Komunikaty PR

Załóż szpilki i pomóż dzieciom chorym na raka

2020-09-18  |  10:50
Biuro prasowe
Kontakt
Justyna Zalewska
Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową

Ślężna 114s/1
53-111 Wrocław
justyna.zalewska|naratunek.org| |justyna.zalewska|naratunek.org
665929699
www.naratunek.org

Para butów na wysokim obcasie, smartfon i trochę kreatywności. Tyle wystarczy, by pomóc pacjentom chorym na nowotwór, którzy każdego dnia toczą bój o życie w klinice onkologicznej Przylądek Nadziei. To właśnie dla nich odbędzie się tegoroczna akcja społeczna zorganizowana przez Moliera 2 z okazji ogólnopolskiego #DniaSzpilek.

- 25.09 wszyscy zakładamy szpilki i strzelamy fotki - mówi Klaudia Smolarska z Fundacji na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową. - Następnie wrzucamy je na swoje profile na Instagramie lub Facebooku jako post, obowiązkowo otagowane #DzienSzpilek. Wtedy za każde takie zdjęcie organizator akcji: Moliera 2 i sponsorzy przekażą 2 zł na rzecz pacjentów z Przylądka Nadziei. Mniej odważni mogą zrobić zdjęcie samych, niezałożonych butów, bo one też zasilą skarbonkę.

 

To już druga edycja #DniaSzpilek. Poprzednia odbyła się w ubiegłym roku na rzecz fundacji Alivia. Do sieci trafiło wówczas około 15 tysięcy zdjęć, dzięki czemu na konto fundacji wpłynęło ponad 30 tysięcy złotych. Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową chce pokonać ten wynik.

 

- Nasza szpilkowa armia prężnie rośnie w siłę - mówi Bartłomiej Dwornik z Fundacji na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową. - W swoje wysokie obcasy wskoczą między innymi piłkarki Śląska Wrocław i siatkarki Volley Wrocław, Miss Dolnego Śląska, królowa pin-upu Cherry Bee, wrocławskie strażniczki miejskie, mistrzyni kierownicy Gosia Rdest i mistrzyni świata w karate Kyokushin Agata Winiarska. Do tego grona dołączą oczywiście nasi niezawodni Przyjaciele!

 

Na Fecebooku znajdziecie wydarzenie dotyczące akcji:

 
www.facebook.com/events/314898373079141/

 

 

Pomagać może każdy, wystarczy:

  1. Zrobić zdjęcie szpilkom (założonym lub nie)
  2. 25.09 wrzucić je jako post na Facebooka lub Instagram z hashtagiem #DzienSzpilek
  3. I już! Nasz udział w zabawie to 2 zł od sponsorów dla wojowników z Przylądka Nadziei

 

Im więcej zdjęć 25.09 trafi do sieci, tym więcej pieniędzy zostanie przekazanych na rzecz małych wojowników. Będzie można za nie kupić drogie, nierefundowane leki ratujące życie, sfinansować terapie i rehabilitacje czy też utrzymać Klinikę Mentalną. To unikatowe i jedyne takie miejsce na mapie Polski, gdzie na wsparcie psychologiczne mogą liczyć nie tylko pacjenci, ale także ich rodzice.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Moda Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace Biuro prasowe
2025-05-14 | 06:00

Moda w natarciu… ma szansę zmienić nasz świat na lepsze – ciekawe spojrzenie na trendy na konferencji w Osace

Marki modowe mają wpływ na postawy społeczne. Są też istotne z punktu widzenia ochrony środowiska naturalnego. O wyzwaniach na przyszłość dla branży modowej i nie tylko
Moda TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace
2025-05-07 | 16:00

TATUUM i Miś Uszatek zaprezentowali łódzką modę na EXPO 2025 w Osace

TATUUM, modowa marka z Łodzi, wzięła udział w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, prezentując specjalną kolekcję inspirowaną postacią Misia Uszatka. Udział w tym
Moda Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji
2024-12-23 | 12:00

Okulary i soczewki w sylwestrowej stylizacji

Wybór między okularami a soczewkami na sylwestra zależy od kilku czynników, takich jak komfort, styl  i okoliczności.  Jeśli planujemy przetańczyć całą noc,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.