Wiosenne odświeżenie szafy z Galerią Grafitt
- Naszą inspiracją do stworzenia tegorocznej wiosenno-letniej oferty ubrań były różne gatunki muzyczne. Linia Swing obfituje w najmodniejsze fasony, które idealnie sprawdzą się jako elementy codziennych stylizacji. Jazz to propozycje przeznaczone do pracy, zaś w opcji Country dzięki palecie barw nasze klientki odnajdą ubrania idealne na weekend. Opera to oferta zawierająca głównie propozycje na koktajlowo-wieczorowe, a w strefie Chillout przeobrażającej się płynnie w Canzone Italiana królują letnie modele, wśród których brylują zwiewne sukienki – relacjonuje Edyta Wojewódka z salonu Deni Cler Milano. Także znany z nietuzinkowego podejścia do codziennej mody użytkowej Hexeline przygotował dla klientek ofertę opartą głównie na mocnych kolorach oraz ciekawych formach. Znajdą w niej one fantazyjne spódnice, odważne printy na górnych częściach garderoby i nutę ekstrawagancji, która idealnie łączy się z eleganckimi formami. Cała kolekcja jest niezwykle spójna, podkreślająca kobiecość i siłę. Nowości zagościły również w salonie Kamoni.eu – Bielizna dla Ciebie, gdzie Panie mogą znaleźć lekkie, koronkowe fasony w pastelowych kolorach, a także sportowe propozycje dla miłośniczek aktywnego stylu życia.
Także Panowie udając się do Galerii Grafitt będą mogli odnaleźć dla siebie ubrania, które wniosą do ich looku świeżość. W salonie Artur Moda Męska czekają na nich propozycje idealne na co dzień, jak i na specjalne okazje. – Wśród dostępnych modeli codziennych elementów garderoby jak dobrej jakości swetry, klienci znajdą całą paletę wiosennych barw. Nie brakuje także odważnych, kolorowych much czy krawatów. W ofercie posiadamy również bogaty wachlarz garniturów z materiałów, które idealnie sprawdzą się podczas uroczystości organizowanych przy wyższych temperaturach. – zapewnia Marta Rindflejsz, przedstawiciel salonu Artur Moda Męska. Z kolei Men Garnitury w tym sezonie stawia na koszule wykonane z komfortowych tkanin o ciekawych deseniach, a także szeroką gamę spodni typu chinos.
Wszystkich chętnych na odświeżenie zawartości swojej szafy zapraszamy na zakupy do Galerii Grafitt przy ul. Bohaterów Westerplatte 24 w Zielonej Górze od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-19:00, a także w soboty od 10:00 do 15:00.

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.