Komunikaty PR

Zakończenie wakacji z Rogatkiem – piknik rodzinny w Warszawie

2021-08-23  |  10:00
Biuro prasowe

W sobotę 28 sierpnia w Łazienkach Królewskich w Warszawie odbędzie się piknik rodzinny „Hej Przygodo! Odwiedź Peronowo!” organizowany w ramach „Kampanii Kolejowe ABC” Urzędu Transportu Kolejowego. Na dzieci czeka moc atrakcji, cenne nagrody oraz doskonała zabawa z nosorożcem Rogatkiem, Julią Kamińską, Mateuszem Ciawłowskim i Eweliną Lisowską. Zapraszamy w godzinach 11.00 – 19.00. Wstęp bezpłatny!

To będzie dzień pełen wrażeń. Podczas pikniku będzie można spotkać się z Julią Kamińską, jedną z najpopularniejszych polskich aktorek, która zabierze najmłodszych w świat bajek i opowiadań. W wydarzeniu weźmie udział także vloger, Mateusz Ciawłowski, który w ramach „Kampanii Kolejowe ABC” przekazuje najważniejsze informacje o bezpiecznym podróżowaniu pociągiem oraz o zasadach poruszania się po terenach kolejowych. Na scenie wystąpi Ewelina Lisowska, gwiazda młodego pokolenia o świetnej energii scenicznej i niespotykanym głosie.

– Zachęcam dzieci i rodziców do wspólnego spędzania czasu, wspólnej nauki i zabawy. Przygotowane przez nas atrakcje z pewnością przybliżą całym rodzinom zagadnienia związane z bezpieczeństwem na kolei. Mam nadzieję, że dzięki takiemu przypomnieniu o właściwym zachowaniu na dworcu czy w okolicach torów wszyscy bezpiecznie rozpoczną nowy rok szkolny – na piknik zaprasza Ignacy Góra, Prezes Urzędu Transportu Kolejowego.

Dzieci będą miały okazję spotkać również sympatycznego nosorożca Rogatka, bohatera „Kampanii Kolejowe ABC”. Ponadto na gości pikniku czekać będą m.in. gra terenowa, quizy z nagrodami, koło fortuny, wielkoformatowa gra planszowa czy warsztaty kreatywne. Dodatkową rozrywkę będą stanowiły trampoliny, dmuchańce, skakańce, eurobungee, warsztaty tworzenia masek nosorożca oraz malowanie buziek. Podczas wydarzenia chętni wezmą udział w interaktywnych zajęciach „Kampanii Kolejowe ABC”, skorzystają z symulatora jazdy pociągiem, zdobędą wiedzę z zakresu pierwszej pomocy. Będą mogli także zrobić sobie zdjęcie w specjalnie przygotowanej fotobudce.

Każde dziecko, które przyjdzie na piknik, będzie miało szansę wzięcia udziału w głównym konkursie, w którym do wygrania będą fantastyczne nagrody: plecaki, hulajnogi oraz rower elektryczny!

Piknik rozpocznie się o godzinie 11:00. Wstęp oraz udział we wszystkich atrakcjach jest bezpłatny.

„Kampania Kolejowe ABC” realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna, propagująca zasady bezpieczeństwa oraz wartości i wzorce związane z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego. Kampania jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Szczegółowe informacje dotyczące projektu oraz aktualnych wydarzeń dostępne są na stronie internetowej www.kolejoweabc.pl.

 

Dodatkowych informacji udziela:

Natalia Krapacz, Zastępca Dyrektora Departamentu Przewozów Pasażerskich
e-mail: natalia.krapacz@utk.gov.pl, tel. 22 749 13 67

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.