Komunikaty PR

Warsztaty Baylab Polska w nowej odsłonie

2021-07-22  |  12:05
Biuro prasowe

Warszawa, lipiec 2021 – Nowe tematy, nowi goście, nowa formuła – Baylab Polska odświeża profil na Facebooku i stawia na działania promujące naukę i technologię, kierując je do wielopokoleniowej grupy odbiorców. Nowe podejście ma pokazać, że nauka łączy pokolenia i inspiruje je do wspólnego odkrywania świata.

 

Baylab, stworzony przez firmę Bayer jako miejsce fascynacji nauką i techniką, rozpoczął działalność w 2012 roku jako multimedialny salon popularno-naukowy. Obecnie działa w formie cyfrowej.

 

- Wakacje wcale nie muszą oznaczać przerwy od nauki, a nauka wcale nie musi być nudna. Udowadniamy to na naszym fanpage’u Baylab Polska, prezentując wiedzę w postaci atrakcyjnych multimediów i angażujących materiałów edukacyjnych. Do wspólnej nauki, zabawy i odkrywania swoich pasji zapraszamy wszystkich: dzieci, młodzież, rodziców, a nawet seniorów. Na naszych warsztatach online każde pokolenie znajdzie coś dla siebie - wyjaśnia Monika Lechowska-Wróbel, Head of Communication CEE.

 

Na najbliższe dwa wakacyjne miesiące - lipiec i sierpień - zaplanowane zostały serie postów dotyczące wirusów i szczepionek.

 

Dla najmłodszych naukowców moderatorzy Baylab przygotowali eksperyment wideo, który wyjaśni jak minimalizować ryzyko zakażenia wirusami. W kolejnych postach, składających się z kolorowych infografik czy quizów, poprzez zabawę i rozrywkę przemycona zostanie wiedza dotycząca szczepionek i ich znaczenia dla organizmu człowieka.

 

Młodzież będzie mieć niepowtarzalną szansę na uzupełnienie wiedzy do zajęć szkolnych dzięki animacji „Między żywym a nieożywionym – czym zaskakują nas wirusy?”. Po zapoznaniu się z filmem będzie również szansa na sprawdzenie wiedzy w przygotowanych przez ekspertów dodatkowych materiałach: teście, quizie czy słowniku pojęć.

 

Dorośli zaproszeni zostaną do cyklu Baylab Talks - inspirujących rozmów wideo ze znanymi ekspertami na tematy społeczne, zdrowotne czy środowiskowe. W pierwszej wakacyjnej serii, o szczepionkach opowiadać będzie międzynarodowy ekspert - Doc. MUDr. Ing. RNDr. Peter Celec DrSc. MPH, Head of the Institute of Molecular Biomedicine in Bratislava. W kolejnych odsłonach rozmów, tym razem o immunologii i alergii, będzie można obejrzeć dr. hab. Wojciecha Feleszko z Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.

 

Dla wszystkich zainteresowanych innowacyjnymi działaniami i przełomowymi rozwiązaniami firmy Bayer w zakresie zdrowia, środowiska czy zrównoważonego rozwoju przygotowano serię postów zawierających globalne treści dotyczące wymienionych obszarów. Podczas wakacji zaprezentowane zostaną naukowe doniesienia ekspertów na temat globalnej walki z koronawirusem oraz wpływu i znaczenia szczepionek dla odporności człowieka.    

 

W ramach działań w mediach społecznościowych Baylab Polska dostępny jest również na kanale  Youtube. Zamieszczane w serwisie multimedia są idealnym uzupełnieniem wiedzy i materiałów merytorycznych, prezentowanych na fanpage’u.

Po wakacjach, na wrzesień i październik, zaplanowane zostały tematy dotyczące szeroko pojętego obszaru układu krążenia, zaś dwa ostatnie miesiące roku - listopad i grudzień - poświęcone zostaną witaminom oraz prawidłowemu odżywianiu.

 

Baylab Polska zapoczątkował swoje warsztaty popularnonaukowe ponad 8 lat temu, zaś od ponad roku aktywnie edukuje online, zgromadziwszy w tym czasie ponad 16 tysięczną grupę fanów. Na odświeżonym kanale prezentowane będą materiały multimedialne dotyczące między innymi innowacji, nowych technologii, medycyny i ochrony zdrowia, a także najnowszych osiągnięć i odkryć w tych dziedzinach. Dodatkowo na profilu publikowane będą treści informujące o aktualnych, globalnych działaniach firmy Bayer z zakresu innowacji, zdrowia czy zrównoważonego rozwoju. Zapraszamy do odwiedzin i śledzenia nas w social mediach.

 

Oficjalny profil Facebook Baylab Polska - https://www.facebook.com/BaylabPolska

Oficjalny kanał Youtube Baylab Polska - https://www.youtube.com/watch?v=qLwNJzLLCRs

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Przepis na owsiany pudding chia z kaszką i owocami – dla małych i dużych Biuro prasowe
2024-04-22 | 13:10

Przepis na owsiany pudding chia z kaszką i owocami – dla małych i dużych

  Roślinny pudding chia z mlekiem owsianym, kaszką owsianą i owocami to świetna opcja na śniadanie lub zdrową przekąskę w ciągu dnia. Jest to również doskonały
Dziecko Przemoc w sporcie. Problem dotyka nawet 90% dzieci
2024-04-19 | 10:00

Przemoc w sporcie. Problem dotyka nawet 90% dzieci

Regularne uprawianie sportu przynosi dzieciom liczne korzyści i pozytywnie wpływa na ich rozwój i zdrowie. Niestety, wiąże się również z ryzykiem nadużyć oraz przemocy.
Dziecko Moc przygód z Bluey! Czas na wspólną zabawę w Atrium Targówek!
2024-04-16 | 16:15

Moc przygód z Bluey! Czas na wspólną zabawę w Atrium Targówek!

Dla wszystkich małych i dużych fanów serii animowanej „Bluey”, nadchodzi niezwykła okazja do wspólnej zabawy! Odwiedź Atrium Targówek już 19 i 20

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą

Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.