Komunikaty PR

Wirtualne spotkanie z Igą Świątek! ASICS zaprasza kibiców na swojego Facebooka

2021-11-26  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

Iga Świątek ma za sobą bardzo udany sezon. Na stałe wskoczyła do światowej czołówki tenisa, triumfując w dwóch turniejach WTA i kończąc sezon na 9. miejscu w rankingu, po drodze notując start w prestiżowym Masters, a w Wielkich Szlemach zatrzymując się dopiero na czwartych rundach. Czas na odpoczynek sprzyja refleksjom, dlatego jeden ze sponsorów najlepszej polskiej tenisistki, marka ASICS zaprasza na wyjątkowe spotkanie z Igą Świątek w roli głównej. Odbędzie się ono wirtualnie, na profilu ASICS na Facebooku już w najbliższy poniedziałek o godz. 18:00.

Triumfatorka French Open 2020 jeszcze w styczniu plasowała się na 17. pozycji w rankingu WTA. Progres można więc dostrzec gołym okiem. Polka jest również jedyną zawodniczką, która w każdym z tegorocznych Wielkich Szlemów docierała przynajmniej do czwartej rundy. Jej bilans w tym sezonie to 36 zwycięstw i 15 porażek. Ambasadorka marki ASICS została także doceniona przez światową federację. WTA nominowało Świątek do nagrody zawodniczki sezonu.

Już w najbliższy poniedziałek o godz. 18:00 na profilu marki ASICS na Facebooku odbędzie się wirtualne spotkanie z udziałem gwiazdy polskiego tenisa. Iga Świątek będzie odpowiadać na pytania internautów zadane na czacie. Nie zabraknie nie tylko ciekawych rozmów, ale również atrakcyjnych konkursów z nagrodami. Spotkanie poprowadzi Marek Furjan, dziennikarz i komentator tenisa. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Nauka

MNiSW reaguje na problemy psychiczne w środowisku akademickim. Specjalny zespół ma opracować skuteczne rozwiązania

W środowisku naukowym rośnie świadomość znaczenia dobrostanu psychicznego i potrzeby budowania bezpiecznego miejsca – zarówno dla studentów, jak i kadry akademickiej. Z badania SWPS wynika, że wiele osób w tym środowisku zmaga się z silnym stresem, wypaleniem zawodowym oraz zaburzeniami lękowymi i depresyjnymi. Do tego dochodzi także coraz częściej występujący problem mobbingu i dyskryminacji. Tematem zajmuje się MNiSW, powołując specjalny międzyresortowy zespół, ale też same uczelnie.

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.