Komunikaty PR

WEJŚCIE NA SALONY W WIELKIM STYLU – PREMIEROWY POKAZ MARKI SUSAN SWIMWEAR

2020-02-04  |  15:03
Biuro prasowe

30 stycznia br. odbył się premierowy pokaz strojów kąpielowych ekskluzywnej marki SUSAN SWIMWEAR Zuzanny Niemczyckiej. Młoda i utalentowana projektantka w prezentowanej kolekcji postawiła na najwyższą jakość materiałów oraz dbałość o każdy szczegół. Rozmach z jakim zostało zorganizowane wydarzenie i przybyli goście świadczą o tym, że nowa marka o międzynarodowym zasięgu weszła na salony w wielkim stylu.  W wydarzeniu udział wzięli m.in. Marcelina Zawadzka, Joanna Koroniewska, Karolina Szostak, Agnieszka Kaczorowska.

Warszawski In1place, gdzie odbył się pokaz WINTER QUEEN by SUSAN SWIMWEAR, w ten czwartkowy wieczór zamienił się w bajeczną krainę. Lodowe rzeźby, bary zaaranżowane w zimowej stylistyce i śnieżna scenografia pozwoliła przenieść się uczestnikom do magicznego świata zimy. Pomimo mroźnej scenerii, atmosfera panująca podczas wydarzenia była gorąca. Na wybiegu, modelki z anielskimi skrzydłami, przedstawiły uczestnikom pokazu ekskluzywne modele kostiumów kąpielowych SUSAN SWIMWEAR. Marki, która choć obecna jest na rynku dopiero od kilku miesięcy, zdobyła już uznanie kobiet z całego świata. Sukces ten, to niewątpliwie zasługa samej twórczyni marki, która doskonale wie czego chce i konsekwentnie zamienia marzenia w rzeczywistość.

- Wszystko co robię, robię z myślą o kobietach. Chcę, by kobiety ubrane w moje stroje kąpielowe czuły się piękne, kobiece i pewne siebie. Na wybiegu mogliśmy zobaczyć 16 modelek, każda inna, każda silna i niezależna. To co je łączy, to właśnie ta bijąca z nich pewność siebie i kobiecy urok. Uważam, że ubrania mają podkreślać naszą osobowość, wydobywać z nas to co najpiękniejsze, a stroje kąpielowe być wręcz naszą drugą skórą. Właśnie dlatego nie ma tu miejsca na kompromisy: najwyższa jakość materiału i dbałość o każdy detal – my po prostu na to zasługujemy! - mówi Zuzanna Niemczycka, projektantka i właścicielka marki Susan Swimwear.

Frekwencja podczas pokazu mody przerosła oczekiwania organizatorów. Na sali było ponad 300 osób, a wśród nich dziennikarze, gwiazdy, influencerzy modowi oraz przedstawiciele biznesu. Dużym wsparciem dla twórczyni marki byli także członkowie rodziny oraz przyjaciele.

- Jestem ogromnie wzruszona i jednocześnie wdzięczna wszystkim, którzy byli ze mną w tym wyjątkowym dniu. To było duże przedsięwzięcie i pierwszy taki w Polsce pokaz strojów kąpielowych zimą, w śnieżnej scenerii. Wierzę w to, że zmieni myślenie o sezonowości strojów kąpielowych, okazje, by go założyć zdarzają się przez całe 365 dni w roku - mówi Zuzanna Niemczycka, projektantka i właścicielka marki Susan Swimwear. Dodaje: Ten pokaz to dopiero początek, mam ambitne plany na rozwój marki i wierzę, że z pomocą znakomitego zespołu, z którym pracuję i wsparcia najbliższych – jeszcze nie raz zaskoczymy polską i zagraniczną publiczność.

Pokaz WINTER QUEEN by SUSAN SWIMWEAR poprowadził znany duet prezenterów: Łukasz Kędzior i Dorota Michałowska. Niespodzianką podczas show był występ podniebnej akrobacji zaprezentowany przez Magdalenę Sztencel z Aerial Dance Studio. Reżyserem i choreografem wydarzenia była Gosia Sobiczewska, a o dekoracje zadbała Kasia Artymowska, absolwentka ASP w Warszawie.


Stroje kąpielowe marki Susan Swimwear dostępne są w sklepie internetowym https://susanswimwear.eu/ oraz stacjonarnie w Visha Showroom przy ul. Koszykowej 31 oraz w Galerii Handlowej Avenida w Poznaniu.

 

Partnerzy wydarzenia: Inspiring Tunisia, La Vie, Jastrząb Post, Courier 96, Warsaw Concept Store, Colibra, Glov, Proenergy, Kazar Studio, Vip Magazyn, Mansi London, Mercedes-Benz MB Motors Autoryzowany Dealer Mercedes Benz, Brubeck, Kaczmarski Group.

 

Zuzanna Niemczycka – założycielka i projektantka Susan Swimwear – marki produkującej stylowe kostiumy kąpielowe. Przez znajomych nazywana „Damą w kapeluszu” ze względu na swój klasyczny gust i styl ubierania. Z modą związana jest niemal całe życie – już w wieku 18 lat stworzyła swoją pierwszą markę modową, która przez 4 lata istnienia na rynku odnosiła wiele sukcesów. Od początku Zuzanna Niemczycka stawiała na najlepsze materiały, jakość i klasyczne, ponadczasowe kroje. Pracując w agencji eventowej, organizowała między innymi takie modowe wydarzenia jak Kreatywne Targi Mody. Wszystkie swoje wartości i doświadczenia zawarła w projektowanych przez nią kostiumach kąpielowych. Jej dewizą jest przede wszystkim wysoka jakość i ponadczasowy szyk.

 

Więcej informacji:

https://susanswimwear.eu/

https://www.instagram.com/susan_swimwear/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Handel

Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.