Komunikaty PR

Weź udział w akcji walentynkowej i zabierz do domu dekoracyjną grafikę

2021-02-10  |  09:00
Biuro prasowe
Kontakt
Adriana Kondratowicz
PR Expert

Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl

Z myślą o domu i z walentynkowym motywem. Magnolia Park przygotowała 450 modnych, obramowanych plakatów w różnych wzorach. Rozda je już 13 lutego w ramach akcji „Magnolia Park Inspiruje”.

Kolorowe, inspirujące i dekoracyjne. Takie są plakaty przygotowane przez Magnolia Park na zbliżającą się akcję walentynkową. – Dom nabrał dla nas nowego wymiaru, stał się azylem, bezpieczną przystanią. Z kolei plakat to bardzo modna ozdoba wnętrza, która coraz częściej pojawia się w mieszkaniach. Chcemy zainspirować klientów do wprowadzenia do domu ładnego, miłego i optymistycznego akcentu – wyjaśnia Joanna Sawośko-Duda, dyrektorka Magnolia Park z Multi Poland, polskiego oddziału Multi Corporation.

Magnolia Park przygotowała plakaty w pięciu różnych wzorach. Motyw jest wspólny – miłość. Plakaty są oprawione w eleganckie ramy. Co trzeba zrobić, żeby je zdobyć? Wziąć udział w akcji zaplanowanej na 13 lutego.

Plakaty za zakupy

Zasady są bardzo proste. Jeden plakat może odebrać ten, kto 13 lutego dokona zakupu w Magnolia Park na kwotę 250 zł (maksymalnie na dwóch paragonach). Natomiast za zakupy za minimum 500 zł (także na maksymalnie dwóch paragonach) można dostać aż dwa plakaty oprawione w ramy! Wydarzenie potrwa do wyczerpania zapasów, które są spore – Magnolia Park przygotowała 450 nagród. Plakaty będzie można odebrać w specjalnym punkcie odbioru nagród, w okolicy salonu Empik i Super-pharm, między 10.00 – 20.00 (lub do wyczerpania zapasów). Szczegóły znajdują się w regulaminie dostępnym na stronie internetowej www.magnoliapark.pl.

Wybrana forma wydarzenia z okazji walentynek jest bardzo zbliżona do często organizowanych w Magnolia Park akcji prosprzedażowych, w których za zakupy rozdawane są karty podarunkowe. Pierwsza w tym roku tego typu akcja trwa do 12 lutego. W czasach, w których organizowanie wydarzeń stacjonarnych jest utrudnione, klienci mogą spodziewać się większej liczby podobnych wydarzeń, które notabene są przez nich bardzo lubiane. Co najważniejsze – ich formuła jest dostosowana do ścisłego reżimu sanitarnego, który obowiązuje w Polsce. 

Bezpieczeństwo w Magnolia Park

Magnolia Park, zarządzana przez Multi Poland, zapewnia całkowicie bezpieczne warunki korzystania z centrum. Przypomnijmy, że już w ubiegłym roku otrzymała certyfikat SafeGuard, który potwierdza działanie zgodnie z wymaganiami prawnymi i wytycznymi władz sanitarnych.

W całym centrum obowiązuje zasada zasłaniania ust i nosa, dezynfekcji i zachowywania dystansu. W Punkcie Informacyjnym można dostać bezpłatne maseczki i rękawiczki. Pojemniki z płynem do dezynfekcji rozmieszczone są w całym centrum. Elementy infrastruktury wspólnej, często dotykane, są regularnie dezynfekowane. Tam, gdzie to możliwe, wejścia i wyjścia zostały rozdzielone w sposób umożliwiający komunikację jednokierunkową.

Liczba klientów zarówno w centrum, jak i sklepach jest na bieżąco monitorowana. Informacje o dopuszczalnej liczbie osób znajdują się przy wejściach do Magnolia Park oraz na witrynach sklepowych.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Expert
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.