Wakacyjna promocja w CH Osowa – do rozdania nietuzinkowe ręczniki plażowe

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.
Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl
W dniach od 23-25 lipca CH Osowa przygotowało specjalną wakacyjną promocję. Do rozdania są setki wyjątkowych plażowych ręczników w letnich wzorach. Wystarczy zrobić zakupy i okazać paragon.
Start 23 lipca
CH Osowa chce zachęcić do zakupów w swoich sklepach oraz skorzystania z wakacyjnej promocji. Aby otrzymać kolorowy ręcznik, należy przedstawić maksymalnie 2 paragony na kwotę powyżej 250 zł. Duże okrągłe ręczniki z letnim, owocowym nadrukiem można wybrać spośród czterech dostępnych wzorów. Można odebrać jeden bonus dziennie - wyłącznie tego samego dnia, w którym zrobiono zakupy. Liczba nagród jest limitowana, a więc kto pierwszy, ten lepszy. Lato i plaża to plan idealny na najbliższe miesiące, pogoda zapowiada się piękna, a chyba nie ma lepszej perspektywy na gorące popołudnia niż stylowy ręcznik na gorącym piasku i relaks przy szumie fal.
Promocja trwa 3 dni, od 23 do 25 lipca, a ręczniki będą do wyboru w 4 różnych owocowych wzorach – cytryna, arbuz, pomarańcza i kiwi. Każdy z nich obszyty jest białymi frędzlami, wykonany jest od spodu z bawełny frotte w białym kolorze, a na wierzchniej stronie ma przyjemny welur.
Konkurs i dodatkowe nagrody
Ręczniki są wyjątkowo fotogeniczne, dlatego wszyscy fani plażowania z pewnością docenią ich atuty jako element letnich zdjęć. W związku z tym organizatorzy akcji organizują na Facebooku CH Osowa także konkurs, w którym kreatywne zdjęcia mogą się bardzo przydać. Szczegóły na profilu centrum.
Zapisz się do newslettera – woda kokosowa gratis!
Oprócz stylowych ręczników dla klientów galerii dostępna będzie dodatkowa promocja – za zapisanie się do newslettera każdy klient otrzyma 0,5 l wody kokosowej, która dopełni wakacyjny zestaw na plażę.
„Ręczniki będą idealnym atrybutem wakacyjnych popołudni na plaży i świetną ozdobą letnich zdjęć, a woda kokosowa sprawdzi się jako dodatek na gorące dni. Zachęcamy do udziału w akcji i zakupów w naszym centrum” – mówi dyrektor centrum, Aleksandra Słowińska.
Szczegóły akcji dostępne na stronie www.chosowa.pl/wydarzenia.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.