Komunikaty PR

Walentynkowy Instaspot w centrum handlowym Targówek!

2024-02-05  |  09:40
Biuro prasowe

Święto zakochanych zbliża się wielkimi krokami! Z tej okazji warszawskie centrum handlowe Targówek zaprasza odwiedzających do romantycznej, walentynkowej scenerii. To doskonała okazja do zrobienia pamiątkowych fotografii i wygrania atrakcyjnych nagród!

W dniach 9 – 17 lutego odwiedzających centrum handlowe Targówek trafi prawdziwa strzała kupidyna! Z okazji walentynek w galerii będzie można wykonać pamiątkowe fotografie w magicznej, romantycznej scenerii.

Do dyspozycji klientów będzie piękny, czerwony garbus, zachęcający by siąść za jego kierownicą. Każdy będzie mógł zrobić zdjęcie i pochwalić się nim w mediach społecznościowych, a także zamieścić je pod specjalnym postem konkursowym na fanpage’u Atrium Targówek na Facebooku. Do wygrania karty podarunkowe o wartości 100, 500, a nawet 1000 zł!

Odwiedzający będą mogli skorzystać także z usługi profesjonalnego fotografa! Sesje zdjęciowe możliwe będą w dniach 14, 16 i 17 lutego, między 12.00 a 18.00. Fotografie wysyłane będą do zainteresowanych w wersji elektronicznej.

Strefa będzie zlokalizowana przy wejściu B i dostępna od 9 do 17 lutego. Pamiętajmy, że w walentynki możemy świętować każdą miłość – nie tylko tę romantyczną. Gorąco zachęcamy do zrobienia fotografii zarówno z drugimi połówkami, jak i przyjaciółmi czy rodziną!

Więcej informacji na temat wydarzenia oraz aktualnej oferty centrum można znaleźć na stronie centrum.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love Biuro prasowe
2025-01-24 | 06:00

Walentynki w Polsce – święto miłości, prezentów i… self-love

Walentynki pojawiły się w Polsce stosunkowo niedawno, bo dopiero w latach 90. XX wieku i początkowo budziły mieszane emocje. Dla jednych były symbolem komercjalizacji uczuć
Zakupy Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Zakupy Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne na jush
2024-12-24 | 10:00

Sianko, jemioła i inne świąteczne produkty dostępne "na jush"

Nie tylko błyszcząca choinka czy zapach pierników tworzą magię świąt. Warto pamiętać również o drobnych detalach, takich jak jemioła, wigilijne sianko czy starannie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne

Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.

Problemy społeczne

Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia

Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.

Media

Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka

Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.