Wystawa POLSKA Z NIEBA zagości na 35. piętrze Warsaw Trade Tower
Globalworth
Twarda 18
00-105 Warszawa
michal.nitychoruk|globalworth.pl| |michal.nitychoruk|globalworth.pl
+48 886 201 362
https://www.globalworth.com/
Sala Panorama na 35. piętrze Warsaw Trade Tower będzie gościć Macieja Margasa i Aleksandrę Łogusz już po raz czwarty – ich poprzednie wystawy odwiedziło do tej pory ponad 30 tys. osób. Podczas wydarzenia zaprezentowanych zostanie 26 fotografii w formacie 100x70cm, opisanych w dwóch językach (po polsku i po angielsku), będących subiektywnym wyborem zdjęć znajdujących się w najnowszym albumie POLSKA Z NIEBA. Goście będą też mieli niecodzienną okazję, aby samemu zobaczyć zapierające dech w piersiach widoki na panoramę centrum Warszawy z wysokości 140 m nad ziemią!
Wystawa POLSKA Z NIEBA jest związana z naszym wieżowcem od samego początku, dlatego cieszymy się, że możemy gościć już czwartą jej edycję. To atrakcja dla naszych najemców, ale też wszytskich miłośników fotografii, ponieważ będzie ona dostępna również dla osób z zewnątrz. Wystawa znakomicie wpisze się w bogaty repertuar wydarzeń, jakie w listopadzie i grudniu organizujemy w WTT.
Paweł Słupski, Senior PR & Marketing Manager w Globalworth Poland
POLSKA Z NIEBA to fascynująca podniebna podróż, którą chcemy wzbudzić zachwyt nad Polską – od Bałtyku aż po Tatry! Gości naszej wystawy i nabywców albumu chcemy zabrać nad najciekawsze miejsca naszego kraju: piękne parki narodowe, majestatyczne góry, nieoczywiste miasta, malownicze jeziora, czy tajemnicze zamki. To jedyna tak kompleksowa opowieść o Polsce naszych czasów.
Maciej Margas, współorganizator wystawy i autor albumu
Na wystawie zaprezentujemy niezwykłą kolekcję fotografii lotniczych, prezentujących niepowtarzalne spojrzenie na Polskę. Starannie wyselekcjonowaliśmy miejsca wykonywania zdjęć, szukając tego, co w naszym kraju najpiękniejsze, najciekawsze i najważniejsze. Dzięki perspektywie "z lotu ptaka" pokazujemy miejsca nieoczywiste, a te znane odkrywamy na nowo. Z powietrza łatwiej jest zrozumieć ich historię, skalę, czy genezę. W końcu z góry widać więcej, i z reguły lepiej.
Aleksandra Łogusz, współorganizatorka wystawy i autorka albumu
Wystawa będzie też dla wielu odwiedzających niepowtarzalną okazją, aby osobiście poznać autorów fotografii – Aleksandrę Łogusz i Maciej Margasa – posłuchania o kulisach powstawania niezwykłej kolekcji podczas autorskiego oprowadzania, a także możliwością zakupienia albumu z ich autografami.
Wystawa będzie czynna codziennie od 5 do 20 grudnia 2021 w godzinach 13:00 – 20:00 w tygodniu oraz 11:00 – 20:00 w weekendy.
Bilety w cenie 10 zł można kupić na miejscu lub poprzez serwis: https://app.evenea.pl/event/polskaznieba. Wstęp dla najemców Globalworth będzie bezpłatny.
Wernisaż wystawy oraz uroczysta premiera albumu odbędą się 4 grudnia 2021 w WTT (obowiązuje zamknięta lista gości; wstęp dla mediów po wcześniejszej rejestracji, liczba miejsc ograniczona).
Organizatorzy wystawy: POLAND ON AIR, Globalworth
Mecenas albumu i wystawy: BayWa r.e.
Partnerzy albumu i wystawy: Grupa WB, CM Systems, Emitel
Aktualne informacje o wydarzeniu dostępne na stronie: https://www.facebook.com/events/1310814372726398
Maciej Margas i Aleksandra Łogusz – twórcy POLAND ON AIR – marki, wydawnictwa, kanału na YouTube. Autorzy albumów oraz wystaw fotograficznych o Polsce widzianej z powietrza. Maciej – absolwent Warszawskiej Szkoły Filmowej i laureat Grand Press Photo. Aleksandra – z wykształcenia dziennikarka, z powołania fotografka i właścicielka wydawnictwa. Razem pokazują świat z niezwykłej perspektywy i promują Polskę. Fotografie oraz filmy POLAND ON AIR prezentowane były m.in. w Reuters, BBC Four, TVN24, Polityce, w filmach i serialach, a także na wystawach w Polsce, Czechach, Słowacji, Brukseli czy Australii. Pozostałe albumy z ich kolekcji to WARSAW ON AIR, POLAND ON AIR i SILESIA ON AIR. Pierwszy z nich w 2017 roku trafił w ręce brytyjskiej pary książęcej.
Warsaw Trade Tower to jeden z najbardziej rozpoznawalnych i najwyższych budynków biurowych Warszawy. Licząca 42 piętra, 208 m wysokości i ponad 45 000 mkw. powierzchni biurowej wieża zlokalizowana jest przy ulicy Chłodnej na Woli, w pobliżu skrzyżowania ulicy Towarowej i alei Solidarności oraz stacji drugiej linii metra Rondo Daszyńskiego. W kwietniu 2019 roku nieruchomość uzupełniła portfolio Globalworth – czołowego inwestora biurowego w Europie Środkowo-Wschodniej. W Warsaw Trade Tower swoją siedzibę ma firma ubezpieczeniowa UNIQA, a także m.in. MSD, American Express, Avanssur, Leroy-Merlin i Mattel. Najemcy mają do dyspozycji ponad 400 miejsc parkingowych oraz atrakcyjne przestrzenie wspólne, które w większości zostały już zmodernizowane. Wieżowiec posiada zielony certyfikat BREEAM na poziomie Excellent.

Sztuka współczesna w Muzeum Warszawy: ścieżka Sztuka wspierania

Koncert Świąteczny w zabytkowej Elektrowni

NOWY PROJEKT CYFROWY - DIGITALIZACJA DÓBR KULTURY WROCŁAWIA
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.