Komunikaty PR

Warto ją poznać! Danusia Malinowa Beauty

2024-04-25  |  12:40
Biuro prasowe

Produkcja pierwszej MINIczekolady Danusia rozpoczęła się na początku XX wieku, kiedy to krakowski Mistrz Czekolady - Adam Piasecki - stworzył wyjątkową recepturę, a sam produkt nazwał imieniem ukochanej - Danuty. Dzięki tej romantycznej historii możemy delektować się smakiem słynnej MINIczekolady aż do dziś.

Nowa Danusia Malinowa Beauty 39 g to sposób na równowagę między przyjemnością a dbaniem o siebie. Idealnie pasuje do aromatycznej małej czarnej i solo, w ramach słodkiej chwili przyjemności. Pomaga zadbać o dzienną podaż witaminy C - zawiera 100% dziennej referencyjnej wartości spożycia dla witaminy C dla osoby dorosłej. Poręczna forma MINIczekolady Wawel sprawia, że można zabrać ją ze sobą i delektować się jej malinowym smakiem w dowolnym miejscu i czasie. Nie zawiera emulgatora E476, barwników i sztucznych aromatów.

- Jak powszechnie wiadomo witamina C pełni istotną rolę w funkcjonowaniu ludzkiego organizmu. Oprócz ogólnie znanego pozytywnego wpływu na działanie układu odpornościowego, wspiera także proces produkcji kolagenu w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania skóry oraz pomaga w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym - mówi Anna Adaś, Kierownik Biura Badań i Rozwoju w Wawel S.A.

Trudno powiedzieć, który smak Danusi jest tym najdoskonalszym… Danusia Klasyczna 38 g od lat niezmiennie skrywa czekoladowo-orzechowo nadzienie, zatopione w pysznej czekoladzie deserowej Wawel. Danusia Kokosowa 38 g to prawdziwie słoneczne połączenie wakacyjnego smaku kokosa z cienką warstwą szlachetnej czekolady Wawel. Nowa Danusia Malinowa Beauty 39 g zachwyca harmonijnym połączeniem wysokiej jakości czekolady Wawel z subtelnym malinowym nadzieniem (45%) z dziką różą - naturalnym źródłem witaminy C - oraz dodatkiem kolagenu. Spróbuj wszystkich trzech smaków i wybierz swój ulubiony.

Zapraszamy do odwiedzenia strony o nowej Danusi Malinowej Beauty!

https://qr.dobreskladniki.pl/danusiabeauty

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki Biuro prasowe
2024-07-25 | 15:30

Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki

Kluczowym warunkiem utrzymania dobrej kondycji i samopoczucia jest dbanie o właściwe nawyki żywieniowe przez cały rok. By ułatwić konsumentom to zadanie, szczególnie
Żywienie Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu
2024-07-23 | 01:00

Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu

Słoneczne i ciepłe dni zachęcają do spędzenia wolnego czasu poza domem. To dobry moment, aby przenieść rodzinny obiad lub spotkanie z przyjaciółmi na świeże powietrze i
Żywienie Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
2024-07-22 | 16:50

Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo

Czy jest coś lepszego niż rozkoszowanie się letnimi smakami z filiżanką ulubionej kawy w ręku? Dzięki nowościom dostępnym w coffee barach Tchibo sprawienie sobie tej przyjemności

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.