Zamów list od Świętego Mikołaja w Atrium Promenada
ITBC Communication
Al. Ks. J. Poniatowskiego 1
03-901 Warszawa
info|itbc.pl| |info|itbc.pl
(+48) 22 250 49 10
https://www.itbcgroup.pl/
Warszawskie centrum handlowe Atrium Promenada przyłącza się do wsparcia dzieci dotkniętych różnymi formami przemocy. Wraz z Fundacją Dajemy Dzieciom Siłę zachęca swoich pracowników, klientów oraz wszystkich, dla których ważne są kwestie społeczne, do udziału w przedświątecznej akcji zamawiania listów od Świętego Mikołaja. Taki list zmienia świat wielu dzieci na lepsze. W wybrane dni między 26 listopada a 12 grudnia br. można je zamawiać na specjalnym stoisku uruchomionym w Atrium Promenada.
Dodatkowo 27 listopada w galerii odbędzie się zbiórka żywności i artykułów higienicznych na rzecz migrantów na granicy polsko-białoruskiej.
Akcja zamawiania spersonalizowanych listów od Świętego Mikołaja odbywa się już po raz ósmy, a po raz pierwszy również we współpracy z galerią handlową. Otrzymanie listu od „Świętego” jest dla mniejszych i większych adresatów miłym i ważnym elementem oczekiwania na Boże Narodzenie, natomiast dla podopiecznych Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę stanowi szansę na szybsze wsparcie terapeutyczne, psychiatryczne czy prawne. Całkowity dochód z akcji zostanie przeznaczony na pomoc dzieciom pokrzywdzonym przemocą i wykorzystywaniem seksualnym.
Aby zamówić list wystarczy w dniach: 26-27 listopada, 3-4 grudnia lub 11-12 grudnia, w godzinach 14.00-19.00, odwiedzić specjalnie na ten cel uruchomione stoisko w Atrium Promenada – poziom 0, obok salonu ZARA. Adresując list, mamy do wyboru kilka wariantów tekstowych: wiadomość dla malucha, starszaka, rodzeństwa oraz nastolatka lub osoby dorosłej, a także graficznych, na których zostanie wydrukowany. List od Mikołaja będzie wysłany pod wskazany adres pocztą, w świątecznej kopercie. Zamówiony do 15 grudnia znajdzie się w skrzynce przed Wigilią.
Jak pomagamy nadając list?
Zamawiając list od Świętego Mikołaja należy dokonać wpłaty darowizny na rzecz Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę o wartości 20 zł lub więcej. Wszystkie przekazane w ten sposób środki zostaną spożytkowane na działalność statutową organizacji, która od 30 lat chroni dzieci przed przemocą i wykorzystaniem seksualnym. Zapewnia im i ich opiekunom wsparcie, profesjonalną pomoc psychologiczną i prawną. Uczy dorosłych, jak mądrze i skutecznie reagować na przemoc wobec dzieci oraz co robić, gdy podejrzewają, że są krzywdzone. Wspiera i angażuje rodziców, by wychowywali dzieci z miłością i szacunkiem. Wpływa na polskie prawo, by jak najlepiej chroniło interes dziecka. List adresowany do dziecka czy też osoby dorosłej można również zamówić online, za pośrednictwem strony www.swiatecznylist.pl.
Atrium Promenada angażuje się w szereg inicjatyw społecznych, w tym również działania z zakresu odpowiedzialnej mody i recyklingu oraz drugiego obiegu odzieży czy różnych form wsparcia społeczności lokalnych. Jedną z nich jest zaangażowanie Promenady na rzecz migrantów na granicy polsko-białoruskiej. Centrum przyłączyło się do wspólnej zbiórki zainicjowanej przez prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego. 27 listopada w godzinach 9.00-15.00 do Atrium Promenada można przynosić żywność i artykuły higieniczne, a zwłaszcza:
- wody w małych buteleczkach,
- mleka dla dzieci w proszku,
- smoczki do butelek,
- smoczki do ssania,
- butelki do rozrabiania mleka,
- koce termiczne,
- nutridrinki w saszetkach,
- batoniki,
- suchary,
- wafle,
- herbatniki,
- chrupki,
- konserwy drobiowe lub rybne z możliwością otwarcia,
- makarony,
- cukier,
- płatki,
- dania instant tzw. gorący kubek (bez wieprzowiny),
- zupki chińskie.
Niedawno zakończoną inicjatywą realizowaną przez centrum była zbiórka ubrań na rzecz osób w kryzysie bezdomności. Akcja odbyła się we współpracy z Fundacją Daj Herbatę, której wolontariusze niosą pomoc materialną oraz terapeutyczną osobom bezdomnym i wykluczonym społecznie.
Podejmowane przez centrum handlowe inicjatywy są elementem programu Atrium Razem, którego celem jest wsparcie i integracja lokalnej społeczności oraz wspólne budowanie przyjaznego środowiska rozwoju.
Ocena potrzeb w zakresie wsparcia dla Seniorów w Polsce
Polki mają mniej czasu na życie zawodowe
Upiornie dobra zabawa! Halloweenowe pomysły na firmową integrację
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.