Komunikaty PR

Wyrusz w nieznaną podróż z perfumami Far Away Beyond

2021-12-08  |  13:00
Biuro prasowe

Far Away to najchętniej wybierana linia zapachów w ofercie Avon. Co minutę na świecie marka sprzedaje 27 flakonów. Kolekcja właśnie poszerzyła się o nowy, wyjątkowy wariant o nazwie Beyond. To pierwsze tak intensywne i skoncentrowane perfumy w tej linii oraz pierwszy produkt, w którego składzie można znaleźć… wanilię z upcyklingu.

Woda toaletowa, woda perfumowana, perfumy – czym tak naprawdę różnią się od siebie? Odpowiedź jest prosta – stężeniem olejków zapachowych. Podczas gdy w wodzie toaletowej wynosi ono 6–12%, w perfumach stanowi ponad 16%, co wpływa na intensywność zapachu i jego trwałość. Far Away Beyond to pierwsze w tej linii skoncentrowane perfumy o wyrazistym zapachu, które będą Ci towarzyszyły przez cały dzień.

Daleka podróż w nieznane

Głównym składnikiem tej kompozycji jest wanilia, ale twórcy perfum Far Away Beyond definiują ją na nowo. Zawarty w nich ekstrakt wytwarzany jest z ziaren wanilii z Madagaskaru, które zostały pozyskane w zrównoważony i etyczny sposób we współpracy z lokalnymi społecznościami. Co więcej powstaje on w procesie upcyklingu, który polega na wykorzystaniu ziaren wanilii w większym stopniu, także tych części, które zazwyczaj byłyby odrzucone. Innowacyjny proces podwójnej destylacji wydobył z nich zupełnie inną, zmysłową, dymną i lekko drzewną nutę, której nigdy wcześniej nie wykorzystywano w zapachach, aż do teraz. Dopełnienie tej wyjątkowej kompozycji stanowią nuty jaśminu, soczystej gruszki oraz drzewa sandałowego. Całość tworzy zachwycająco urzekający, intensywny zapach o niezwykłej trwałości, którym aż chcesz się otulić.

Twórcy perfum Far Away Beyond odbyli długą drogę do odkrycia nowego oblicza znanego i od wieków wykorzystywanego w perfumiarstwie składnika. Efektem ich pracy jest niepowtarzalny zapach, który zabierze Cię w niezwykłą podróż, nie tylko do rozgrzanej słońcem i pachnącej wanilią krainy, ale również w głąb siebie, by móc odkryć to, co nieodkryte i drzemie w Tobie od zawsze.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Uroda Nowość! ELGYDIUM Clinic Crossing Floss – innowacyjna nić dentystyczna Biuro prasowe
2024-11-05 | 11:40

Nowość! ELGYDIUM Clinic Crossing Floss – innowacyjna nić dentystyczna

Osoby noszące aparat ortodontyczny, korony zębowe czy implanty doskonale wiedzą, jakim wyzwaniem może być codzienna pielęgnacja jamy ustnej. Zdarza się, że tradycyjne metody stosowane w
Uroda Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij
2024-10-28 | 13:20

Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij

W dzisiejszym świecie, w którym każda minuta jest na wagę złota, łatwo zapomnieć o tym, co naprawdę ważne – o nas samych. W natłoku codziennych spraw
Uroda Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada
2024-10-28 | 11:00

Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada

Jesienią nie tylko kawa może stać się bardziej “spicy”. Szwajcarska marka kosmetyków premium Gisada przygotowała propozycje korzennych zapachów, które

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.