Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty
Produkcja pierwszej MINIczekolady Danusia rozpoczęła się na początku XX wieku, kiedy to krakowski Mistrz Czekolady - Adam Piasecki - stworzył wyjątkową recepturę, a sam produkt nazwał imieniem ukochanej - Danuty. Dzięki tej romantycznej historii możemy delektować się smakiem słynnej MINIczekolady aż do dziś.
Nowa Danusia Malinowa Beauty 39 g to sposób na równowagę między przyjemnością a dbaniem o siebie. Idealnie pasuje do aromatycznej małej czarnej i solo, w ramach słodkiej chwili przyjemności. Pomaga zadbać o dzienną podaż witaminy C - zawiera 100% dziennej referencyjnej wartości spożycia dla witaminy C dla osoby dorosłej. Poręczna forma MINIczekolady Wawel sprawia, że można zabrać ją ze sobą i delektować się jej malinowym smakiem w dowolnym miejscu i czasie. Nie zawiera emulgatora E476, barwników i sztucznych aromatów.
- Jak powszechnie wiadomo witamina C pełni istotną rolę w funkcjonowaniu ludzkiego organizmu. Oprócz ogólnie znanego pozytywnego wpływu na działanie układu odpornościowego, wspiera także proces produkcji kolagenu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania skóry oraz pomaga w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym - mówi Anna Adaś, Kierownik Biura Badań i Rozwoju w Wawel S.A.
Trudno powiedzieć, który smak Danusi jest tym najdoskonalszym… Danusia Klasyczna 38 g od lat niezmiennie skrywa czekoladowo-orzechowo nadzienie, zatopione w pysznej czekoladzie deserowej Wawel. Danusia Kokosowa 38 g to prawdziwie słoneczne połączenie wakacyjnego smaku kokosa z cienką warstwą szlachetnej czekolady Wawel. Nowa Danusia Malinowa Beauty 39 g zachwyca harmonijnym połączeniem wysokiej jakości czekolady Wawel z subtelnym malinowym nadzieniem (45%) z dziką różą - naturalnym źródłem witaminy C - oraz dodatkiem kolagenu. Spróbuj wszystkich trzech smaków i wybierz swój ulubiony.
Zapraszamy do odwiedzenia strony o nowej Danusi Malinowej Beauty!
https://qr.dobreskladniki.pl/danusiabeauty
![Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki Biuro prasowe](/files/630123938/glowne_1,w_300,wo_300,ho_169,r_jpeg,_small.jpg)
Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki
![Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu](/files/_uploaded/glownekonf_72690923,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu
![Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo](/files/_uploaded/glownekonf_306983065,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.