Komunikaty PR

Zagraj z WOŚP w klapkach Kubota – wylicytuj unikatowy model na aukcji

2024-01-25  |  01:00
Biuro prasowe

Marka Kubota od czasu swojej reaktywacji wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy. Tym razem na licytację trafiła wyjątkowa para wodoodpornych klapków z logo tegorocznej edycji WOŚP.

To jedyna taka para, dostępna wyłącznie na ograniczonej czasowo aukcji sztabu WOŚP numer 6926. Klapki wylicytować można tylko do 28 stycznia 2024 roku.

Klapki, które ratują życie

Kwota osiągnięta na licytacji personalizowanych klapków marki Kubota zasili konto Orkiestry, która w tym roku wspiera pacjentów ze schorzeniami oddechowymi. Celem tegorocznego, już 32. Finału WOŚP, jest zebranie funduszy na zakup sprzętu do diagnozowania oraz monitorowania i rehabilitacji chorób płuc pacjentów na oddziałach pulmonologicznych dla dzieci i dorosłych. 

Środki zebrane w czasie zbiórki 28 stycznia zostaną przekazane na zakup urządzeń do diagnostyki obrazowej, diagnostyki czynnościowej, diagnostyki endoskopowej, rehabilitacji oraz torakochirgurgii.

Tu wszystko gra OK!

Za pomocą tego hasła organizatorzy WOŚP zachęcają do diagnozowania chorób płuc, tak istotnego w kontekście konsekwencji pandemii COVID-19. Powikłania związane z przebytym wirusem dotyczą przede wszystkim układu oddechowego i nie omijają ani osób dorosłych, ani dzieci.

Hasło tegorocznej edycji WOŚP – Tu wszystko gra OK! – znalazło się również na parze klapków Kubota, które trafiły na aukcję.

Bardzo się cieszymy, że Kubota po raz kolejny może włączyć się w to wyjątkowe, coroczne granie Orkiestry. Już od pięciu lat jesteśmy częścią tej inicjatywy i mam nadzieję, że tak pozostanie do końca świata i o jeden dzień dłużej – komentuje Alina Sztoch, CEO & co-founder Kubota S.A.

Zwycięzca organizowanej aukcji otrzyma personalizowane specjalnie na tę okazję wodoodporne klapki Kubota w swoim rozmiarze. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.