WEJŚCIE NA SALONY W WIELKIM STYLU – PREMIEROWY POKAZ MARKI SUSAN SWIMWEAR
30 stycznia br. odbył się premierowy pokaz strojów kąpielowych ekskluzywnej marki SUSAN SWIMWEAR Zuzanny Niemczyckiej. Młoda i utalentowana projektantka w prezentowanej kolekcji postawiła na najwyższą jakość materiałów oraz dbałość o każdy szczegół. Rozmach z jakim zostało zorganizowane wydarzenie i przybyli goście świadczą o tym, że nowa marka o międzynarodowym zasięgu weszła na salony w wielkim stylu. W wydarzeniu udział wzięli m.in. Marcelina Zawadzka, Joanna Koroniewska, Karolina Szostak, Agnieszka Kaczorowska.
Warszawski In1place, gdzie odbył się pokaz WINTER QUEEN by SUSAN SWIMWEAR, w ten czwartkowy wieczór zamienił się w bajeczną krainę. Lodowe rzeźby, bary zaaranżowane w zimowej stylistyce i śnieżna scenografia pozwoliła przenieść się uczestnikom do magicznego świata zimy. Pomimo mroźnej scenerii, atmosfera panująca podczas wydarzenia była gorąca. Na wybiegu, modelki z anielskimi skrzydłami, przedstawiły uczestnikom pokazu ekskluzywne modele kostiumów kąpielowych SUSAN SWIMWEAR. Marki, która choć obecna jest na rynku dopiero od kilku miesięcy, zdobyła już uznanie kobiet z całego świata. Sukces ten, to niewątpliwie zasługa samej twórczyni marki, która doskonale wie czego chce i konsekwentnie zamienia marzenia w rzeczywistość.
- Wszystko co robię, robię z myślą o kobietach. Chcę, by kobiety ubrane w moje stroje kąpielowe czuły się piękne, kobiece i pewne siebie. Na wybiegu mogliśmy zobaczyć 16 modelek, każda inna, każda silna i niezależna. To co je łączy, to właśnie ta bijąca z nich pewność siebie i kobiecy urok. Uważam, że ubrania mają podkreślać naszą osobowość, wydobywać z nas to co najpiękniejsze, a stroje kąpielowe być wręcz naszą drugą skórą. Właśnie dlatego nie ma tu miejsca na kompromisy: najwyższa jakość materiału i dbałość o każdy detal – my po prostu na to zasługujemy! - mówi Zuzanna Niemczycka, projektantka i właścicielka marki Susan Swimwear.
Frekwencja podczas pokazu mody przerosła oczekiwania organizatorów. Na sali było ponad 300 osób, a wśród nich dziennikarze, gwiazdy, influencerzy modowi oraz przedstawiciele biznesu. Dużym wsparciem dla twórczyni marki byli także członkowie rodziny oraz przyjaciele.
- Jestem ogromnie wzruszona i jednocześnie wdzięczna wszystkim, którzy byli ze mną w tym wyjątkowym dniu. To było duże przedsięwzięcie i pierwszy taki w Polsce pokaz strojów kąpielowych zimą, w śnieżnej scenerii. Wierzę w to, że zmieni myślenie o sezonowości strojów kąpielowych, okazje, by go założyć zdarzają się przez całe 365 dni w roku - mówi Zuzanna Niemczycka, projektantka i właścicielka marki Susan Swimwear. Dodaje: Ten pokaz to dopiero początek, mam ambitne plany na rozwój marki i wierzę, że z pomocą znakomitego zespołu, z którym pracuję i wsparcia najbliższych – jeszcze nie raz zaskoczymy polską i zagraniczną publiczność.
Pokaz WINTER QUEEN by SUSAN SWIMWEAR poprowadził znany duet prezenterów: Łukasz Kędzior i Dorota Michałowska. Niespodzianką podczas show był występ podniebnej akrobacji zaprezentowany przez Magdalenę Sztencel z Aerial Dance Studio. Reżyserem i choreografem wydarzenia była Gosia Sobiczewska, a o dekoracje zadbała Kasia Artymowska, absolwentka ASP w Warszawie.
Stroje kąpielowe marki Susan Swimwear dostępne są w sklepie internetowym https://susanswimwear.eu/ oraz stacjonarnie w Visha Showroom przy ul. Koszykowej 31 oraz w Galerii Handlowej Avenida w Poznaniu.
Partnerzy wydarzenia: Inspiring Tunisia, La Vie, Jastrząb Post, Courier 96, Warsaw Concept Store, Colibra, Glov, Proenergy, Kazar Studio, Vip Magazyn, Mansi London, Mercedes-Benz MB Motors Autoryzowany Dealer Mercedes Benz, Brubeck, Kaczmarski Group.
Zuzanna Niemczycka – założycielka i projektantka Susan Swimwear – marki produkującej stylowe kostiumy kąpielowe. Przez znajomych nazywana „Damą w kapeluszu” ze względu na swój klasyczny gust i styl ubierania. Z modą związana jest niemal całe życie – już w wieku 18 lat stworzyła swoją pierwszą markę modową, która przez 4 lata istnienia na rynku odnosiła wiele sukcesów. Od początku Zuzanna Niemczycka stawiała na najlepsze materiały, jakość i klasyczne, ponadczasowe kroje. Pracując w agencji eventowej, organizowała między innymi takie modowe wydarzenia jak Kreatywne Targi Mody. Wszystkie swoje wartości i doświadczenia zawarła w projektowanych przez nią kostiumach kąpielowych. Jej dewizą jest przede wszystkim wysoka jakość i ponadczasowy szyk.
Więcej informacji:
https://susanswimwear.eu/
https://www.instagram.com/susan_swimwear/

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Mika Urbaniak: Dążę do tego, by żyć w autentyczności. Stawiam więc granice w relacjach z innymi
Wokalistka podkreśla, że życie w zgodzie z własnym wnętrzem wymaga nie tylko autorefleksji, ale także odważnego wyrażania siebie i dbania o własne potrzeby. Taki sposób funkcjonowania pomaga utrzymać komfort emocjonalny, pozwala maksymalnie wykorzystać drzemiący w nas potencjał i jest fundamentem szczęśliwego życia. Mika Urbaniak zwraca też uwagę na konieczność wyznaczania granic w relacjach z innymi i budowanie zdrowych relacji.
Ochrona środowiska
Mężczyźni generują dużo wyższy ślad węglowy z transportu i konsumpcji niż kobiety. Główne powody to spożycie czerwonego mięsa i jazda samochodem

Ślad węglowy generowany przez kobiety, liczony na podstawie diety i wykorzystania środków transportu, jest o jedną czwartą niższy w porównaniu do mężczyzn – donoszą francuscy i brytyjscy naukowcy na podstawie badań przeprowadzonych we Francji. Nawet po skorygowaniu wyników, na przykład o różnice płciowe w zapotrzebowaniu na kalorie, luka pozostaje bardzo duża. Tym, co w większości odpowiada za te różnice, są czerwone mięso i samochody – oba wysokoemisyjne i oba powiązane ze stereotypowym wizerunkiem mężczyzny.
Gwiazdy
Marcelina Zawadzka: Kiedyś sama decydowałam o swoim życiu i nie byłam od nikogo zależna. Teraz już przy opiece nad synkiem jestem zdana na pomoc innych

Prezenterka przyznaje, że bycie mamą to ciągłe wykraczanie poza swoją strefę komfortu, bo od momentu narodzin dziecka jest się całkowicie odpowiedzialnym za tę małą istotę i trzeba ustawić wszystko pod jej potrzeby. Każdego dnia macierzyństwo uczy ją pokory i pokazuje, że nie na wszystko ma wpływ i nie wszystkiemu jest w stanie zapobiec. Często nie pozostaje nic innego, jak przyjąć trudne doświadczenia i wyciągnąć z nich odpowiednią lekcję. Marcelina Zawadzka zdradza, że jej dziewięciomiesięczny syn już stawia pierwsze kroki i jest niezwykle ciekawy świata. Czasami towarzyszy jej także w pracy.