Komunikaty PR

Young Leosia ambasadorką marki Orbit® Refreshers!

2024-05-15  |  22:00
Biuro prasowe

Artystka młodego pokolenia, która podbija szturmem polską scenę muzyczną, została twarzą marki Orbit® Refreshers. Young Leosia wspiera wizerunkowo kampanię nowości produktowej od Mars Wrigley i zachęca konsumentów by „poczuli moc smaku”.

Young Leosia to młoda gwiazda, która przyciąga coraz większe grono fanów, zarówno w social mediach, jak i podczas swoich koncertów. Dzięki charakterystycznemu wizerunkowi, oryginalnej twórczości oraz sukcesom na polskiej scenie rapu, zdominowanej przez mężczyzn, stała się jedną z idolek generacji Z.

Young Leosia to niezwykle kreatywna i barwna osobowość, która ujęła nas swoją energią, profesjonalizmem i pomysłem na swój muzyczny wizerunek. Cieszymy się bardzo, że została ambasadorką marki Orbit® Refreshers, nowego produktu w naszym portfolio bezcukrowych gum do żucia, wyróżniającego się intensywnym, orzeźwiającym smakiem. Chcemy wraz z tą zdolną artystką inspirować do poszukiwań swojego smaku oraz pokazywać znaczenie małych chwil dla siebie – twierdzi Laura Lipska, Senior Brand Manager, Mars Polska.

Efekty sesji zdjęciowej z udziałem artystki już teraz można zobaczyć w digitalu, social mediach (You Tube, Meta, TikTok) oraz w przestrzeni miejskiej na nośnikach DOOH i OOH w 18 największych polskich miastach. Zaplanowano także muzyczną loterię, w której od 1 czerwca marka będzie zachęcać do poczucia mocy smaku. To nie jedyne muzyczne niespodzianki, będące efektem tej współpracy. Artystka szykuje coś specjalnego – inspirowany nowymi smakami utwór muzyczny, który ukaże się już w te wakacje.

Cieszę się, że biorę udział w kampanii Orbit® Refreshers. Fajnie, że możemy połączyć moje artystyczne plany wydawnicze z taką wakacyjną kampanią, gdzie muzyka jest na pierwszym planie. Nie ukrywam, że udział w kampanii dla marki Orbit® nie jest przypadkowy, jestem fanką tego produktu. Gumy Orbit® zawsze są wpisane w nasz rider koncertowy XD – komentuje współpracę Young Leosia.

 Za przygotowanie strategii i kreacji odpowiada agencja Digital Kingdom, za planowanie i zakup mediów agencja EssenceMediacom oraz za działania public relations agencja Garden of Words Group.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo Biuro prasowe
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do
Zakupy Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
2025-05-22 | 15:50

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów

Każde zakończenie roku szkolnego to nie tylko czas na świętowanie osiągnięć, ale również okazja do wręczenia wyjątkowego prezentu na zakończenie szkoły

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.