Wiosenne Zakupy z Siostrami ADiHD
Wiosenne Zakupy to idealny moment na zmiany. Manufaktura razem z charyzmatycznymi Siostrami ADiHD oraz ekspertami ze świata mody, urody i wellness przygotują każdego na nowy sezon – nie tylko pod kątem garderoby.
Siła sióstr
Sobotni część eventu poprowadzą uwielbiane przez gości Manufaktury siostry ADiHD, czyli Milena i Ilona Krawczyńska – dwie najbardziej rozpoznawalne w polskim Internecie siostry, mieszkające w Łodzi. Dziewczyny opowiedzą o swoich szafach i stylizacjach, w których najlepiej odnajdują się w codziennym i zawodowym życiu, podpowiedzą, co spośród najnowszych trendów warto kupić i doradzą, na jakie akcesoria postawić, by uzupełnić każdą stylizację. Pozytywna, zakręcona energia duetu na pewno udzieli się wszystkim uczestnikom. Siostry będzie można spotkać w sobotę, w godzinach 12-20.
Modowe strefy
W trakcie Wiosennych Zakupów w rotundzie galerii handlowej stanie kilka różnych stref tematycznych. Pierwsza z nich, to strefa casual, gdzie prezentowane będą kolekcje codziennych, a także skorzystać z porad stylistek i poznać tajniki dziennego, lekkiego makijażu. Nie lada gratką będą warsztaty z customizacji ubrań – można przynieść swoje ubrania i nadać im zupełnie nowego charakteru. Naprasowanki, przypinki, wstążki, ćwieki – to wszystko czeka, by odświeżyć każdy, nawet najprostszy look. Z kolei w strefie strojów wieczorowych dowiemy się, jakie dodatki i makijaże dobrać do eleganckich kreacji czy outfitów na wielkie okazje, takie jak chrzciny, komunia czy śluby. Fani mody przez duże M powinni skierować swoje kroki do strefy projektantów – tam fashionistki będą mogły obejrzeć najnowsze kolekcje Marty Kuszyńskiej i Łukasza Jemioła. To dobry moment, by przekonać się, że wielka moda może też świetnie sprawdzić się w naszej „zwykłej” szafie i dodać jej nietuzinkowych elementów. Marta nie tylko pokaże swoją najnowszą kolekcję ubrań i olśniewających dodatków i opowie o tym, jak odnaleźć swój styl, zgodny z charakterem i naturą, ale także będzie ośmielać gości Manufaktury do zabawy z modą.
Nie zabraknie także propozycji dla gości lubiących modę sportową – w tej strefie czekać będą pokazy kolekcji i akcesoriów mody sportowej, a także szereg dodatkowych atrakcji, m.in. konsultacje z fizjoterapeutą, dietetykiem czy trenerem osobistym. W sobotę o godz. 19 w tej strefie spotkacie także siostry ADiHD, które poprowadzą quiz z wiedzy o marce Puma – przygotujcie się dobrze, bo dziewczyny jako dumne ambasadorki będą dokładnie sprawdzać wiedzę. A w nagrodę? Maty do jogi, torby treningowe, sportowe saszetki, plecaki i czapki.
Nagrody i design na wyciągnięcie ręki
W sobotę od godziny 14 do 18.00 na gości Manufaktury czeka konkurs. Aby wziąć w nim udział należy w sobotę, 1 kwietnia, zrobić zakupy za min. 100zł i z paragonem zgłosić się do stanowiska konkursowego w rotundzie. W konkursie, w którym liczy się dobre oko i trochę dobrych chęci - do wygrania setki nagród – karty podarunkowe Manufaktury o wartości 50 zł, ekologiczne autorskie torby Manufaktury z banerów oraz kosmetyki, biżuteria, akcesoria i nagrody rzeczowe od najemców Manufaktury oraz wyjątkowo kompaktowa, lekka i energooszczędna hulajnoga elektryczna o wartości niemal 3 000 zł.
W niedzielę (2.04) rotunda galerii handlowej zamieni się w strefę designu. Goście będą mogli poznać tajniki home staging’u, czyli sztuki aranżacji wnętrz. Małgorzata Wojdal, projektantka wnętrz i akredytowana home stagerka zdradzi sekrety doboru dodatków, tkanin i kolorów w taki sposób, by nasze mieszkanie wyglądało jak najbardziej atrakcyjnie, np. w przypadku wynajmu czy sprzedaży. Małgosia opowie też, jak łączyć designerskie elementy z wyposażeniem wnętrz dostępnym w popularnych sklepach w Manufakturze.
Nie zabraknie także atrakcji dla najmłodszych – na dzieciaki czekają stanowiska z malowaniem buziek, szalonymi, kolorowymi fryzurami pod wodzą specjalistów z salonu Fryzjerek, a także pokazy kolekcji dziecięcych. Jeśli maluchom będzie mało wrażeń – w Qulinarium czekać na nich będą warsztaty kulinarne przy profesjonalnym stole gastronomicznym. Niech malcy wykażą się kreatywnością i udowodnią, że gotowanie zero waste jest nie tylko modne, ale też pełne frajdy!
Pierwszy weekend kwietnia w Manufakturze to także moc rabatów – zniżki do nawet 60%. W Pachnącej Wyspie otrzymacie rabat 60% na wybrane produkty, The Nort Face oferuje 50% rabatu na drugą sztukę, a Time Trend do 30% na wybrane modele zegarków. Pełna lista rabatów podczas Wiosennych Zakupów dostępna jest na stronie www.manufaktura.com

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.