Komunikaty PR

Wakacyjna promocja w CH Osowa – do rozdania nietuzinkowe ręczniki plażowe

2020-07-21  |  13:23
Biuro prasowe
Kontakt

Katarzyna Bagińska
Publicon Sp. z.o.o.

Świdnicka
50-066 Wrocław
k.baginska|publicon.pl| |k.baginska|publicon.pl
693260235
www.publicon.pl

W dniach od 23-25 lipca CH Osowa przygotowało specjalną wakacyjną promocję. Do rozdania są setki wyjątkowych plażowych ręczników w letnich wzorach. Wystarczy zrobić zakupy i okazać paragon.

Start 23 lipca

CH Osowa chce zachęcić do zakupów w swoich sklepach oraz skorzystania z wakacyjnej promocji. Aby otrzymać kolorowy ręcznik, należy przedstawić maksymalnie 2 paragony na kwotę powyżej 250 zł. Duże okrągłe ręczniki z letnim, owocowym nadrukiem można wybrać spośród czterech dostępnych wzorów.  Można odebrać jeden bonus dziennie - wyłącznie tego samego dnia, w którym zrobiono zakupy. Liczba nagród jest limitowana, a więc kto pierwszy, ten lepszy. Lato i plaża to plan idealny na najbliższe miesiące, pogoda zapowiada się piękna, a chyba nie ma lepszej perspektywy na gorące popołudnia niż stylowy ręcznik na gorącym piasku i relaks przy szumie fal.

Promocja trwa 3 dni, od 23 do 25 lipca, a ręczniki będą do wyboru w 4 różnych owocowych wzorach – cytryna, arbuz, pomarańcza i kiwi. Każdy z nich obszyty jest białymi frędzlami, wykonany jest od spodu z bawełny frotte w białym kolorze, a na wierzchniej stronie ma przyjemny welur.

Konkurs i dodatkowe nagrody

Ręczniki są wyjątkowo fotogeniczne, dlatego wszyscy fani plażowania z pewnością docenią ich atuty jako element letnich zdjęć. W związku z tym organizatorzy akcji organizują na Facebooku CH Osowa także konkurs, w którym kreatywne zdjęcia mogą się bardzo przydać. Szczegóły na profilu centrum.

Zapisz się do newslettera – woda kokosowa gratis!

Oprócz stylowych ręczników dla klientów galerii dostępna będzie dodatkowa promocja – za zapisanie się do newslettera każdy klient otrzyma 0,5 l wody kokosowej, która dopełni wakacyjny zestaw na plażę.

„Ręczniki będą idealnym atrybutem wakacyjnych popołudni na plaży i świetną ozdobą letnich zdjęć, a woda kokosowa sprawdzi się jako dodatek na gorące dni. Zachęcamy do udziału w akcji i zakupów w naszym centrum”mówi dyrektor centrum, Aleksandra Słowińska.

 

Szczegóły akcji dostępne na stronie www.chosowa.pl/wydarzenia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy „Drzewko za surowce wtórne” - eko akcja w Atrium Biała Biuro prasowe
2024-04-16 | 17:20

„Drzewko za surowce wtórne” - eko akcja w Atrium Biała

  Świętuj Dzień Ziemi z Atrium Biała! Najbliższa sobota, 20 kwietnia, w białostockiej galerii upłynie pod hasłem dbania o środowisko. W ramach Światowego Dnia Ziemi tego dnia
Zakupy Galeria Zaspa świętuje 8. urodziny
2024-04-16 | 12:00

Galeria Zaspa świętuje 8. urodziny

To już 8 lat, odkąd Galeria Zaspa w nowej odsłonie zaprasza klientów w swoje progi oferując gdańszczanom komfortowe zakupy oraz możliwość korzystania z licznych punktów
Zakupy Organizacje konsumenckie zachęcają do zgłaszania zakupowych absurdów
2024-04-16 | 01:00

Organizacje konsumenckie zachęcają do zgłaszania zakupowych absurdów

Będąc klientami spotykamy się z różnymi sytuacjami. Od naszej wiedzy i reakcji (lub jej braku) na nieuczciwe zachowania sprzedawców zależy czy oszukiwanie klientów stanie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Artur Barciś: Często sąsiedzi nic o sobie nie wiedzą. Mój spektakl „Barabuum!” prowokuje do tego, żeby się poznać i podzielić swoimi skrytymi pragnieniami

– „Barabuum!” to dramat psychologiczny, farsa i komedia romantyczna w jednym – tak o swoim najnowszym spektaklu mówi reżyser. Artur Barciś zabiera widzów w emocjonalną i zwariowaną podróż przez małżeńskie życie dwóch par. Ich z pozoru normalne relacje zostają zaburzone podczas pewnego wieczoru w nowoczesnym mieszkaniu. Nieoczekiwane odkrycie zmienia sąsiedzkie i małżeńskie stosunki w arenę emocji, konfrontacji i głęboko skrywanych uczuć. Twórcy mają nadzieję, że ta sztuka pozwoli widzom spojrzeć z zupełnie nowej perspektywy nie tylko na życie bohaterów, ale i na swoje własne.

Muzyka

Luna: Trochę podupadłam na zdrowiu i mój głos nie działa tak, jak bym chciała. Czuję się bezradna i bezsilna

Przed wyjazdem na Konkurs Eurowizji reprezentantka Polski nie ukrywa, że boryka się z problemami zdrowotnymi, a bezradność i zwątpienie mieszają się z nadzieją i chęcią pokonania swoich słabości. By jak najlepiej zadbać o swoje struny głosowe, na jakiś czas zrezygnowała z koncertów. Teraz robi wszystko, by jej głos wrócił do formy i by mogła godnie się zaprezentować na scenie w Malmö.

Farmacja

Sztuczna inteligencja pomaga odkrywać nowe leki. Skraca czas i obniża koszty badań klinicznych

Statystycznie tylko jedna na 10 tys. cząsteczek testowanych w laboratoriach firm farmaceutycznych pomyślnie przechodzi wszystkie fazy badań. Jednak zanim stanie się lekiem rynkowym, upływa średnio 12–13 lat. Cały ten proces jest nie tylko czasochłonny, ale i bardzo kosztowny – według EFPIA przeciętne koszty opracowania nowego leku sięgają obecnie prawie 2 mld euro. Wykorzystanie sztucznej inteligencji pozwala jednak obniżyć te koszty i skrócić cały proces. – Dzięki AI preselekcja samych cząsteczek, które wchodzą do badań klinicznych, jest o wiele szybsza, co zaoszczędza nam czas. W efekcie pacjenci krócej czekają na nowe rozwiązania terapeutyczne – mówi Łukasz Hak z firmy Johnson & Johnson Innovative Medicine, która wykorzystuje AI w celu usprawnienia badań klinicznych i opracowywania nowych, przełomowych terapii m.in. w chorobach rzadkich.