Komunikaty PR

Wygoda i styl ponad wszystko – podkładka ładująca Base Fresh ‘n Rebel

2021-04-21  |  11:27
Biuro prasowe

Holenderska marka, znana przede wszystkim z bezprzewodowych słuchawek oraz głośników Bluetooth wyróżniających się unikatowym i dopracowanym designem, prezentuje nowość – bezprzewodową podkładkę ładującą Base oraz Base Duo. Oto „must have” dla wszystkich, którzy cenią wygodę, a jednocześnie przykładają dużą wagę do wyglądu każdego gadżetu.

Jedną z głównych bolączek użytkowników telefonów komórkowych oraz innych urządzeń mobilnych jest konieczność częstego, a nawet codziennego ich ładowania. Z myślą o maksymalnej wygodzie powstają takie urządzenia jak Base/Base Duo Fresh ‘n Rebel, dzięki którym ładowanie np. telefonu czy słuchawek dousznych nie musi być już uciążliwe. Co wyróżnia podkładkę ładującą od marki Fresh ‘n Rebel?

Ładowanie urządzenia – wygodne i bezpieczne jak nigdy dotąd

Bezprzewodowa podkładka ładująca dostępna jest w dwóch wersjach: Base (baza do ładowania jednego urządzenia) oraz Base Duo (baza do bezprzewodowego i jednoczesnego ładowania dwóch urządzeń na padzie). Wystarczy jedynie położyć smartfon lub inne urządzenie mobilne na podkładce –  i nie ma znaczenia, w którym miejscu na bazie zostanie umieszczony sprzęt – w każdej wersji urządzenie zostanie naładowane. Bezprzewodowe ładowanie dostępne jest w standardzie Qi, a podkładkę ładującą wyposażono w niezbędne zabezpieczenia – zarówno przed przetężeniem, przeciążeniem jak i przegrzaniem oraz zwarciem. Base oraz Base Duo dysponują również funkcją wykrywania obcych obiektów – oznacza to, że rozpoznają przedmioty, które przypadkowo znalazły się na podkładce jak np. metalowe przedmioty i zapobiegają uszkodzeniu urządzeń mobilnych w trakcie ładowania.

Bo liczy się wygląd

Produkty Fresh ‘n Rebel „zostały stworzone, aby błyszczeć” – bez względu na to czy mówimy o słuchawkach, powerbankach, głośnikach Bluetooth, ładowarkach czy nowej bezprzewodowej podkładce ładującej – sprzęty te przyciągają wzrok i same w sobie stanowią modny element np. wyposażenia wnętrza salonu. Base/Base Duo występują w 6 unikatowych kolorach marki, czyli granatowym (Petrol Blue), różowym (Dusty Pink), ciemnoczerwonym (Ruby Red), miętowym (Misty Mint), jasnoszarym (Ice Grey) oraz szarym (Storm Grey), dzięki czemu można wybrać taki, który będzie najlepiej komponował się z kolorem mebli i akcesoriów domowych. Zostały wykonane z miękkiej tkaniny, a dołączony do zestawu adapter i kabel USB-C są w tym samym kolorze co podkładka ładująca, dzięki czemu zestaw jest kolorowy, a każdy element dopasowany. Urządzenie świetnie sprawdzi się zarówno we wnętrzu miejskiego loftu, w biurze, w salonie czy w pokoju nastolatka. Podkładka Base/Base Duo posiada metkę z ekoskóry z logo Fresh ‘n Rebel oraz gumowe nóżki, dzięki czemu baza nie przesuwa się, gdy leży na biurku czy na szafce. Rozproszone, subtelne i skierowane w dół światła LED nie przeszkadzają w trakcie użytkowania produktu.

Bezprzewodowe podkładki ładujące Base/Base Duo od Fresh ‘n Rebel będą dostępne już w kwietniu 2021 roku w najlepszych polskich sklepach z elektroniką. Sugerowana cena wynosi ok. 179,90 PLN oraz ok. 299,90 PLN. Więcej informacji na https://www.freshnrebel.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Tchibo współpracuje z Glovo Biuro prasowe
2024-04-19 | 12:07

Tchibo współpracuje z Glovo

Tchibo właśnie rozpoczęło współpracę z Glovo, aplikacją umożliwiającą zamówienie i dostawę określonych produktów wprost do domu. Usługa jest dostępna dla
Styl życia OFF OTWIERA SEZON OGRÓDKOWY
2024-04-19 | 11:00

OFF OTWIERA SEZON OGRÓDKOWY

OFF OTWIERA SEZON OGRÓDKOWY Na dania śródziemnomorskie, festiwalowe szparagi, meksykańskie drinki albo po prostu na kawę i ciacho – restauracje w OFF Piotrkowska
Styl życia Lidl rozpoczyna kampanię UEFA EURO 2024: LIDL KIDS TEAM
2024-04-18 | 11:00

Lidl rozpoczyna kampanię UEFA EURO 2024: LIDL KIDS TEAM

Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Maria Sadowska: Często kupujemy ubrania tylko na jeden sezon, a powinniśmy recyklingować modę. Ja jestem królową second handów

Wokalistka zauważa, że co kilka miesięcy do sprzedaży trafiają nowe kolekcje ubrań, a te, które jeszcze nie są zniszczone i mogłyby się przydać innym, lądują na śmietniku. Podobnie jest z różnymi urządzeniami elektronicznymi, sprzętem RTV i AGD. Nowe modele z dnia na dzień wypierają starsze, a góra elektrośmieci stale rośnie. Maria Sadowska apeluje więc, by zadać sobie trochę trudu i niepotrzebne telefony, tablety czy komputery oddać do odpowiedniego punktu, z którego trafią do recyklingu i utylizacji. Artystka docenia też kreatywność swojego męża, który maluje obrazy na starych, skórzanych kurtkach i tworzy w ten sposób nietuzinkowe elementy garderoby.

Media

Edyta Herbuś: Program „Tańcząca ze światem” łączy ze sobą moją pasję do podróży, tańca i odkrywania świata. Podczas nagrań wskakuję z jednej półki energetycznej w drugą

W nowej odsłonie programu „Tańcząca ze światem” Edyta Herbuś zabierze widzów do Jordanii. Jak zaznacza, plan wyjazdu był bardzo intensywny. Przez dziewięć dni ekipa realizująca pracowała po 12 godz., by pokazać niezwykłe, kulturowe i historyczne bogactwo tego fascynującego kraju. Tancerka zdradza też, że te wyjątkowe miejsca pozwoliły jej odkryć w sobie uśpione pokłady wrażliwości i stały się powodem wielu wzruszeń.

Konsument

Brytyjscy naukowcy dowiedli, że odczuwania szczęścia można się nauczyć. Trzeba jednak stale to ćwiczyć

Sześcioletnie badania, połączone z prowadzeniem kursów uczących tego, jak poprawić samopoczucie i stać się człowiekiem szczęśliwym, wykazały, że stosując odpowiednie strategie, można uzyskać zadowalające rezultaty. Przejście kursu prowadzonego przez naukowców z Uniwersytetu Bristolskiego umożliwia poprawę parametrów świadczących o samopoczuciu nawet o 15 proc. Okazuje się jednak, że zalecane ćwiczenia należy wykonywać trwale – w przeciwnym razie następuje regres do poziomu sprzed ich wdrożenia. Dobre wyniki badań skłoniły ich autora do wydania poradnika. Jego polskojęzyczna wersja ukaże się w maju.