Komunikaty PR

Wspólnie z Arkadami Wrocławskimi stwórz Zaczytaną Bibliotekę!

2022-01-24  |  16:15

Arkady Wrocławskie dołączają do ogólnopolskiej akcji Zaczytane Biblioteki, dzięki której około dwóch tysięcy książek trafi do Wrocławskiego Hospicjum dla Dzieci. Każdy może pomóc – wystarczy tylko przynieść nowe lub używane egzemplarze do centrum handlowego od 27 stycznia do 10 lutego.

Pomysłodawcą akcji jest Fundacja Zaczytani.org, która od 2012 zajmuje się popularyzowaniem czytelnictwa wśród dzieci, młodzieży i dorosłych, zwiększaniem dostępu do literatury oraz edukacją społeczną. Dzięki inicjatywie „Zaczytane Biblioteki” podopieczni szpitali oraz placówek opiekuńczych i pomocowych mogą cieszyć się z lektury nowych tytułów.

Tym razem punkt zbiórki stanie w Arkadach Wrocławskich. Książki będzie można przynosić w dniach 27 stycznia – 10 lutego i umieszczać je na oznaczonym regale w łezce eventowej na poziomie 0. Zebrane tytuły trafią do Wrocławskiego Hospicjum dla Dzieci. Centrum handlowe zamierza przekazać na rzecz Fundacji ok. 2 tysięcy egzemplarzy.

- Czytanie niesie za sobą wiele cennych wartości. Książki poszerzają wiedzę, rozwijają funkcje pamięciowe, umiejętność koncentracji i wyobraźnię, poprawiają naszą empatię, wzbogacają słownictwo czy po prostu relaksują. Zapaleni czytelnicy osiągają lepsze wyniki w szkole i w pracy. Zdajemy sobie jednak sprawę, że jest wśród nas wiele osób, które ze względu na swoją sytuację życiową mają ograniczony dostęp do literatury. Dlatego zdecydowaliśmy się zostać Mecenasem Zaczytanych Bibliotek. W ramach dwutygodniowej kampanii społecznej planujemy zebrać około dwóch tysięcy pozycji książkowych. Zachęcamy wszystkich odwiedzających nasze centrum handlowe do włączenia się w tę szlachetną akcję – komentuje Jagoda Najwer, Specjalista ds. marketingu Develia S.A.

Zbierane będą książki zarówno nowe, jak i używane. Istotne jest, aby były napisane w języku polskim oraz wydane po 2000 roku. Po zakończeniu akcji, tytuły będą segregowane i porządkowane w księgozbiory, zanim trafią do placówki przejdą kwarantannę.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Lark Promotion
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Książka „Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty Biuro prasowe
2024-12-09 | 11:00

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

Młoda wyobraźnia, wielkie marzenia i wsparcie najbliższych – właśnie te trzy elementy stworzyły „Powstanie Bohaterów”, niezwykłą książkę napisaną przez
Książka O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?
2024-11-14 | 01:00

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

„Czemu w książkach Young Adult jest tyle agresji?” To temat wspólnej debaty radiowej Czwórki i Big Book Cafe. To kolejna już w cyklu debata pokazująca różne
Książka Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
2024-10-28 | 15:00

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe

Radiowa Czwórka oraz Big Book Cafe zapraszają na drugą wspólną debatę poświęconą czytelnictwu wśród młodzieży. Justyna Dżbik – Kluge, dyrektorka –

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Lil Masti: Dużo się dzieje w moim życiu. Napędza mnie miłość do córki i jako matka kwitnę

Aniela Bogusz znana w sieci jako Lil Masti podkreśla, że po narodzinach córki w jej życiu dużo się zmieniło. Teraz spełnia się nie tylko w świecie cyfrowym, ale również na płaszczyźnie prywatnej. Jest dumna z tego, że udało jej się stworzyć szczęśliwą i pełną rodzinę. Wkrótce jej córeczka Aria będzie świętować drugie urodziny i z tej okazji rodzice szykują dla niej w ogrodzie przyjęcie z wieloma atrakcjami.

Konsument

Wielu konsumentów rezygnuje z fast fashion. Pozytywne zmiany w branży zależeć będą głównie od podejścia marek

Przeciętny Europejczyk i Europejka każdego roku kupują prawie 26 kg tekstyliów, z czego pozbywają się ok. 11 kg – wynika z danych Parlamentu Europejskiego. Świadomość ekologiczna konsumentów wzrasta, co stopniowo przekłada się na ich decyzje zakupowe. Zdaniem przedstawicieli Fashion Revolution Polska odpowiedzialności za pozytywne zmiany w branży modowej nie można przerzucać wyłącznie na klientów. Wiele zależy bowiem od podejścia marek, ale też regulatorów.

Podróże

Anna Dec: Klimat się zmienia i w tym roku wybitnie to widać. Musimy być przygotowani na różne warunki pogodowe na wakacjach

Pogodynka przyznaje, że tegoroczne lato jest wyjątkowo kapryśne. Prognozy wskazują, że w najbliższych tygodniach upały będą się przeplatać z chłodem, burzami i obfitymi opadami deszczu. Taka zmienna pogoda nie powinna nas jednak całkowicie zniechęcać do aktywności na świeżym powietrzu. Zdaniem Anny Dec trzeba korzystać z uroków lata i niezależnie od tego, czy świeci słońce, czy też pada, tak organizować czas wolny, by nie siedzieć w domu.