Wyzwania OneBlade First Shave dla graczy
Philips One Blade First Shave to nowa, elektryczna maszynka do golenia przeznaczona dla nastolatków, którzy golą się po raz pierwszy. Marka zdecydowała się na kampanię skierowaną do graczy i wspólnie z influencerami rzuciła wyzwanie sprawdzenia funkcjonalności maszynki w dwóch gamingowych aktywacjach.
Marka Philips OneBlade od lat konsekwentnie buduje swój wizerunek i wspiera sprzedaż aktywacjami skierowanymi do graczy i fanów gamingu. Grupa docelowa produktu Philips One Blade First Shave to młodzi mężczyźni w przedziale wiekowym 13-18 lat, zdecydowano się więc na aktywację z influencerami związanymi z grą Fortnite. Zaproszeni przez Philips popularni influencerzy Jacob i Jawor rzucili fanom wyzwanie zmierzenia się w wyjątkowym pojedynku. Twórcy zachęcili swoich fanów do „ogolenia” swojego awatara w grze po raz pierwszy, a także do próby ukończenia speedrunu (czyli jak najszybszego przejścia gry) na specjalnej mapie kreatywnej w kształcie maszynki OneBlade. Sześć osób, które najszybciej zmierzyły się z przejściem mapy dołączyły do drużyn influencerów i przeszły do wielkiego finału akcji. Dwie trzyosobowe drużyny pod wodzą Jawora i Jacoba stoczą razem finałowy pojedynek. Misja jest prosta - ogolić jak najwięcej brodatych postaci w grze. Zmagania graczy będzie można zobaczyć już 4 listopada o godzinie 18:00 na kanałach Jacoba Twitch.tv. i Jawora na YouTube. Członkowie zwycięskiej drużyny otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości 4000 PLN dla każdego z graczy, zaś pozostali po 2000 PLN.
Po wyzwaniu w grze Fortnite twórcy Kaluch, Dizzowski, Tritsus i Dealereq promować będą grę Philips OneBlade First Shave osadzoną w formie chatbota na Messengerze. W grze symulującej golenie będzie można poznać najważniejsze cechy maszynki OneBlade First Shave i zdobyć nagrody rzeczowe i pieniężne. Na podstawie rankingu graczy wyłonieni zostaną zawodnicy, którzy otrzymają nagrody z puli 2000 PLN oraz maszynki OneBlade First Shave.
Taka sama kampania prowadzona jest również we Francji, a udział w niej wezmą lokalni influencerzy gamingowi - Neo The One, Shadobass, Reyoz i Lilian&Eliott. Za realizację kampanii w Polsce i Francji odpowiada agencja gaming marketingu Gameset.
Carbon Studio tworzy vertical slice swojej największej produkcji
Bądź gotowy na każdą okazję z najnowszymi nasadkami do MULTISHAPE od Panasonic
Zdefiniuj swoje golenie na nowo dzięki golarkom Panasonic Serii 900s i 700s
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Jan Błachowicz: Podczas wyprawy do Azji czasami byliśmy głodni. Próbowaliśmy jajka z płodem rozwiniętym w środku
Uczestnicy „Azja Express” przyznają, że jeśli chodzi o kulinarną stronę wyprawy, to mają różne doznania i spostrzeżenia. Jedne smaki przypadły im do gustu, inne – w ogóle, a czasami nawet nie było kiedy się zatrzymać i zjeść coś konkretnego. Jan Błachowicz docenia, że mieszkańcy tamtych terenów dzielili się z nimi jedzeniem i częstowali ich, czym tylko mogli, bo za jednego dolara, podobnie jak w Polsce, można tam kupić jedynie drożdżówkę.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.