Komunikaty PR

Wiosenno-letnie nowości od Coccodrillo

2021-03-31  |  20:00
Biuro prasowe
Kontakt

Martyna Dziopak
Good One PR

ul. Edwarda Jelinka 38
01-402 Warszawa
martyna.dziopak|goodonepr.pl| |martyna.dziopak|goodonepr.pl
739060588
www.goodonepr.pl
Do pobrania docx ( 0.35 MB )

Kolekcja Coccodrillo na nowy sezon jest tradycyjnie utrzymana w klimacie nawiązującym do głównego przesłania marki – Kids are Kids. W ofercie na wiosnę i lato 2021 można znaleźć ubrania, akcesoria, bieliznę oraz obuwie dla niemowlaków, dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym oraz nastolatków. W propozycjach marki na nadchodzące miesiące da się zauważyć kilka mocnych trendów i motywów, takich jak slime w kolekcjach dla chłopców czy romantyczne sukienki oraz kolory  i charakterystyczne, nierówne farbowanie tie-dye nawiązujące klimatem do nostalgii lat 70. W nowym sezonie młodzi klienci i klientki Coccodrillo mają do dyspozycji propozycje codziennych, basicowych stylizacji, a także wygodne ubrania przygotowane z myślą o aktywnym spędzaniu wolnego czasu. Marka oferuje także specjalną, elegancką linię na świętowanie szczególnych okazji, w tym uroczą kolekcję dla najmłodszych, zaprojektowaną z myślą o chrzcinach. – Wszystkie linie z nowej kolekcji łączą niebanalne, ciekawe detale, oryginalne wzornictwo, a także wysoka jakość materiałów, na którą kładziemy szczególny nacisk. Zadbaliśmy też o to, by oferta na nadchodzący sezon była bardzo różnorodna, tak aby każdy mógł znaleźć tam coś dla siebie i z pomocą naszych ubrań kreować swój własny, niepowtarzalny styl – mówi Paulina Żaczyk, Kierownik Sekcji Komunikacji Marketingowej w Coccodrillo.

Pin-up, dżungla, a może lata 70.?

W dziewczęcych nowościach na nowy sezon dominuje pastelowa, stonowana kolorystyka, skoncentrowana wokół różnych odcieni bieli, różu, zieleni oraz żółci. W propozycjach na wiosnę i lato można znaleźć ubrania inspirowane aktualnymi trendami. W nowych liniach pojawiają się falbanki, angielskie hafty, duże kokardy, marszczone i  bufiaste rękawki, ogrodniczki, koszulki z wiązaniem, spodnie z szerokimi nogawkami czy te w stylu paperbag, a także piękne, tiulowe spódnice i uniwersalne kardigany.

Dla najmłodszych klientek Coccodrillo, w wieku niemowlęcym, marka przygotowała wiosenne linie w stonowanych kolorach i z minimalistycznym wzornictwem (kwiaty, groszki, owoce, zwierzątka) oraz subtelnymi wykończeniami. W letniej odsłonie kolekcji dla niemowląt pojawia się więcej koloru i barwnych akcentów np. w postaci wakacyjnych printów.

Nieco starsze dziewczynki mają wśród wiosennych propozycji ubrania w stylu pin-up, w słodkim klimacie z dodatkiem groszków, falbanek i marszczeń. W ofercie pojawia się także motyw galaxy z kolorowymi, interaktywnymi nadrukami i jednorożcami, a także wyrazista linia w rockowym klimacie z paskami, kwiatami i nadrukami inspirowanymi grafiką tatuażu. W nowym sezonie nie zabrakło też modnego motywu dżungli, a w wakacyjnych kolekcjach pojawiają się także delikatne i słoneczne kwiaty i motyle, morskie klimaty czy stylizacje inspirowane country side. Warta uwagi jest też kolorowa linia „festiwalowa” rodem z lat 70., z charakterystycznym farbowaniem tie-dye i frędzelkowymi wykończeniami.

Dla nastoletnich klientek Coccodrillo przygotowało podobne kolekcje, co w przypadku młodszych dziewczynek, ale w bardziej młodzieżowym wydaniu. I tutaj pojawia się linia pin-up, zadziorna kolekcja rockowa, linia inspirowana motywem dżungli czy bardziej „dorosła” wersja festiwalowych, barwnych propozycji z motywem tie-dye. Nastolatki mają też do wyboru ubrania z motywem artystycznym, pełną wariacji i abstrakcyjnych wzorów, propozycje z nadrukami w stylu pop-art, a także edukacyjną linię skoncentrowaną wokół hasła przewodniego save the planet.

Śluzy i monstry, retro roboty i surfing na rajskich plażach

Kolekcja dla chłopców również uwzględnia najnowsze trendy, stąd też w kolejnych liniach pojawiają się ubrania z drewnianymi guzikami, kontrastowymi kieszeniami, ogrodniczki, sportowe lampasy, rustykalne paski, spodnie cargo czy joggersy. We wiosenno-letniej ofercie królują zarówno ciepłe, stonowane odcienie pomarańczy, żółci czy zieleni, jak i bardziej wyraziste kolory z fluorescencyjnymi akcentami.

W nowej kolekcji dla najmłodszych chłopców dominują pastelowe, minimalistyczne motywy i stonowane kolory. Wśród wiosennych propozycji pojawia się m.in. motyw ogrodnika z rustykalnymi detalami, motyw safari w artystycznym wydaniu, a także ukochany przez małych chłopców motyw motoryzacyjny z nawiązaniem do wyścigowej flagi. Lato przywita niemowlaki liniami inspirowanymi morskim światem, a także wyrazistymi, uwielbianymi przez dzieci motywami slime i małymi dinozaurami oraz bardzo barwną kolekcją z motywem emotikonek.

Przedszkolaki i mali uczniowie z artystycznym zacięciem odnajdą się na pewno w ubraniach wiosennej kolekcji, inspirowanymi plamami farb na płótnie. Także w tej grupie wiekowej powtarza się kolorowa linia dla fanów motoryzacji z motywem szachownicy, a także ubrania z printem w postaci dinozaurów w kolorystyce miodowych odcieni rudości i khaki. Wakacyjna kolekcja skupia się na ważnym motywie save the planet. Poza tym pojawia się też uwielbiany przez chłopców fluorescencyjny śluz, retro roboty oraz linia inspirowana słoneczną Californią i surfingiem.

Podobnie jak w przypadku dziewczęcych ubrań, w ofercie dla najstarszych chłopców pojawiają się motywy z kolekcji dla młodszych dzieci, ale w bardziej wyrazistej, młodzieżowej odsłonie i „dorosłych” fasonach. Także w tej grupie wiekowej dostępne są linie inspirowane artystycznymi motywami, liściastą dżunglą, śluzem i monstrami w „streetowej” wersji, a także ubrania nawołujące w projektach do dbania o naszą planetę. Coś dla siebie znajdą także pasjonaci gier komputerowych oraz chłopcy tęskniący za wakacjami i aktywnością na rajskich plażach.

Ubrania z nowej kolekcji są dostępne w sklepie internetowym Coccodrillo.eu, a także w ponad 240 salonach stacjonarnych w całej Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Good One PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji Biuro prasowe
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,
Moda Zima w stylu Black & White z Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Zima w stylu Black & White z Lee Cooper

Buty bardzo Black W tym sezonie warto mieć w szafie czarne botki z rockowym, grunge’owym lub wojskowym sznytem. Można je zestawiać zarówno z jeansami i oversize’ową
Moda Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper
2024-12-19 | 12:10

Modne, ciepłe i z futerkiem – zimowe buty od Lee Cooper

Zimowe buty z futerkiem wkraczają na salony, a raczej na utwardzone ścieżki i miejskie chodniki. Czasy, kiedy śniegowce nosiło się tylko na stokach, a trapery jedynie na szlakach, odeszły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Karolina Malinowska: Wraca zainteresowanie czytelnictwem wśród dzieci. To jednoczy pokolenia i rozwija więzi rodzinne

Była modelka przekonuje, że czas spędzony wspólnie z dziećmi przy książce na pewno zaprocentuje w przyszłości. Ważne jest nie tylko czytanie maluchom, ale także zachęcanie ich do tego, by w kolejnych latach nie smartfon czy tablet, ale książka była ich najlepszym przyjacielem. W obliczu rozwoju nowoczesnych technologii Karolina Malinowska dostrzega ich potencjał w promowaniu czytelnictwa. Umożliwiają one na przykład tworzenie spersonalizowanych publikacji skrojonych na miarę naszych potrzeb.

Problemy społeczne

Firmy stawiają na coraz większą autonomię pracowników. To ważne szczególnie dla młodego pokolenia

Celem pracodawców stają się samodzielne, zmotywowane, wydajne i kreatywne zespoły. W przeciwieństwie do tradycyjnych te samozarządzające się teamy pracują autonomicznie bez ciągłej kontroli, a każdy pracownik jest właścicielem swoich celów, zadań i obowiązków, aby osiągnąć wyniki. – W organizacjach, które wprowadzają koncepcje samoorganizujących się zespołów, niewątpliwie możemy mówić o zwiększeniu zaangażowania – ocenia Tina Sobocińska, doradczyni strategiczna HR i założycielka HR4future.

Media

Adam Kszczot: Radek Majdan to człowiek niezwykle mądry życiowo. Cieszę się też, że mogłem od ludzkiej strony poznać Kubę Rzeźniczaka

Biegacz zaznacza, że udział w formacie „Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” poszerzył jego horyzonty i dał mu nowe spojrzenie na ludzi i ich historie. Adam Kszczot podkreśla, że każdy uczestnik wniósł do programu coś unikalnego. Ich sylwetki i życiowe doświadczenia mogą więc być dla widzów przykładem i inspiracją. On sam jest pod dużym wrażeniem Radosława Majdana i Jakuba Rzeźniczaka.