Komunikaty PR

Zagraj z WOŚP w klapkach Kubota – wylicytuj unikatowy model na aukcji

2024-01-25  |  01:00
Biuro prasowe

Marka Kubota od czasu swojej reaktywacji wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Tym razem na licytację trafiła wyjątkowa para wodoodpornych klapków z logo tegorocznej edycji WOŚP.

To jedyna taka para, dostępna wyłącznie na ograniczonej czasowo aukcji sztabu WOŚP numer 6926. Klapki wylicytować można tylko do 28 stycznia 2024 roku.

Klapki, które ratują życie

Kwota osiągnięta na licytacji personalizowanych klapków marki Kubota zasili konto Orkiestry, która w tym roku wspiera pacjentów ze schorzeniami oddechowymi. Celem tegorocznego, już 32. Finału WOŚP, jest zebranie funduszy na zakup sprzętu do diagnozowania oraz monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. 

Środki zebrane w czasie zbiórki 28 stycznia zostaną przekazane na zakup urządzeń do diagnostyki obrazowej, diagnostyki czynnościowej, diagnostyki endoskopowej, rehabilitacji oraz torakochirgurgii.

Tu wszystko gra OK!

Za pomocą tego hasła organizatorzy WOŚP zachęcają do diagnozowania chorób płuc, tak istotnego w kontekście konsekwencji pandemii COVID-19. Powikłania związane z przebytym wirusem dotyczą przede wszystkim układu oddechowego i nie omijają ani osób dorosłych, ani dzieci.

Hasło tegorocznej edycji WOŚP – Tu wszystko gra OK! – znalazło się również na parze klapków Kubota, które trafiły na aukcję.

Bardzo się cieszymy, że Kubota po raz kolejny może włączyć się w to wyjątkowe, coroczne granie Orkiestry. Już od pięciu lat jesteśmy częścią tej inicjatywy i mam nadzieję, że tak pozostanie do końca świata i o jeden dzień dłużej – komentuje Alina Sztoch, CEO & co-founder Kubota S.A.

Zwycięzca organizowanej aukcji otrzyma personalizowane specjalnie na tę okazję wodoodporne klapki Kubota w swoim rozmiarze. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.