Komunikaty PR

Wilfredo Leon z pierwszą wizytą w Galeco

2020-06-24  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Do pobrania inf_pras ( 0.14 MB )

22 czerwca 2020 roku w siedzibie polskiego producenta systemów rynnowych w Balicach odbyło się oficjalne spotkanie z ambasadorem marki – siatkarzem Wilfredo Leonem. Wydarzeniu towarzyszyła konferencja prasowa z przedstawicielami czołowych mediów.

Informacja o rozpoczęciu 3-letniej współpracy pomiędzy sportowcem a firmą Galeco została ogłoszona już w lutym bieżącego roku. Po udanym starcie kampanii wizerunkowej przyszedł czas na oficjalne zaprezentowanie siatkarza w roli ambasadora. Spotkanie było też okazją do jeszcze lepszego poznania się i zacieśnienia wzajemnych relacji. Podczas swojej pierwszej wizyty w siedzibie polskiego producenta, Wilfredo wraz z żoną spotkali się z właścicielami firmy oraz jej zarządem. Na ręce ambasadora przekazana została pamiątkowa statuetka, a on sam miał możliwość zwiedzenia fabryki i przyjrzenia się z bliska produkcji systemów rynnowych ze stali i pvc. Przyjazd światowej sławy zawodnika zgromadził liczne grono przedstawicieli mediów sportowych, lokalnych oraz budowlanych. Podczas konferencji prasowej dziennikarze mieli szansę porozmawiania zarówno z Wilfredo Leonem, jak i Prezesem firmy Galeco – Panem Szczepanem Buryło. - Na swojego ambasadora szukaliśmy kogoś, kto w swoim życiu oraz pracy zawodowej kieruje się podobnymi wartościami, do tych, które wyznajemy w Galeco. Wilfredo był więc naturalnym wyborem. Bardzo dziękuję Ci, że nam zaufałeś, dzięki temu gramy razem! - opowiadał Buryło. Swojego zadowolenia nie krył także siatkarz, który podkreślał swój związek z Polską i dumę z nawiązanej współpracy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Porusz swój umysł z ASICS Biuro prasowe
2024-09-25 | 10:00

Porusz swój umysł z ASICS

Już 1 października 2024 roku o godz. 18:00 w sklepie Sportano przy ul. Malborskiej 45 w Warszawie odbędzie się wyjątkowe wydarzenie inaugurujące kampanię "Style gry w sportach halowych
Sport Zostały już ostatnie dni wyzwania RakReaton! Wzywamy do wsparcia - pomóżmy dziec
2024-09-25 | 08:50

Zostały już ostatnie dni wyzwania RakReaton! Wzywamy do wsparcia - pomóżmy dziec

Poniedziałek, 30 września będzie ostatnim dniem, aby ukończyć wyzwanie sportowe na rzecz dzieci chorych na nowotwory - wspólnie musimy osiągnąć nasz cel, czyli zebrać 2
Sport Chcę być triathlonistą – jak zacząć przygodę z tym sportem?
2024-09-24 | 11:00

Chcę być triathlonistą – jak zacząć przygodę z tym sportem?

W stolicy Wielkopolski w kolebce polskiego triathlonu odbyły się niedawno kolejne z cyklu zawody Enea IRONMAN 70.3 Poznań. Są to nie tylko zawody, to przede wszystkim styl życia. Jednym z

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.