Komunikaty PR

Walizki na każdą podróż w najnowszej ofercie Lidla!

2021-06-10  |  17:20
Biuro prasowe

Pakowanie to elementarna część przygotowań do każdego wyjazdu. To pozytywny znak, że zbliżają się wakacje. Natomiast pakowanie wymaga organizacji naszych rzeczy. W tej czynności bardzo mogą pomóc odpowiednio dobrane walizki. W swojej najnowszej ofercie od czwartku, 10.06, sieć Lidl proponuje walizki na kółkach o maksymalnej ładowności 15 kg, 20 kg lub 25 kg, każda w trzech kolorach do wyboru. Dzięki czterem, podwójnym, lekkobieżnym kółkom walizki bardzo łatwo można prowadzić. Ich wnętrze jest funkcjonalne, posiada przegrody i paski krzyżowe. Dzięki zamkowi błyskawicznemu wokół walizki, można zwiększyć jej pojemność. Walizki posiadają również regulowane uchwyty oraz zamki cyfrowe Travel Sentry, uznawane w ponad 35 krajach. Warto także zwrócić uwagę, iż posiadają funkcję OKOBAN, do szybkiej identyfikacji zagubionego bagażu. OKOBAN to ogólnoświatowy, bezpłatny system do rejestracji rzeczy, który ułatwia kontakt z właścicielem walizki oraz pomaga ustalić lokalizację bagażu.

Pakowanie to także zadanie i jednocześnie zabawa dla najmłodszych. Z myślą o nich w ofercie sieci pojawi się także dziecięcy zestaw podróżny 3 w 1. W zestawie znajdziemy walizkę o maksymalnej ładowności 6 kg, plecak oraz worek. Cena jednego zestawu to 69,90 zł. Wszystkie elementy są wykonane ze zmywalnego, łatwego w pielęgnacji materiału.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Problemy społeczne

Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.