Komunikaty PR

„Wiosenne Arkady Stylu” – modowe inspiracje w Zielonych Arkadach

2020-03-02  |  12:45
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kurczych
PR Inspiration

Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl

Pierwsze ciepłe promienie zwiastujące nadejście wiosny, zapach kwiatów w powietrzu… i modowe inspiracje! W Zielonych Arkadach na odwiedzających czekają nie tylko najnowsze kolekcje blisko 200 marek, ale też wyspy modowe. Stanowiskom inspirowanym światowymi stolicami mody towarzyszyć będzie konkurs w dniach 2-18 marca.

Nowa pora roku zawsze skłania nas do odświeżenia garderoby. Chcemy zmienić coś w naszym stylu i potrzebujemy nowej energii – a przecież ubiór jest najlepszym obrazem samopoczucia. Nie warto więc zwlekać. Motywy kwiatowe, błysk, grochy, klasyczny minimalizm, a może krata? Niezależnie od wyboru trendów, w Zielonych Arkadach klienci znajdą szeroką ofertę prawie 200 marek modowych.

 „Wiosenne Arkady Stylu” – do wygrania karty podarunkowe

Nowe kolekcje to jednak nie wszystko, co czeka na fashionistów w marcu w bydgoskim centrum handlowym. Obok wysp modowych został przygotowany konkurs, w którym do wygrania będą karty podarunkowe.

Wiosna to czas na wprowadzenie zmian, także tych wizualnych. Oferujemy w Zielonych Arkadach szeroki przekrój marek, spośród których każdy może znaleźć coś dla siebie. Jestem pewna, że dzięki akcji „Wiosenne Arkady Stylu” nasi klienci znajdą wiele inspiracji, a zgłoszenia konkursowe będą pełne wielkomiejskiego szyku – mówi Ewa Krassowska, dyrektor Zielonych Arkad.

Aby wygrać kartę podarunkową do Zielonych Arkad o wartości 100 złotych, należy zainspirować się jedną z prezentowanych na wyspach stolic mody. Zadaniem konkursowym jest przygotowanie stylizacji, która będzie pasować do danego miasta. Sposób prezentacji outfitu jest dowolny – można wysłać zestaw pokazany na sylwetce, wieszaku bądź w formie graficznej, granice wyznacza wyobraźnia! Spośród zgłoszeń zamieszczonych na facebookowym profilu Zielonych Arkad, najlepsze zostaną wybrane przez stylistkę i nagrodzone.

Wyspy modowe oraz akcja „Wiosenne Arkady Stylu” będą trwały w dniach2-18 marca. Szczegółowy regulamin akcji dostępny na stronie internetowej Zielonych Arkad.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace Biuro prasowe
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.