Komunikaty PR

WINTER QUEEN FASHION SHOW–pierwszy taki pokaz strojów kąpielowych Susan Swimwear

2020-01-23  |  14:12
Biuro prasowe

Niebiańskie modelki prezentujące się na lodowym wybiegu w śnieżnej scenerii, klasyczne i eleganckie stroje kąpielowe Susan Swimwear – to jedynie przedsmak tego, co wydarzy się na zimowym pokazie tej ekskluzywnej marki. Już 30 stycznia br. przeniesiemy się do baśniowego świata Winter Queen by SUSAN SWIMWEAR.

Strój kąpielowy jest niezbędnym elementem kobiecej garderoby przez cały rok. Właśnie dlatego, dość przewrotnie, premierowy pokaz prestiżowej marki Susan Swimwear odbędzie się zimą. To pierwsze takie modowe wydarzenie w Polsce. Rozmach pokazu przywodzić może na myśl słynne na całym świecie pokazy mody znanych marek. I nic dziwnego, projektantka i właścicielka marki, Zuzanna Niemczycka mierzy bardzo wysoko.

Ten pokaz to zaproszenie do bajkowego świata zimy. Zimy, jaką pamiętamy jeszcze z dzieciństwa, z baśni – magicznej, tajemniczej, majestatycznej. W tej scenerii zaprezentujemy stroje Susan Swimwear, które za sprawą modelek rozbłysną niczym płatki śniegu tańczące przed naszymi oczami. – zaprasza Zuzanna Niemczycka, projektantka i właścicielka marki Susan Swimwear. Dodaje: Projektując stroje kąpielowe dbam o najdrobniejsze detale, by kobiety mogły się w nich czuć kobieco i komfortowo jednocześnie. Najwyższej jakości materiały, precyzja wykonania i dodatki sprawiają, że znakomicie układają się na ciele, są niczym druga skóra kobiety. Towarzyszą kobietom podczas podróży po całym świecie, a nasze klientki prezentowały się w nich m.in. w Miami, Tajlandii, Malediwach, Portugalii, Bali czy Zanzibarze.

Pokaz osadzony będzie w niecodziennej oprawie. Dekoracje przygotowane zostały przez Kasię Artymowską, absolwentkę ASP w Warszawie. Pomimo zimowego wystroju, atmosfera z pewnością będzie gorąca.

Włożyliśmy w ten pokaz dużo pracy i serca. Zaplanowaliśmy każdy szczegół, dopieściliśmy każdy aspekt. W końcu to pierwszy tego typu pokaz w naszym kraju. Jestem pewna, że będzie to niezapomniane widowisko, które pozostanie na długo w pamięci uczestników – podsumowuje Zuzanna Niemczycka.

Susan Swimwear to marka premium dla wymagających kobiet. Najwyższej jakości materiały, dbałość o najdrobniejsze szczegóły i ponadczasowa elegancja – to za to pokochały ją klientki. Projektantka Zuzanna Niemczycka wie, czego pragną kobiety i wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. W efekcie powstają ekskluzywne stroje, które łączą w sobie funkcjonalność
z wyjątkową estetyką.

Stroje kąpielowe marki Susan Swimwear dostępne są w sklepie internetowym https://susanswimwear.eu/ oraz stacjonarnie w Visha Showroom przy ul. Koszykowej 31 oraz w Galerii Handlowej Avenida w Poznaniu.
 

Pokaz odbędzie się 30 stycznia br. w In1place przy ul. Szarych Szeregów 11 w Warszawie.

Obowiązują zaproszenia.

 

Zuzanna Niemczycka – założycielka i projektantka Susan Swimwear – marki tworzącej luksusowe kostiumy kąpielowe. Przez znajomych nazywana „Damą w kapeluszu” ze względu na swój klasyczny gust i styl ubierania. Z modą związana jest niemal całe życie – już w wieku 18 lat stworzyła swoją pierwszą markę modową, która przez 4 lata istnienia na rynku odnosiła wiele sukcesów. Od początku Zuzanna Niemczycka stawiała na najlepsze materiały, jakość i klasyczne, ponadczasowe kroje. Pracując w agencji eventowej, organizowała między innymi takie modowe wydarzenia jak Kreatywne Targi Mody. Wszystkie swoje wartości i doświadczenia zawarła w projektowanych przez nią kostiumach kąpielowych. Jej dewizą jest przede wszystkim wysoka jakość i ponadczasowy szyk.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park Biuro prasowe
2024-05-08 | 09:15

Multibrandowy salon z modą premium otworzył się w Magnolia Park

Marka Pauloadriani oferująca damskie i męskie kolekcje premium dołączyła do grona najemców Magnolia Park. Poza odzieżą renomowanych marek w swojej ofercie posiada także autorską
Moda Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF
2024-04-29 | 16:00

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF

Majówka z modą za różowymi drzwiami – weekend otwartych pracowni w OFF Piotrkowska Center   Tu wiosenna energia połączy się z umiłowaniem
Moda Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty
2024-04-29 | 11:00

Concept store PRM w Fabryce Norblina już otwarty

Jedyny w Polsce, niemal 600-metrowy concept store marki PRM można już odwiedzać w kompleksie z portfolio Grupy Capital Park przy Żelaznej 51/53 w Warszawie. PRM to nowa marka na mapie Europy,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.