Wyrusz w nieznaną podróż z perfumami Far Away Beyond
Far Away to najchętniej wybierana linia zapachów w ofercie Avon. Co minutę na świecie marka sprzedaje 27 flakonów. Kolekcja właśnie poszerzyła się o nowy, wyjątkowy wariant o nazwie Beyond. To pierwsze tak intensywne i skoncentrowane perfumy w tej linii oraz pierwszy produkt, w którego składzie można znaleźć… wanilię z upcyklingu.
Woda toaletowa, woda perfumowana, perfumy – czym tak naprawdę różnią się od siebie? Odpowiedź jest prosta – stężeniem olejków zapachowych. Podczas gdy w wodzie toaletowej wynosi ono 6–12%, w perfumach stanowi ponad 16%, co wpływa na intensywność zapachu i jego trwałość. Far Away Beyond to pierwsze w tej linii skoncentrowane perfumy o wyrazistym zapachu, które będą Ci towarzyszyły przez cały dzień.
Daleka podróż w nieznane
Głównym składnikiem tej kompozycji jest wanilia, ale twórcy perfum Far Away Beyond definiują ją na nowo. Zawarty w nich ekstrakt wytwarzany jest z ziaren wanilii z Madagaskaru, które zostały pozyskane w zrównoważony i etyczny sposób we współpracy z lokalnymi społecznościami. Co więcej powstaje on w procesie upcyklingu, który polega na wykorzystaniu ziaren wanilii w większym stopniu, także tych części, które zazwyczaj byłyby odrzucone. Innowacyjny proces podwójnej destylacji wydobył z nich zupełnie inną, zmysłową, dymną i lekko drzewną nutę, której nigdy wcześniej nie wykorzystywano w zapachach, aż do teraz. Dopełnienie tej wyjątkowej kompozycji stanowią nuty jaśminu, soczystej gruszki oraz drzewa sandałowego. Całość tworzy zachwycająco urzekający, intensywny zapach o niezwykłej trwałości, którym aż chcesz się otulić.
Twórcy perfum Far Away Beyond odbyli długą drogę do odkrycia nowego oblicza znanego i od wieków wykorzystywanego w perfumiarstwie składnika. Efektem ich pracy jest niepowtarzalny zapach, który zabierze Cię w niezwykłą podróż, nie tylko do rozgrzanej słońcem i pachnącej wanilią krainy, ale również w głąb siebie, by móc odkryć to, co nieodkryte i drzemie w Tobie od zawsze.
Nowość! ELGYDIUM Clinic Crossing Floss – innowacyjna nić dentystyczna
Znajdź chwilę dla siebie i odetchnij
Perfumy przyprawione jesienią – męskie zapachy Gisada
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.