Komunikaty PR

Wirtualne spotkanie z Igą Świątek! ASICS zaprasza kibiców na swojego Facebooka

2021-11-26  |  10:30
Biuro prasowe
Kontakt
Bartosz Sosnówka
2pr

ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Do pobrania Komunikat ( 0.09 MB )

Iga Świątek ma za sobą bardzo udany sezon. Na stałe wskoczyła do światowej czołówki tenisa, triumfując w dwóch turniejach WTA i kończąc sezon na 9. miejscu w rankingu, po drodze notując start w prestiżowym Masters, a w Wielkich Szlemach zatrzymując się dopiero na czwartych rundach. Czas na odpoczynek sprzyja refleksjom, dlatego jeden ze sponsorów najlepszej polskiej tenisistki, marka ASICS zaprasza na wyjątkowe spotkanie z Igą Świątek w roli głównej. Odbędzie się ono wirtualnie, na profilu ASICS na Facebooku już w najbliższy poniedziałek o godz. 18:00.

Triumfatorka French Open 2020 jeszcze w styczniu plasowała się na 17. pozycji w rankingu WTA. Progres można więc dostrzec gołym okiem. Polka jest również jedyną zawodniczką, która w każdym z tegorocznych Wielkich Szlemów docierała przynajmniej do czwartej rundy. Jej bilans w tym sezonie to 36 zwycięstw i 15 porażek. Ambasadorka marki ASICS została także doceniona przez światową federację. WTA nominowało Świątek do nagrody zawodniczki sezonu.

Już w najbliższy poniedziałek o godz. 18:00 na profilu marki ASICS na Facebooku odbędzie się wirtualne spotkanie z udziałem gwiazdy polskiego tenisa. Iga Świątek będzie odpowiadać na pytania internautów zadane na czacie. Nie zabraknie nie tylko ciekawych rozmów, ale również atrakcyjnych konkursów z nagrodami. Spotkanie poprowadzi Marek Furjan, dziennikarz i komentator tenisa. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: 2pr
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Sport Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał Biuro prasowe
2025-06-05 | 09:30

Motorola zaprasza fanów piłki nożnej na ekskluzywny konkurs związany z FIFA Club World Cup 2025™. Do wygrania pięć wyjazdów na finał i półfinał

Motorola Mobility, spółka należąca do Lenovo, ogłosiła, że jest oficjalnym smartfonowym partnerem, a Lenovo jest oficjalnym partnerem technologicznym FIFA Club World Cup 2025TM.
Sport Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową
2024-12-31 | 09:00

Bieganie zimą? Marka Montis proponuje latarkę czołową

Montis poleca latarkę do biegania Sposób na spalenie świątecznych kilogramów, zwiększenie odporności i wytrzymałości oraz poprawę krążenia, a także humoru. Bieganie
Sport Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa
2024-12-31 | 01:00

Świąteczna niespodzianka od siatkarek KSG Warszawa

W ostatnich dniach siatkarki KSG Warszawa, drużyny rywalizującej w 1. Lidze Kobiet, odwiedziły małych pacjentów w dwóch warszawskich szpitalach - Klinice Pediatrii Państwowego

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Bankowość

Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.

Konsument

Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.