WyCzytOn – literacki festiwal od TaniaKsiazka.pl
WyCzytOn, czyli… Wyprawa Czytelników Online! Pod tą nazwą już w drugiej połowie maja rusza kolejna, specjalna edycja targów książki, których organizatorem jest TaniaKsiazka.pl. Tym razem przyjmą one formę wirtualnego festiwalu.
– Zmieniamy formułę standardowych targów na rzecz festiwalu, ponieważ chcemy zaprosić wszystkich miłośników literatury do wspólnej wyprawy czytelniczej. Zauważyliśmy, że aktualnie brakuje przestrzeni, w której można się poczuć częścią czytelniczej społeczności. Dlatego chcemy połączyć ideę targów z formułą celebrowania pasji, festiwalu - książkowej wyprawy – mówi Łukasz Kierus, współwłaściciel księgarni TaniaKsiazka.pl
Na uczestników WyCzytOn czekać będą ciekawe aktywności, wywiady z autorami, rozmowy, konkursy i świetne promocje. Nie zabraknie gorących nazwisk, wyczekiwanych premier i wydarzeń z popularnymi influencerami. Miłośniczki romansów i erotyków tradycyjnie mogą liczyć także na wirtualny Zlot Fanek Niegrzecznych Książek, na którym zagoszczą najlepsze polskie i zagraniczne pisarki.
– Planujemy bardziej zaangażować odbiorców i zachęcić ich, aby współtworzyli z nami to wydarzenie, dzieląc się swoją pasją do czytania. Chcemy stworzyć event, który będzie nie tylko rozrywką, ale również formą terapii - czytelniczego lekarstwa na pandemiczną rzeczywistość - dodaje Agnieszka Stankiewicz-Kierus, Dyrektorka Wydawnicza w Wydawnictwie Kobiecym.
Poprzednie dwie edycje TargiKsiazki.Online spotkały się z ogromnym zainteresowaniem czytelników – pierwsza przyciągnęła ich 400 tysięcy, druga osiągnęła zawrotne zasięgi blisko 2 milionów użytkowników. W sumie zorganizowano ponad 100 wirtualnych wydarzeń, w których wzięło udział kilkudziesięciu autorów i wydawców z Polski i z zagranicy.
WyCzytOn odbędzie się w dniach 17-28 maja. Pełen program wydarzenia poznamy już wkrótce. Warto śledzić profil TaniaKsiazka.pl na Facebooku i Instagramie oraz stronę księgarni.

„Powstanie Bohaterów” – wyjątkowa książka 9-letniej Ali i jej taty

O agresji w książkach Young Adult - rzeczywistość czy przesada?

Młode głosy. Co by było, gdyby nie Wattpad? - debata Czwórki i Big Book Cafe
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.