentują i promują tożsame dla nas wartości, takie jak odwaga, różnorodność oraz indywidualność.- Kinga Papiernik, dyrektor kategorii non-food w sieci Biedronka.
Modele dostępne w wakacyjnej kolekcji Biedronka x Barbie od 30 lipca do 12 sierpnia lub do wyczerpania zapasów bez wątpienia przypadną do gustu zarówno młodszym, jak i starszym klientkom sieci. Wśród produktów dostępnych w sklepach znajdą się licencjonowane ubrania z logo Barbie, takie jak: t-shirty (24,99 zł/szt.), leginsy lub szorty (24,99 zł/szt.), stroje kąpielowe (34,99 zł/szt.), piżamy (29,99 zł/ szt.) czy bielizna (17,99 zł/opak.). Wśród oryginalnych dodatków znaleźć będzie można plażowe koce (34,99 zł/szt.) oraz pościel (59,90 zł/komplet), a dla miłośniczek porządku – małe oraz duże planery (9,99 zł lub 19,99 zł/szt.) idealne na wakacyjne podróże. Najmłodszym sieć Biedronka zaproponuje trzy modele lalek Barbie z kolekcji Fashionistas, które zachęcą dziewczynki do eksperymentów modowych! Lalki Barbie w sklepach sieci będzie można kupić za jedyne 34,99 zł/sztukę.
Biedronka, jako największa sieć handlowa w Polsce, wciąż stara się urozmaicać swoją ofertę produktową. W tym roku po raz pierwszy nawiązaliśmy tak szeroką współpracę z firmą Mattel i w jej wyniku wprowadziliśmy do naszej oferty produkty z kolekcji Barbie x Biedronka. Dzięki współpracy z kultowymi, cenionymi markami wciąż poszerzamy nasz asortyment produktów i dbamy o to, aby trafiały one w gusta jak najszerszego grona konsumentów. - Olga Limanowska, kupiec odpowiedzialna za ofertę Barbie w sieci Biedronka
Ofercie Barbie x Biedronka towarzyszy kampania marketingowa, która startuje 27.07 w Internecie na platformie Player, Facebooku i na Instagramie we współpracy z influencerkami, które odważnie eksperymentują z własnym stylem. Ich zadaniem jest zachęcenie miłośniczek mody do wyrażania indywidualności i eksperymentów modowych razem z marką Barbie. Efekty tych działań już niedługo będzie można znaleźć w social mediach pod hasztagiem #mojstylzbarbie.
Produkty z kolekcji Barbie x Biedronka będą dostępne w sklepach Biedronka w całej Polsce od 30 lipca do 12 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.
Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
NEWSERIA POLECA
Optegra otwiera dwunastą klinikę w Polsce i trzecią w Warszawie, dedykowaną specjalnie do korekcji wad wzroku
Sieć klinik okulistycznych Optegra, lider chirurgii korekcji wad wzroku w Polsce, otwiera nową, flagową klinikę w nowoczesnym biurowcu Warsaw Trade Tower w centrum Warszawy. Będzie to dwunasta placówka Optegra w Polsce oraz trzecia w Warszawie.
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Karolina Pilarczyk: W nowym programie każdy z nas potrzebował pomocy medycznej. Ja straciłam kawałeczek palca
Drifterka podkreśla, że niektóre zadania w programie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” były na tyle wymagające, że kończyły się kontuzjami i urazami. Karolina Pilarczyk zaznacza, że największą motywacją była dla niej możliwość zmierzenia się z uznanymi sportowcami, których podziwia od lat. Ma też świadomość, że różni się od pozostałych uczestników formatu, ponieważ jej dyscyplina koncentruje się nie na przygotowaniu fizycznym, ale na umiejętności prowadzenia samochodu wyścigowego, gdzie kluczowe są refleks, panowanie nad emocjami i zdolność do szybkiego podejmowania decyzji.
Bankowość
Styczeń powinien przynieść wzrost popytu na hipoteki i sprzedaży mieszkań. Klientom pomogłyby obniżki stóp procentowych
W styczniu eksperci rynku nieruchomości spodziewają się wzrostu popytu na kredyty hipoteczne. Rezygnacja przez rząd z zapowiadanego programu Kredyt 0 proc. spowodowała, że do banków zwracają się klienci czekający do tej pory na rządowe dopłaty. Jak podkreśla założyciel serwisu Tabelaofert.pl, jest grupa klientów, którzy ze względu na sytuację rynkową i swoje finanse potrzebują wsparcia państwa, ale taka ingerencja nie byłaby potrzebna przy niższym poziomie stóp procentowych. Ewentualna pomoc państwa powinna obejmować premie dla oszczędzających na własne M.
Muzyka
Luna: Nie mam planu B na życie. Jestem jednak bardzo kreatywna, więc może kiedyś zrobię jakiś film lub napiszę książkę
Wokalistka podkreśla, że wiele lat pracowała na to, żeby być w miejscu, w którym jest teraz, i robić to, co kocha. Tworzenie muzyki i koncertowanie to dla niej nie tylko praca, ale i pasja, z którą zawsze będzie związana. Luna zdradza też, że co prawda czuje potrzebę eksploracji innych swoich umiejętności, takich jak taniec czy gotowanie, i czasami marzy o radykalnej zmianie swojego życia, ale nie mogłaby porzucić całego dotychczasowego dorobku artystycznego. Nie wyklucza natomiast, że kiedyś wyreżyseruje jakiś film albo napisze powieść.