Komunikaty PR

Wilfredo Leon z pierwszą wizytą w Galeco

2020-06-24  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Do pobrania inf_pras ( 0.14 MB )

22 czerwca 2020 roku w siedzibie polskiego producenta systemów rynnowych w Balicach odbyło się oficjalne spotkanie z ambasadorem marki – siatkarzem Wilfredo Leonem. Wydarzeniu towarzyszyła konferencja prasowa z przedstawicielami czołowych mediów.

Informacja o rozpoczęciu 3-letniej współpracy pomiędzy sportowcem a firmą Galeco została ogłoszona już w lutym bieżącego roku. Po udanym starcie kampanii wizerunkowej przyszedł czas na oficjalne zaprezentowanie siatkarza w roli ambasadora. Spotkanie było też okazją do jeszcze lepszego poznania się i zacieśnienia wzajemnych relacji. Podczas swojej pierwszej wizyty w siedzibie polskiego producenta, Wilfredo wraz z żoną spotkali się z właścicielami firmy oraz jej zarządem. Na ręce ambasadora przekazana została pamiątkowa statuetka, a on sam miał możliwość zwiedzenia fabryki i przyjrzenia się z bliska produkcji systemów rynnowych ze stali i pvc. Przyjazd światowej sławy zawodnika zgromadził liczne grono przedstawicieli mediów sportowych, lokalnych oraz budowlanych. Podczas konferencji prasowej dziennikarze mieli szansę porozmawiania zarówno z Wilfredo Leonem, jak i Prezesem firmy Galeco – Panem Szczepanem Buryło. - Na swojego ambasadora szukaliśmy kogoś, kto w swoim życiu oraz pracy zawodowej kieruje się podobnymi wartościami, do tych, które wyznajemy w Galeco. Wilfredo był więc naturalnym wyborem. Bardzo dziękuję Ci, że nam zaufałeś, dzięki temu gramy razem! - opowiadał Buryło. Swojego zadowolenia nie krył także siatkarz, który podkreślał swój związek z Polską i dumę z nawiązanej współpracy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Media

Agnieszka Hyży: W „Halo, tu Polsat” wreszcie mogę wykorzystać swoją wiedzę, wykształcenie i doświadczenie. Bardzo się tam rozwijam

Przy okazji prezentacji nowej ramówki Polsatu Agnieszka Hyży chwaliła programy, jakie proponuje stacja, i strategię działania Edwarda Miszczaka. Prezenterka przekonuje, że jesień spędzi albo w studiu, bo jest gospodynią weekendowego pasma śniadaniowego „Halo, tu Polsat” i show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, albo przed telewizorem. Zamierza oglądać m.in. „Taniec z gwiazdami” i „Milionerów”.