Wielkanocny Jarmark Rękodzieła w Atrium Kasztanowa
Kolorowe pisanki, baranki i świąteczne ozdoby, a do tego unikalne rękodzieła – to tylko niektóre z propozycji lokalnych twórców, które będzie można zakupić w dniach 23-24 marca podczas Jarmarku Rękodzieła w Atrium Kasztanowa. Dodatkowo w niedzielę zaplanowano bezpłatne warsztaty tworzenia świątecznych dekoracji, które będą doskonałą okazją do spędzenia czasu w twórczy sposób.
Kiermasze na stałe wpisały się w kalendarz wydarzeń organizowanych w Atrium Kasztanowa. Dlatego okres przygotowań do świąt wielkanocnych nie może stanowić wyjątku od tego zwyczaju. Na pierwszym tegorocznym jarmarku rękodzielnicy i artyści zaprezentują na stoiskach swoje autorskie wyroby. Wśród nich znajdą się ozdoby wielkanocne, a także ceramika, biżuteria, unikalne rękodzieła i wiele innych przedmiotów wykonanych z pasją. W ogromie zaprezentowanych rzeczy na pewno każdy znajdzie coś dla siebie, a przy okazji będzie mógł wesprzeć lokalnych rękodzielników i artystów.
Dwudniowemu jarmarkowi towarzyszyć będą w niedzielę (24 marca) kreatywne warsztaty. Podczas nich uczestnicy wezmą udział w tworzeniu wielkanocnych baranków, kurczaczków i zajączków oraz wiosennych dekoracji wykorzystując do tego najróżniejsze materiały, takie jak włóczkę, filc, drucik. Warsztaty odbywać się będą od godz. 12.00 do godz. 17.00; udział w nich jest bezpłatny. Do dyspozycji będzie rotacyjnie 10 miejsc warsztatowych przez cały czas trwania akcji.
– Już niebawem wiosna, a wraz z nią Święta Wielkanocne. Tradycyjnie chcemy uczcić tę okazję wyjątkowym wydarzeniem – Jarmarkiem Rękodzieła. Zapraszamy wszystkich mieszkańców do odwiedzenia kiermaszu, na którym będą mogli nabyć bezpośrednio u rękodzielników i wytwórców oryginalne produkty, takie jak rzeźby, ceramikę czy biżuterię. Nie zabraknie świątecznych ozdób w postaci pisanek, koszyczków, figurek i wianuszków związanych z tym okresem. W ramach jarmarku zaplanowaliśmy też kreatywne warsztaty, które odbędą się w niedzielę handlową – to świetna okazja do twórczego spędzenia czasu i do wielkanocnych zakupów. Warto też zajrzeć do ulubionych sklepów, gdyż w wielu z nich trwają atrakcyjne promocje i obniżki cenowe – mówi Marta Borsukiewicz, dyrektor Atrium Kasztanowa.
Jarmark Rękodzieła odbędzie się w Atrium Kasztanowa 23-24 marca br. w godzinach 11.00 – 20.00.
Więcej informacji na stronie: www.atrium-kasztanowa.pl i na profilu www.facebook.com/AtriumKasztanowa.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.