Komunikaty PR

Zasadź las z Wrocław Fashion Outlet

2020-09-01  |  18:00
Biuro prasowe

Świat mody również zwraca uwagę na kwestie ekologii i troski o środowisko, dlatego we Wrocław Fashion Oultet wspólnie z naszymi klientami chcemy dołożyć swoją cegiełkę do dbałości o czyste powietrze – mówi marketing manager Katarzyna Warzecha. Dlatego wraz z dotlenieni.org wrocławski outlet przez cały wrzesień zaprasza do udziału w akcji „Zasadź z nami las”. Wystarczy dołączyć lub uczestniczyć w programie lojalnościowym Wrocław Fashion Club i dzięki codziennym zakupom przez cały czas trwania akcji, od 1 do 30 września, jedna osoba będzie mogła zasadzić nawet 30 drzew. Po jednym za każdy dzień, w którym dokonała transakcji zarejestrowanej w programie. – W ten niezwykle prosty sposób chcemy zachęcić mieszkańców Wrocławia do realnego oszczędzania podczas zakupów, a także do zadbania o nasze naturalne otoczenie – dodaje Katarzyna Warzecha.

Wszystkie drzewa, które „zbiorą” w ramach akcji klienci największego modowego outletu Dolnego Śląska, zostaną zasadzone wczesną wiosną przez wolontariuszy dotlenieni.org w specjalnie wyznaczonym przez Zarząd Zieleni Miejskiej obszarze na wrocławskich Osobowicach. Organizatorzy akcji liczą, że wspólnie uda się zasadzić kilka tysięcy sadzonek różnorodnego drzewostanu, dzięki którym zadbamy nie tylko o miejską przyrodę, ale stworzymy przestrzeń, z której będą mogły się cieszyć kolejne pokolenia Wrocławian. O akcji na terenie centrum będzie przypominać także specjalna instalacja z drzewem.

–  Cieszymy się że Wrocław Fashion Outlet to kolejny podmiot, z którym udało nam się nawiązać współpracę w celu tworzenia nowych zielonych przestrzeni. Zaangażowanie biznesu w codzienne problemy lokalnej społeczności to jakość, która stwarza nowe możliwości aby zmieniać świat –  komentuje Marek Kołkowski z dotlenieni.org.

Smart shopping: mądre kupowanie

Wrzesień we Wrocław Fashion Outlet to czas akcji „Back to basics” – „Powrotu do podstaw”. W jej ramach na stronie i w mediach społecznościowych dowiemy się więcej na temat ekologicznych postaw i naturalnych rozwiązań, które pomogą nam żyć stylowo dbając przy okazji o nasz portfel i środowisko.

Rozsądne kupowanie jest możliwe także w programie Wrocław Fashion Club. Dzięki temu rozwiązaniu każdy z nas może nie tylko ufundować kolejne drzewa, ale także skorzystać z dedykowanych promocji i zniżek w prawie 50 sklepach uczestniczących w programie. Taniej kupimy nie tylko odzież sportową, dzięki której zadbamy o nasza kondycję w zielonej przestrzeni, ale także obuwie i rozwiązania casualowe, które sprawdzą się podczas powrotu do pracy – niezależnie od tego, czy w formie stacjonarnej, czy zdalnej. Do naszych zakupów podejdziemy odpowiedzialnie kupując rozwiązania sprawdzonych marek, które stawiają na wysoką jakość produktów i posłużą nam dłużej. Tej jesieni postawmy więc na klasyczne rozwiązania, które pozwolą nam tworzyć różnorodne i ponadczasowe kreacje.

Wrocław Fashion Outlet niezmiennie dba także o zdrowie klientów i pracowników. W nagrodzonym certyfikatem „Safer Shopping” przez Bureau Veritas centrum utrzymuje się ponad 40 zasad związanych z bezpiecznymi zakupami. Warto pamiętać o konieczności zasłaniania nosa i ust, a także zachowaniu zasad dystansu społecznego. Jeśli zapomnimy maseczki – możemy skorzystać z maseczkomatu znajdującego się przed wejściem głównym.

Szczegółowy regulamin akcji „Zasadź z nami las” a także możliwość dołączenia do Wrocław Fashion Club są dostępne na www.wroclawfashionoutlet.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Konsument

Otyłość i niedożywienie u seniorów często idą w parze. Źródłem problemu często tańsza, wysokoprzetworzona żywność

Niemal 64 proc. osób między 65. a 74. rokiem życia ma nadmierną masę ciała. Co piąty senior cierpi z powodu niedożywienia. Szczególną sytuacją jest taka, w której osoba starsza jest otyła, ale jednocześnie niedożywiona jakościowo. U źródeł problemów żywieniowych leżą z jednej strony mechanizmy związane z fizjologią starzenia się oraz różne choroby towarzyszące, a z drugiej – czynniki ekonomiczne i psychologiczne, takie jak samotność czy brak wystarczających środków. Eksperci zwracają uwagę na to, że ważne jest edukowanie i aktywizowanie seniorów, ponieważ zarówno otyłość, jak i niedożywienie prowadzą do poważnych konsekwencji zdrowotnych.

Gwiazdy

Anna Powierza: Mimo wyniku wyborów prezydenckich z czasem będzie mniej podziałów w społeczeństwie. Chciałabym pierwszej damy, która stoi po stronie kobiet

Aktorka nie dziwi się, że wynik wyborów prezydenckich budzi tak ogromne emocje, bo przecież niemal równej połowie głosujących niezwykle trudno pogodzić się z tym, że nie wygrał właśnie ich faworyt. Eksperci zastanawiają się, jak będzie teraz wyglądał polityczny krajobraz, rządzący już podejmują pewne kroki, a Anna Powierza chce wierzyć, że nowy lokator Pałacu Prezydenckiego sprosta wyzwaniu i udowodni, że głos oddany na niego nie został zmarnowany. Na wysokości zadania powinna także stanąć jego żona.