Zamów list od Świętego Mikołaja w Atrium Promenada
ITBC Communication
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
info|itbc.pl| |info|itbc.pl
(+48) 22 250 49 10
https://www.itbcgroup.pl/
Warszawskie centrum handlowe Atrium Promenada przyłącza się do wsparcia dzieci dotkniętych różnymi formami przemocy. Wraz z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę zachęca swoich pracowników, klientów oraz wszystkich, dla których ważne są kwestie społeczne, do udziału w przedświątecznej akcji zamawiania listów od Świętego Mikołaja. Taki list zmienia świat wielu dzieci na lepsze. W wybrane dni między 26 listopada a 12 grudnia br. można je zamawiać na specjalnym stoisku uruchomionym w Atrium Promenada.
Dodatkowo 27 listopada w galerii odbędzie się zbiórka żywności i artykułów higienicznych na rzecz migrantów na granicy polsko-białoruskiej.
Akcja zamawiania spersonalizowanych listów od Świętego Mikołaja odbywa się już po raz ósmy, a po raz pierwszy również we współpracy z galerią handlową. Otrzymanie listu od „Świętego” jest dla mniejszych i większych adresatów miłym i ważnym elementem oczekiwania na Boże Narodzenie, natomiast dla podopiecznych Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę stanowi szansę na szybsze wsparcie terapeutyczne, psychiatryczne czy prawne. Całkowity dochód z akcji zostanie przeznaczony na pomoc dzieciom pokrzywdzonym przemocą i wykorzystywaniem seksualnym.
Aby zamówić list wystarczy w dniach: 26-27 listopada, 3-4 grudnia lub 11-12 grudnia, w godzinach 14.00-19.00, odwiedzić specjalnie na ten cel uruchomione stoisko w Atrium Promenada – poziom 0, obok salonu ZARA. Adresując list, mamy do wyboru kilka wariantów tekstowych: wiadomość dla malucha, starszaka, rodzeństwa oraz nastolatka lub osoby dorosłej, a także graficznych, na których zostanie wydrukowany. List od Mikołaja będzie wysłany pod wskazany adres pocztą, w świątecznej kopercie. Zamówiony do 15 grudnia znajdzie się w skrzynce przed Wigilią.
Jak pomagamy nadając list?
Zamawiając list od Świętego Mikołaja należy dokonać wpłaty darowizny na rzecz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę o wartości 20 zł lub więcej. Wszystkie przekazane w ten sposób środki zostaną spożytkowane na działalność statutową organizacji, która od 30 lat chroni dzieci przed przemocą i wykorzystaniem seksualnym. Zapewnia im i ich opiekunom wsparcie, profesjonalną pomoc psychologiczną i prawną. Uczy dorosłych, jak mądrze i skutecznie reagować na przemoc wobec dzieci oraz co robić, gdy podejrzewają, że są krzywdzone. Wspiera i angażuje rodziców, by wychowywali dzieci z miłością i szacunkiem. Wpływa na polskie prawo, by jak najlepiej chroniło interes dziecka. List adresowany do dziecka czy też osoby dorosłej można również zamówić online, za pośrednictwem strony www.swiatecznylist.pl.
Atrium Promenada angażuje się w szereg inicjatyw społecznych, w tym również działania z zakresu odpowiedzialnej mody i recyklingu oraz drugiego obiegu odzieży czy różnych form wsparcia społeczności lokalnych. Jedną z nich jest zaangażowanie Promenady na rzecz migrantów na granicy polsko-białoruskiej. Centrum przyłączyło się do wspólnej zbiórki zainicjowanej przez prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego. 27 listopada w godzinach 9.00-15.00 do Atrium Promenada można przynosić żywność i artykuły higieniczne, a zwłaszcza:
- wody w małych buteleczkach,
- mleka dla dzieci w proszku,
- smoczki do butelek,
- smoczki do ssania,
- butelki do rozrabiania mleka,
- koce termiczne,
- nutridrinki w saszetkach,
- batoniki,
- suchary,
- wafle,
- herbatniki,
- chrupki,
- konserwy drobiowe lub rybne z możliwością otwarcia,
- makarony,
- cukier,
- płatki,
- dania instant tzw. gorący kubek (bez wieprzowiny),
- zupki chińskie.
Niedawno zakończoną inicjatywą realizowaną przez centrum była zbiórka ubrań na rzecz osób w kryzysie bezdomności. Akcja odbyła się we współpracy z Fundacją Daj Herbatę, której wolontariusze niosą pomoc materialną oraz terapeutyczną osobom bezdomnym i wykluczonym społecznie.
Podejmowane przez centrum handlowe inicjatywy są elementem programu Atrium Razem, którego celem jest wsparcie i integracja lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju.

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.