Komunikaty PR

WEJŚCIE NA SALONY W WIELKIM STYLU – PREMIEROWY POKAZ MARKI SUSAN SWIMWEAR

2020-02-04  |  15:03
Biuro prasowe

30 stycznia br. odbył się premierowy pokaz strojów kąpielowych ekskluzywnej marki SUSAN SWIMWEAR Zuzanny Niemczyckiej. Młoda i utalentowana projektantka w prezentowanej kolekcji postawiła na najwyższą jakość materiałów oraz dbałość o każdy szczegół. Rozmach z jakim zostało zorganizowane wydarzenie i przybyli goście świadczą o tym, że nowa marka o międzynarodowym zasięgu weszła na salony w wielkim stylu.  W wydarzeniu udział wzięli m.in. Marcelina Zawadzka, Joanna Koroniewska, Karolina Szostak, Agnieszka Kaczorowska.

Warszawski In1place, gdzie odbył się pokaz WINTER QUEEN by SUSAN SWIMWEAR, w ten czwartkowy wieczór zamienił się w bajeczną krainę. Lodowe rzeźby, bary zaaranżowane w zimowej stylistyce i śnieżna scenografia pozwoliła przenieść się uczestnikom do magicznego świata zimy. Pomimo mroźnej scenerii, atmosfera panująca podczas wydarzenia była gorąca. Na wybiegu, modelki z anielskimi skrzydłami, przedstawiły uczestnikom pokazu ekskluzywne modele kostiumów kąpielowych SUSAN SWIMWEAR. Marki, która choć obecna jest na rynku dopiero od kilku miesięcy, zdobyła już uznanie kobiet z całego świata. Sukces ten, to niewątpliwie zasługa samej twórczyni marki, która doskonale wie czego chce i konsekwentnie zamienia marzenia w rzeczywistość.

- Wszystko co robię, robię z myślą o kobietach. Chcę, by kobiety ubrane w moje stroje kąpielowe czuły się piękne, kobiece i pewne siebie. Na wybiegu mogliśmy zobaczyć 16 modelek, każda inna, każda silna i niezależna. To co je łączy, to właśnie ta bijąca z nich pewność siebie i kobiecy urok. Uważam, że ubrania mają podkreślać naszą osobowość, wydobywać z nas to co najpiękniejsze, a stroje kąpielowe być wręcz naszą drugą skórą. Właśnie dlatego nie ma tu miejsca na kompromisy: najwyższa jakość materiału i dbałość o każdy detal – my po prostu na to zasługujemy! - mówi Zuzanna Niemczycka, projektantka i właścicielka marki Susan Swimwear.

Frekwencja podczas pokazu mody przerosła oczekiwania organizatorów. Na sali było ponad 300 osób, a wśród nich dziennikarze, gwiazdy, influencerzy modowi oraz przedstawiciele biznesu. Dużym wsparciem dla twórczyni marki byli także członkowie rodziny oraz przyjaciele.

- Jestem ogromnie wzruszona i jednocześnie wdzięczna wszystkim, którzy byli ze mną w tym wyjątkowym dniu. To było duże przedsięwzięcie i pierwszy taki w Polsce pokaz strojów kąpielowych zimą, w śnieżnej scenerii. Wierzę w to, że zmieni myślenie o sezonowości strojów kąpielowych, okazje, by go założyć zdarzają się przez całe 365 dni w roku - mówi Zuzanna Niemczycka, projektantka i właścicielka marki Susan Swimwear. Dodaje: Ten pokaz to dopiero początek, mam ambitne plany na rozwój marki i wierzę, że z pomocą znakomitego zespołu, z którym pracuję i wsparcia najbliższych – jeszcze nie raz zaskoczymy polską i zagraniczną publiczność.

Pokaz WINTER QUEEN by SUSAN SWIMWEAR poprowadził znany duet prezenterów: Łukasz Kędzior i Dorota Michałowska. Niespodzianką podczas show był występ podniebnej akrobacji zaprezentowany przez Magdalenę Sztencel z Aerial Dance Studio. Reżyserem i choreografem wydarzenia była Gosia Sobiczewska, a o dekoracje zadbała Kasia Artymowska, absolwentka ASP w Warszawie.


Stroje kąpielowe marki Susan Swimwear dostępne są w sklepie internetowym https://susanswimwear.eu/ oraz stacjonarnie w Visha Showroom przy ul. Koszykowej 31 oraz w Galerii Handlowej Avenida w Poznaniu.

 

Partnerzy wydarzenia: Inspiring Tunisia, La Vie, Jastrząb Post, Courier 96, Warsaw Concept Store, Colibra, Glov, Proenergy, Kazar Studio, Vip Magazyn, Mansi London, Mercedes-Benz MB Motors Autoryzowany Dealer Mercedes Benz, Brubeck, Kaczmarski Group.

 

Zuzanna Niemczycka – założycielka i projektantka Susan Swimwear – marki produkującej stylowe kostiumy kąpielowe. Przez znajomych nazywana „Damą w kapeluszu” ze względu na swój klasyczny gust i styl ubierania. Z modą związana jest niemal całe życie – już w wieku 18 lat stworzyła swoją pierwszą markę modową, która przez 4 lata istnienia na rynku odnosiła wiele sukcesów. Od początku Zuzanna Niemczycka stawiała na najlepsze materiały, jakość i klasyczne, ponadczasowe kroje. Pracując w agencji eventowej, organizowała między innymi takie modowe wydarzenia jak Kreatywne Targi Mody. Wszystkie swoje wartości i doświadczenia zawarła w projektowanych przez nią kostiumach kąpielowych. Jej dewizą jest przede wszystkim wysoka jakość i ponadczasowy szyk.

 

Więcej informacji:

https://susanswimwear.eu/

https://www.instagram.com/susan_swimwear/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN Biuro prasowe
2024-04-23 | 14:30

Spełnij swoje ślubne marzenia z marką SHEIN

Ślub to nie tylko wyjątkowe wydarzenie w życiu każdej pary, ale również czas, kiedy marzenia o pięknej ceremonii i eleganckich strojach stają się rzeczywistością. Sezon ślubny
Moda LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER
2024-04-11 | 13:00

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER

LICZĘ DO TRZECH, CZYLI MODA CYRKULARNA W OFF PIOTRKOWSKA CENTER Nieszablonowe myślenie, zaskakujące połączenia, oryginalne wzory, upcyclingowe materiały i ponadczasowe projekty
Moda Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków
2024-04-08 | 01:00

Marka Kubota rozszerza ofertę produktową o wiosenną kolekcję klapków

Polska marka modowa stworzyła kolejną kolekcję inspirowaną naturą oraz odpoczynkiem (zarówno tym aktywnym, jak i niekoniecznie). Klapki basenowe Plain, dostępne w aż 8 wariantach

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Nazywam Małgosię Rozenek terminatorem. Ona jest niesamowicie ambitną i zdyscyplinowaną kobietą

Wokalista nie ukrywa, że z dużą przyjemnością stanął do rywalizacji z Małgorzatą Rozenek-Majdan w biathlonie. Szybko się jednak przekonał, że prezenterka nie będzie łatwym przeciwnikiem i trzeba nie lada wysiłku, by jej dorównać. A i sama konkurencja przysporzyła mu niemało problemów.

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.