WEJŚCIE NA SALONY W WIELKIM STYLU – PREMIEROWY POKAZ MARKI SUSAN SWIMWEAR
30 stycznia br. odbył się premierowy pokaz strojów kąpielowych ekskluzywnej marki SUSAN SWIMWEAR Zuzanny Niemczyckiej. Młoda i utalentowana projektantka w prezentowanej kolekcji postawiła na najwyższą jakość materiałów oraz dbałość o każdy szczegół. Rozmach z jakim zostało zorganizowane wydarzenie i przybyli goście świadczą o tym, że nowa marka o międzynarodowym zasięgu weszła na salony w wielkim stylu. W wydarzeniu udział wzięli m.in. Marcelina Zawadzka, Joanna Koroniewska, Karolina Szostak, Agnieszka Kaczorowska.
Warszawski In1place, gdzie odbył się pokaz WINTER QUEEN by SUSAN SWIMWEAR, w ten czwartkowy wieczór zamienił się w bajeczną krainę. Lodowe rzeźby, bary zaaranżowane w zimowej stylistyce i śnieżna scenografia pozwoliła przenieść się uczestnikom do magicznego świata zimy. Pomimo mroźnej scenerii, atmosfera panująca podczas wydarzenia była gorąca. Na wybiegu, modelki z anielskimi skrzydłami, przedstawiły uczestnikom pokazu ekskluzywne modele kostiumów kąpielowych SUSAN SWIMWEAR. Marki, która choć obecna jest na rynku dopiero od kilku miesięcy, zdobyła już uznanie kobiet z całego świata. Sukces ten, to niewątpliwie zasługa samej twórczyni marki, która doskonale wie czego chce i konsekwentnie zamienia marzenia w rzeczywistość.
- Wszystko co robię, robię z myślą o kobietach. Chcę, by kobiety ubrane w moje stroje kąpielowe czuły się piękne, kobiece i pewne siebie. Na wybiegu mogliśmy zobaczyć 16 modelek, każda inna, każda silna i niezależna. To co je łączy, to właśnie ta bijąca z nich pewność siebie i kobiecy urok. Uważam, że ubrania mają podkreślać naszą osobowość, wydobywać z nas to co najpiękniejsze, a stroje kąpielowe być wręcz naszą drugą skórą. Właśnie dlatego nie ma tu miejsca na kompromisy: najwyższa jakość materiału i dbałość o każdy detal – my po prostu na to zasługujemy! - mówi Zuzanna Niemczycka, projektantka i właścicielka marki Susan Swimwear.
Frekwencja podczas pokazu mody przerosła oczekiwania organizatorów. Na sali było ponad 300 osób, a wśród nich dziennikarze, gwiazdy, influencerzy modowi oraz przedstawiciele biznesu. Dużym wsparciem dla twórczyni marki byli także członkowie rodziny oraz przyjaciele.
- Jestem ogromnie wzruszona i jednocześnie wdzięczna wszystkim, którzy byli ze mną w tym wyjątkowym dniu. To było duże przedsięwzięcie i pierwszy taki w Polsce pokaz strojów kąpielowych zimą, w śnieżnej scenerii. Wierzę w to, że zmieni myślenie o sezonowości strojów kąpielowych, okazje, by go założyć zdarzają się przez całe 365 dni w roku - mówi Zuzanna Niemczycka, projektantka i właścicielka marki Susan Swimwear. Dodaje: Ten pokaz to dopiero początek, mam ambitne plany na rozwój marki i wierzę, że z pomocą znakomitego zespołu, z którym pracuję i wsparcia najbliższych – jeszcze nie raz zaskoczymy polską i zagraniczną publiczność.
Pokaz WINTER QUEEN by SUSAN SWIMWEAR poprowadził znany duet prezenterów: Łukasz Kędzior i Dorota Michałowska. Niespodzianką podczas show był występ podniebnej akrobacji zaprezentowany przez Magdalenę Sztencel z Aerial Dance Studio. Reżyserem i choreografem wydarzenia była Gosia Sobiczewska, a o dekoracje zadbała Kasia Artymowska, absolwentka ASP w Warszawie.
Stroje kąpielowe marki Susan Swimwear dostępne są w sklepie internetowym https://susanswimwear.eu/ oraz stacjonarnie w Visha Showroom przy ul. Koszykowej 31 oraz w Galerii Handlowej Avenida w Poznaniu.
Partnerzy wydarzenia: Inspiring Tunisia, La Vie, Jastrząb Post, Courier 96, Warsaw Concept Store, Colibra, Glov, Proenergy, Kazar Studio, Vip Magazyn, Mansi London, Mercedes-Benz MB Motors Autoryzowany Dealer Mercedes Benz, Brubeck, Kaczmarski Group.
Zuzanna Niemczycka – założycielka i projektantka Susan Swimwear – marki produkującej stylowe kostiumy kąpielowe. Przez znajomych nazywana „Damą w kapeluszu” ze względu na swój klasyczny gust i styl ubierania. Z modą związana jest niemal całe życie – już w wieku 18 lat stworzyła swoją pierwszą markę modową, która przez 4 lata istnienia na rynku odnosiła wiele sukcesów. Od początku Zuzanna Niemczycka stawiała na najlepsze materiały, jakość i klasyczne, ponadczasowe kroje. Pracując w agencji eventowej, organizowała między innymi takie modowe wydarzenia jak Kreatywne Targi Mody. Wszystkie swoje wartości i doświadczenia zawarła w projektowanych przez nią kostiumach kąpielowych. Jej dewizą jest przede wszystkim wysoka jakość i ponadczasowy szyk.
Więcej informacji:
https://susanswimwear.eu/
https://www.instagram.com/susan_swimwear/

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dziecko

Marcelina Zawadzka: Uwielbiam zakupy online. Kiedy mały wieczorem zasypia, to ja mam wtedy czas na przeglądanie ofert w sieci
Odkąd modelka została mamą, zmieniła nawyki zakupowe, ponieważ nie ma czasu ani siły, żeby chodzić po galeriach w poszukiwaniu wszystkiego, co jest jej aktualnie potrzebne. A najwięcej rzeczy kupuje teraz właśnie dla swojego syna, który rośnie w oczach i często trzeba mu chociażby wymieniać garderobę. Marcelina Zawadzka zaznacza, że w sieci zazwyczaj robi zakupy wieczorem, kiedy jej syn już zasypia.
Edukacja
W ubiegłym roku spadła liczba samobójstw. Dalsza reforma psychiatrii powinna pomóc utrzymać tę tendencję

W 2024 roku po raz pierwszy od kilku lat liczba samobójstw w Polsce spadła, jednak skala problemu wciąż jest poważna. Polska jest w trakcie reformy psychiatrii, w ramach której największy nacisk w kształtowaniu opieki ma być położony na wsparcie środowiskowe. Eksperci zwracają jednak uwagę również na potrzebę utrzymania działań oddolnych i podniesienia społecznej wiedzy na temat prewencji suicydalnej. Bardzo istotne w tym kontekście jest odpowiednie kształtowanie dyskursu medialnego, a także edukowanie na temat tego, jakie zasady są kluczowe w pierwszej pomocy emocjonalnej.
Psychologia
Otyłość nie wynika z braku samodyscypliny czy lenistwa. Ta poważna choroba niesie ze sobą 200 różnych powikłań

– Walka z otyłością wymaga nie tylko wprowadzenia zmian w stylu życia i sposobie odżywiania, ale przede wszystkim zrozumienia, że jest to choroba zarówno o podłożu fizycznym, jak i psychicznym – podkreśla psycholog Adrianna Sobol. Niestety często to schorzenie jest postrzegane jako wynik braku dyscypliny, nieprawidłowej diety lub lenistwa, co jest błędnym i krzywdzącym stereotypem. W rzeczywistości otyłość jest bowiem poważną chorobą, która niesie ze sobą wiele powikłań zdrowotnych i wymaga kompleksowego podejścia. Kluczowymi elementami, które mogą się przyczynić do skuteczniejszego leczenia i poprawy jakości funkcjonowania pacjentów, jest wsparcie emocjonalne oraz zwiększenie dostępności do specjalistów.