WINTER QUEEN FASHION SHOW–pierwszy taki pokaz strojów kąpielowych Susan Swimwear
Niebiańskie modelki prezentujące się na lodowym wybiegu w śnieżnej scenerii, klasyczne i eleganckie stroje kąpielowe Susan Swimwear – to jedynie przedsmak tego, co wydarzy się na zimowym pokazie tej ekskluzywnej marki. Już 30 stycznia br. przeniesiemy się do baśniowego świata Winter Queen by SUSAN SWIMWEAR.
Strój kąpielowy jest niezbędnym elementem kobiecej garderoby przez cały rok. Właśnie dlatego, dość przewrotnie, premierowy pokaz prestiżowej marki Susan Swimwear odbędzie się zimą. To pierwsze takie modowe wydarzenie w Polsce. Rozmach pokazu przywodzić może na myśl słynne na całym świecie pokazy mody znanych marek. I nic dziwnego, projektantka i właścicielka marki, Zuzanna Niemczycka mierzy bardzo wysoko.
– Ten pokaz to zaproszenie do bajkowego świata zimy. Zimy, jaką pamiętamy jeszcze z dzieciństwa, z baśni – magicznej, tajemniczej, majestatycznej. W tej scenerii zaprezentujemy stroje Susan Swimwear, które za sprawą modelek rozbłysną niczym płatki śniegu tańczące przed naszymi oczami. – zaprasza Zuzanna Niemczycka, projektantka i właścicielka marki Susan Swimwear. Dodaje: Projektując stroje kąpielowe dbam o najdrobniejsze detale, by kobiety mogły się w nich czuć kobieco i komfortowo jednocześnie. Najwyższej jakości materiały, precyzja wykonania i dodatki sprawiają, że znakomicie układają się na ciele, są niczym druga skóra kobiety. Towarzyszą kobietom podczas podróży po całym świecie, a nasze klientki prezentowały się w nich m.in. w Miami, Tajlandii, Malediwach, Portugalii, Bali czy Zanzibarze.
Pokaz osadzony będzie w niecodziennej oprawie. Dekoracje przygotowane zostały przez Kasię Artymowską, absolwentkę ASP w Warszawie. Pomimo zimowego wystroju, atmosfera z pewnością będzie gorąca.
– Włożyliśmy w ten pokaz dużo pracy i serca. Zaplanowaliśmy każdy szczegół, dopieściliśmy każdy aspekt. W końcu to pierwszy tego typu pokaz w naszym kraju. Jestem pewna, że będzie to niezapomniane widowisko, które pozostanie na długo w pamięci uczestników – podsumowuje Zuzanna Niemczycka.
Susan Swimwear to marka premium dla wymagających kobiet. Najwyższej jakości materiały, dbałość o najdrobniejsze szczegóły i ponadczasowa elegancja – to za to pokochały ją klientki. Projektantka Zuzanna Niemczycka wie, czego pragną kobiety i wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. W efekcie powstają ekskluzywne stroje, które łączą w sobie funkcjonalność
z wyjątkową estetyką.
Stroje kąpielowe marki Susan Swimwear dostępne są w sklepie internetowym https://susanswimwear.eu/ oraz stacjonarnie w Visha Showroom przy ul. Koszykowej 31 oraz w Galerii Handlowej Avenida w Poznaniu.
Pokaz odbędzie się 30 stycznia br. w In1place przy ul. Szarych Szeregów 11 w Warszawie.
Obowiązują zaproszenia.
Zuzanna Niemczycka – założycielka i projektantka Susan Swimwear – marki tworzącej luksusowe kostiumy kąpielowe. Przez znajomych nazywana „Damą w kapeluszu” ze względu na swój klasyczny gust i styl ubierania. Z modą związana jest niemal całe życie – już w wieku 18 lat stworzyła swoją pierwszą markę modową, która przez 4 lata istnienia na rynku odnosiła wiele sukcesów. Od początku Zuzanna Niemczycka stawiała na najlepsze materiały, jakość i klasyczne, ponadczasowe kroje. Pracując w agencji eventowej, organizowała między innymi takie modowe wydarzenia jak Kreatywne Targi Mody. Wszystkie swoje wartości i doświadczenia zawarła w projektowanych przez nią kostiumach kąpielowych. Jej dewizą jest przede wszystkim wysoka jakość i ponadczasowy szyk.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Motoryzacja

Qczaj: Na drogach szybkiego ruchu lubię mocniej wcisnąć pedał gazu. Niebawem planuję też zrobić prawo jazdy na motocykl
Trener podkreśla, że decyzja o zrobieniu prawa jazdy była jedną z najlepszych w jego życiu. Teraz, kiedy odpowiedni dokument ma już w kieszeni, z ogromną przyjemnością wsiada za kierownicę i mknie przed siebie. Najbardziej lubi drogi szybkiego ruchu, bo tam może mocniej wcisnąć pedał gazu. W innych okolicznościach jednak jeździ z dużą rozwagą, dostosowując prędkość do warunków panujących na jezdni. Qczaj zdradza też, że kolejnym krokiem będzie kurs na prawo jazdy na motocykl.
Edukacja
Uczelnie zaczynają wspólnie walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji. Ruszają badania nad skalą problemu

Szkoły wyższe chcą aktywniej walczyć ze zjawiskiem mobbingu i dyskryminacji zarówno wobec pracowników, jak i studentów. W ramach projektu Bezpieczna Uczelnia będą się wymieniać dobrymi praktykami w zakresie polityki antymobbingowej. Zostaną przeprowadzone także badania na temat obecnej sytuacji w środowisku akademickim. Dotychczasowe badania prowadzone przez Fundację Science Watch Polska wskazują, że mobbing to dość powszechne zjawisko na uczelniach, które przybiera charakterystyczne dla środowiska formy.
Edukacja
Polki coraz bardziej świadomie podchodzą do profilaktyki nowotworów piersi. Wciąż jednak blisko połowa się nie bada

Profilaktyka raka piersi przestaje być dla Polek źródłem lęku i tematem tabu. Coraz częściej motywacją do wykonania badań jest odpowiedzialność za siebie i bliskich – wynika z najnowszego badania Maison & Partners dla Henkel Polska. 36 proc. kobiet jako motywację wskazało rekomendacje lekarskie, a 30 proc. – potrzebę dbania o swój organizm. Mimo że około 40 proc. kobiet w wieku 20–60 lat bada się regularnie, wykonując badania palpacyjne czy USG, podobny odsetek nie bada się wcale, a co piąta deklaruje, że w ogóle nie interesuje się tym tematem.