Komunikaty PR

Zasadź las z Wrocław Fashion Outlet

2020-09-01  |  18:00
Biuro prasowe

Świat mody również zwraca uwagę na kwestie ekologii i troski o środowisko, dlatego we Wrocław Fashion Oultet wspólnie z naszymi klientami chcemy dołożyć swoją cegiełkę do dbałości o czyste powietrze – mówi marketing manager Katarzyna Warzecha. Dlatego wraz z dotlenieni.org wrocławski outlet przez cały wrzesień zaprasza do udziału w akcji „Zasadź z nami las”. Wystarczy dołączyć lub uczestniczyć w programie lojalnościowym Wrocław Fashion Club i dzięki codziennym zakupom przez cały czas trwania akcji, od 1 do 30 września, jedna osoba będzie mogła zasadzić nawet 30 drzew. Po jednym za każdy dzień, w którym dokonała transakcji zarejestrowanej w programie. – W ten niezwykle prosty sposób chcemy zachęcić mieszkańców Wrocławia do realnego oszczędzania podczas zakupów, a także do zadbania o nasze naturalne otoczenie – dodaje Katarzyna Warzecha.

Wszystkie drzewa, które „zbiorą” w ramach akcji klienci największego modowego outletu Dolnego Śląska, zostaną zasadzone wczesną wiosną przez wolontariuszy dotlenieni.org w specjalnie wyznaczonym przez Zarząd Zieleni Miejskiej obszarze na wrocławskich Osobowicach. Organizatorzy akcji liczą, że wspólnie uda się zasadzić kilka tysięcy sadzonek różnorodnego drzewostanu, dzięki którym zadbamy nie tylko o miejską przyrodę, ale stworzymy przestrzeń, z której będą mogły się cieszyć kolejne pokolenia Wrocławian. O akcji na terenie centrum będzie przypominać także specjalna instalacja z drzewem.

–  Cieszymy się że Wrocław Fashion Outlet to kolejny podmiot, z którym udało nam się nawiązać współpracę w celu tworzenia nowych zielonych przestrzeni. Zaangażowanie biznesu w codzienne problemy lokalnej społeczności to jakość, która stwarza nowe możliwości aby zmieniać świat –  komentuje Marek Kołkowski z dotlenieni.org.

Smart shopping: mądre kupowanie

Wrzesień we Wrocław Fashion Outlet to czas akcji „Back to basics” – „Powrotu do podstaw”. W jej ramach na stronie i w mediach społecznościowych dowiemy się więcej na temat ekologicznych postaw i naturalnych rozwiązań, które pomogą nam żyć stylowo dbając przy okazji o nasz portfel i środowisko.

Rozsądne kupowanie jest możliwe także w programie Wrocław Fashion Club. Dzięki temu rozwiązaniu każdy z nas może nie tylko ufundować kolejne drzewa, ale także skorzystać z dedykowanych promocji i zniżek w prawie 50 sklepach uczestniczących w programie. Taniej kupimy nie tylko odzież sportową, dzięki której zadbamy o nasza kondycję w zielonej przestrzeni, ale także obuwie i rozwiązania casualowe, które sprawdzą się podczas powrotu do pracy – niezależnie od tego, czy w formie stacjonarnej, czy zdalnej. Do naszych zakupów podejdziemy odpowiedzialnie kupując rozwiązania sprawdzonych marek, które stawiają na wysoką jakość produktów i posłużą nam dłużej. Tej jesieni postawmy więc na klasyczne rozwiązania, które pozwolą nam tworzyć różnorodne i ponadczasowe kreacje.

Wrocław Fashion Outlet niezmiennie dba także o zdrowie klientów i pracowników. W nagrodzonym certyfikatem „Safer Shopping” przez Bureau Veritas centrum utrzymuje się ponad 40 zasad związanych z bezpiecznymi zakupami. Warto pamiętać o konieczności zasłaniania nosa i ust, a także zachowaniu zasad dystansu społecznego. Jeśli zapomnimy maseczki – możemy skorzystać z maseczkomatu znajdującego się przed wejściem głównym.

Szczegółowy regulamin akcji „Zasadź z nami las” a także możliwość dołączenia do Wrocław Fashion Club są dostępne na www.wroclawfashionoutlet.com

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.