Wyzwania OneBlade First Shave dla graczy
Philips One Blade First Shave to nowa, elektryczna maszynka do golenia przeznaczona dla nastolatków, którzy golą się po raz pierwszy. Marka zdecydowała się na kampanię skierowaną do graczy i wspólnie z influencerami rzuciła wyzwanie sprawdzenia funkcjonalności maszynki w dwóch gamingowych aktywacjach.
Marka Philips OneBlade od lat konsekwentnie buduje swój wizerunek i wspiera sprzedaż aktywacjami skierowanymi do graczy i fanów gamingu. Grupa docelowa produktu Philips One Blade First Shave to młodzi mężczyźni w przedziale wiekowym 13-18 lat, zdecydowano się więc na aktywację z influencerami związanymi z grą Fortnite. Zaproszeni przez Philips popularni influencerzy Jacob i Jawor rzucili fanom wyzwanie zmierzenia się w wyjątkowym pojedynku. Twórcy zachęcili swoich fanów do „ogolenia” swojego awatara w grze po raz pierwszy, a także do próby ukończenia speedrunu (czyli jak najszybszego przejścia gry) na specjalnej mapie kreatywnej w kształcie maszynki OneBlade. Sześć osób, które najszybciej zmierzyły się z przejściem mapy dołączyły do drużyn influencerów i przeszły do wielkiego finału akcji. Dwie trzyosobowe drużyny pod wodzą Jawora i Jacoba stoczą razem finałowy pojedynek. Misja jest prosta - ogolić jak najwięcej brodatych postaci w grze. Zmagania graczy będzie można zobaczyć już 4 listopada o godzinie 18:00 na kanałach Jacoba Twitch.tv. i Jawora na YouTube. Członkowie zwycięskiej drużyny otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 4000 PLN dla każdego z graczy, zaś pozostali po 2000 PLN.
Po wyzwaniu w grze Fortnite twórcy Kaluch, Dizzowski, Tritsus i Dealereq promować będą grę Philips OneBlade First Shave osadzoną w formie chatbota na Messengerze. W grze symulującej golenie będzie można poznać najważniejsze cechy maszynki OneBlade First Shave i zdobyć nagrody rzeczowe i pieniężne. Na podstawie rankingu graczy wyłonieni zostaną zawodnicy, którzy otrzymają nagrody z puli 2000 PLN oraz maszynki OneBlade First Shave.
Taka sama kampania prowadzona jest również we Francji, a udział w niej wezmą lokalni influencerzy gamingowi - Neo The One, Shadobass, Reyoz i Lilian&Eliott. Za realizację kampanii w Polsce i Francji odpowiada agencja gaming marketingu Gameset.

Wąsy, broda i otwarty dialog – jak SOFTSWISS wspiera inicjatywę Movember

Warszawa: 100 bezpłatnych badań PSA czeka na mężczyzn

Zdrowie to nie siara! “Zdrowe Porty” - wydarzenie o zdrowiu mężczyzn w Sopocie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne
Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Prawo
Kobietobójstwo jest typem przestępstwa niedookreślonym przez polskie prawo. Świadomość na ten temat jest wciąż zbyt mała

Brakuje usystematyzowanych danych na temat skali problemu, jakim jest kobietobójstwo – wskazuje organizacja Femicide in Poland. U źródeł problemu leży brak uspójnienia baz danych prowadzonych przez poszczególne organy państwowe. Organizacja pracuje nad narzędziami, które pozwolą je zgromadzić w jednym miejscu i udostępnić w formie interaktywnej mapy. Jej przedstawicielka wskazuje również na inne fundamentalne obszary do poprawy. To w szczególności egzekwowanie istniejącego prawa i intensyfikacja działań na rzecz edukacji.