Komunikaty PR

Walentynki w dobie pandemii. Galeria Północna rusza z nową akcją

2021-02-08  |  13:06
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Żelazińska
Valkea Media

Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/

Galeria Północna wraca do normalności! Oprócz wielu otwartych sklepów na klientów czeka także wyjątkowa akcja walentynkowa. Ma ona zachęcić odwiedzających do okazania uczuć nie tylko swojej drugiej połówce, ale również wszystkim bliskim osobom, którym w obecnej trudnej sytuacji miłe słowa dodadzą otuchy. Wydarzenie jest organizowane przy zachowaniu najwyższych standardów sanitarnych.

Trwająca prawie od roku pandemia wymusiła wiele zmian zarówno w życiu społecznym, jak i gospodarczym. Wszystkie restauracje, kina, teatry, siłownie oraz inne naturalne do tej pory miejsca spotkań zostały całkowicie wyłączone z życia codziennego. W efekcie właściciele lokali stracili źródło dochodu, a klienci ulubione miejsca spędzania wolnego czasu. Chcąc umilić ten trudny okres oczekiwania na powrót do normalności Galeria Północna przygotowała małą niespodziankę dla swoich klientów.

Tuż po ponownym otwarciu sklepów w centrach handlowych w Galerii Północnej ruszyła akcja walentynkowa. Jej celem jest zachęcenie do świętowania walentynek nie tylko ze swoją drugą połówką, ale także poprzez okazanie uczuć rodzicom, dziadkom, najlepszej przyjaciółce czy innym bliskim osobom, na których nam zależy. Nie zawsze musi to być wyznanie miłości. Wystarczy miłe słowo, które w obecnym czasie każdego podniesie na duchu i sprawi, że dzień stanie się lepszy, jak np. „Wkrótce będziemy blisko” czy „ Z miłością damy radę”.

„Ponieważ znajdujemy się w nietypowej i trudnej sytuacji, postanowiliśmy choć trochę umilić ten czas naszym klientom. Z okazji zbliżającego się święta zakochanych przygotowaliśmy w galerii specjalną scenerię walentynkową. Klienci mogą sobie zrobić na jej tle zdjęcie, a następnie wysyłać do swoich bliskich wraz krótką wiadomością. Wierzymy, że akcja spotka się z dużym zainteresowaniem, a drobny gest w formie walentynki wywoła uśmiech na niejednej twarzy”- powiedziała Emilia Szkudlarek, Dyrektor Marketingu Galerii Północnej.

Wszystkie osoby, które chcą sprawić jeszcze większą radość swoim bliskim mogą dołączyć do wiadomości swoje zdjęcie. Idealne tło można znaleźć w Galerii Północnej. W ramach akcji na parterze, w pobliżu sklepu TK Maxx został ustawiony wielki napis „I ❤ YOU”, a za nim piękna walentynkowa animacja. Kilka miłych słów w połączeniu z taką fotografią z pewnością sprawi obdarowanym wiele radości.  

Z okazji walentynek Galeria Północna przygotowała również akcję promocyjną, w ramach której klienci mogą otrzymać uroczą maskotkę misia wielkości blisko 40 centymetrów. Aby odebrać upominek wystarczy zrobić zakupy w Galerii Północnej w dniach 6-11 lutego za minimum 150 zł na maksymalnie dwóch paragonach, a następnie zgłosić się z dowodem zakupu do Punktu Informacji w dniach 12-13 lutego. Znajduje się on przy wejściu głównym do Galerii Północnej, naprzeciwko restauracji Bierhalle, obok drogerii Rossmann. Punkt Informacji jest czynny od poniedziałku do soboty w godz. 10:00-22:00 oraz w niedziele handlowe w godz. 10:00-21:00. Liczba nagród jest ograniczona, o ich przyznaniu decyduje kolejność zgłoszeń. Szczegóły można znaleźć w Regulaminie promocji.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Valkea Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.

Ochrona środowiska

Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii

Według różnych szacunków w Polsce powstaje od 60 do nawet 200 tys. t odpadów medycznych. Wymagają one specjalnego trybu postępowania, innego niż dla odpadów komunalnych – jedyną dopuszczalną i obowiązującą w świetle polskiego prawa metodą jest ich spalanie. Obecnie zakłady przetwarzania odpadów to nowoczesne instalacje połączone z odzyskiem energii. Termiczne przekształcenie odpadów może też być elementem gospodarki o obiegu zamkniętym.

Moda

Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę

Aktor zaznacza, że jego garderoba jest skromna, ale zawiera dobre jakościowo ubrania, które choć były kupione nawet dwie dekady temu, wciąż wyglądają jak nowe. Jego zdaniem nie warto ulegać sezonowym trendom i gromadzić w szafie wielu rzeczy, które modne są zaledwie kilka miesięcy. Zamiast tego lepiej zainwestować w ponadczasowe kurtki, marynarki czy buty z dobrych materiałów i dbać o nie tak, by posłużyły jak najdłużej.