Wygodne i bezpieczne zakupy nie tylko w Wielkanoc
Wielkim atutem jest też dobry dostęp do szerokiego asortymentu oraz rozwiązania, które ułatwiają nam zakupy, w tym również możliwość zakupów drogą online. A to wszystko, byśmy mogli cieszyć się wyjątkowymi, świątecznymi smakami, spędzając Wielkanoc w gronie najbliższych.
Dziś, gdy szczególnie ważne jest zachowanie norm bezpieczeństwa i dystansu społecznego, dobrym rozwiązaniem jest korzystanie z oferty lokalnych placówek i sklepów własnych. Mocno rozwiniętą siecią firmowych punktów sprzedaży dysponuje Sokołów – renomowany producent mięsa i wędlin. To aż 312 specjalistycznych sklepów pod markami Sokołów i Gzella, zlokalizowanych na terenie całego kraju. – Wiemy, jak ważne jest dzisiaj dla naszych klientów poczucie bezpieczeństwa – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – Już na początku pandemii wprowadziliśmy w naszych placówkach rygorystyczne normy, które są w pełni przestrzegane przez personel. Wszystkie sklepy zostały wyposażone w osłonę ochronną z pleksi, a ekspedientki zawsze mają maseczki. Oczywiście umożliwiamy dokonywanie płatności zbliżeniowych i zachęcamy do nich. Co ważne, nasze placówki są często zlokalizowane poza centrami handlowymi, co pozwala uniknąć większych skupisk ludzi.
Wygodnym rozwiązaniem jest też możliwość zakupów poprzez opcję „call & collect”. Zamówienie można złożyć drogą telefoniczną, zostanie ono skompletowane, a gotowe wystarczy odebrać w sklepie.
Zakupy w Sklepach Własnych to wygodny dostęp do pełnego asortymentu, jak również gwarancja jakości i świeżości. Tu mięso jest dostarczane prosto z hurtowni Sokołowa, klienci mają zatem możliwość zakupu bezpośrednio od producenta. W sklepach Sokołów oraz sklepach Gzella dostępne jest zarówno świeże mięso – wieprzowe, wołowe, cielęce oraz drobiowe, jak również szeroki wybór najwyższej klasy wędlin oraz produktów roślinnych z linii Z Gruntu Dobre. Można się tu zaopatrzyć w produkty niezbędne do przygotowania tradycyjnych, wielkanocnych dań. Warto też korzystać z akcji promocyjnych, które obowiązują tylko w firmowych punktach sprzedaży.
Najbliższy sklep w prosty sposób można znaleźć na stronie www Sokołowa (w zakładce Nasze sklepy), gdzie dostępne są aktualne dane na temat sieci sklepów Sokołów oraz sklepów Gzella.
Sokołów uruchomił również sprzedaż wyrobów firmowych drogą online i poszerza obszar, na którym ta usługa jest dostępna. Obecnie mogą z niej korzystać mieszkańcy określonego obszaru Warszawy. Zakupione produkty są dostarczane „pod drzwi” nawet w ciągu 35 minut.

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.