Weź udział w akcji walentynkowej i zabierz do domu dekoracyjną grafikę
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Z myślą o domu i z walentynkowym motywem. Magnolia Park przygotowała 450 modnych, obramowanych plakatów w różnych wzorach. Rozda je już 13 lutego w ramach akcji „Magnolia Park Inspiruje”.
Kolorowe, inspirujące i dekoracyjne. Takie są plakaty przygotowane przez Magnolia Park na zbliżającą się akcję walentynkową. – Dom nabrał dla nas nowego wymiaru, stał się azylem, bezpieczną przystanią. Z kolei plakat to bardzo modna ozdoba wnętrza, która coraz częściej pojawia się w mieszkaniach. Chcemy zainspirować klientów do wprowadzenia do domu ładnego, miłego i optymistycznego akcentu – wyjaśnia Joanna Sawośko-Duda, dyrektorka Magnolia Park z Multi Poland, polskiego oddziału Multi Corporation.
Magnolia Park przygotowała plakaty w pięciu różnych wzorach. Motyw jest wspólny – miłość. Plakaty są oprawione w eleganckie ramy. Co trzeba zrobić, żeby je zdobyć? Wziąć udział w akcji zaplanowanej na 13 lutego.
Plakaty za zakupy
Zasady są bardzo proste. Jeden plakat może odebrać ten, kto 13 lutego dokona zakupu w Magnolia Park na kwotę 250 zł (maksymalnie na dwóch paragonach). Natomiast za zakupy za minimum 500 zł (także na maksymalnie dwóch paragonach) można dostać aż dwa plakaty oprawione w ramy! Wydarzenie potrwa do wyczerpania zapasów, które są spore – Magnolia Park przygotowała 450 nagród. Plakaty będzie można odebrać w specjalnym punkcie odbioru nagród, w okolicy salonu Empik i Super-pharm, między 10.00 – 20.00 (lub do wyczerpania zapasów). Szczegóły znajdują się w regulaminie dostępnym na stronie internetowej www.magnoliapark.pl.
Wybrana forma wydarzenia z okazji walentynek jest bardzo zbliżona do często organizowanych w Magnolia Park akcji prosprzedażowych, w których za zakupy rozdawane są karty podarunkowe. Pierwsza w tym roku tego typu akcja trwa do 12 lutego. W czasach, w których organizowanie wydarzeń stacjonarnych jest utrudnione, klienci mogą spodziewać się większej liczby podobnych wydarzeń, które notabene są przez nich bardzo lubiane. Co najważniejsze – ich formuła jest dostosowana do ścisłego reżimu sanitarnego, który obowiązuje w Polsce.
Bezpieczeństwo w Magnolia Park
Magnolia Park, zarządzana przez Multi Poland, zapewnia całkowicie bezpieczne warunki korzystania z centrum. Przypomnijmy, że już w ubiegłym roku otrzymała certyfikat SafeGuard, który potwierdza działanie zgodnie z wymaganiami prawnymi i wytycznymi władz sanitarnych.
W całym centrum obowiązuje zasada zasłaniania ust i nosa, dezynfekcji i zachowywania dystansu. W Punkcie Informacyjnym można dostać bezpłatne maseczki i rękawiczki. Pojemniki z płynem do dezynfekcji rozmieszczone są w całym centrum. Elementy infrastruktury wspólnej, często dotykane, są regularnie dezynfekowane. Tam, gdzie to możliwe, wejścia i wyjścia zostały rozdzielone w sposób umożliwiający komunikację jednokierunkową.
Liczba klientów zarówno w centrum, jak i sklepach jest na bieżąco monitorowana. Informacje o dopuszczalnej liczbie osób znajdują się przy wejściach do Magnolia Park oraz na witrynach sklepowych.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.