Wilfredo Leon z pierwszą wizytą w Galeco
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
22 czerwca 2020 roku w siedzibie polskiego producenta systemów rynnowych w Balicach odbyło się oficjalne spotkanie z ambasadorem marki – siatkarzem Wilfredo Leonem. Wydarzeniu towarzyszyła konferencja prasowa z przedstawicielami czołowych mediów.
Informacja o rozpoczęciu 3-letniej współpracy pomiędzy sportowcem a firmą Galeco została ogłoszona już w lutym bieżącego roku. Po udanym starcie kampanii wizerunkowej przyszedł czas na oficjalne zaprezentowanie siatkarza w roli ambasadora. Spotkanie było też okazją do jeszcze lepszego poznania się i zacieśnienia wzajemnych relacji. Podczas swojej pierwszej wizyty w siedzibie polskiego producenta, Wilfredo wraz z żoną spotkali się z właścicielami firmy oraz jej zarządem. Na ręce ambasadora przekazana została pamiątkowa statuetka, a on sam miał możliwość zwiedzenia fabryki i przyjrzenia się z bliska produkcji systemów rynnowych ze stali i pvc. Przyjazd światowej sławy zawodnika zgromadził liczne grono przedstawicieli mediów sportowych, lokalnych oraz budowlanych. Podczas konferencji prasowej dziennikarze mieli szansę porozmawiania zarówno z Wilfredo Leonem, jak i Prezesem firmy Galeco – Panem Szczepanem Buryło. - Na swojego ambasadora szukaliśmy kogoś, kto w swoim życiu oraz pracy zawodowej kieruje się podobnymi wartościami, do tych, które wyznajemy w Galeco. Wilfredo był więc naturalnym wyborem. Bardzo dziękuję Ci, że nam zaufałeś, dzięki temu gramy razem! - opowiadał Buryło. Swojego zadowolenia nie krył także siatkarz, który podkreślał swój związek z Polską i dumę z nawiązanej współpracy.

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.