Komunikaty PR

Zaskakująco i odważnie — Maja Kapłon powraca z nowym utworem Bestia!

2023-08-24  |  01:00

Maja Kapłon, artystka młodego pokolenia i finalistka The Voice of Poland, wraca na scenę. Postanawia rozbudzić apetyt swoich fanów nowym utworem o drapieżnej nazwie Bestia. Singiel stanowi zapowiedź pierwszej solowej płyty artystki. 

Maja Kapłon to wokalistka, kompozytorka i autorka tekstów. Dała się poznać szerszej publiczności dochodząc do finału muzycznego show The Voice of Poland. Jest dumną przedstawicielką ruchu body positive z zaskakującą historią i celami. Mimo wrodzonych problemów zdrowotnych, dwudziestu operacji na kręgosłup przeprowadzanych w Polsce i Stanach Zjednoczonych, ciągłego pola bitwy w postaci bólu i blizn, dziś w pełni akceptuje siebie. Jej działalność artystyczna ma na celu dawać nadzieję, że mimo przeciwności losu można wszystko, a przy tym stanowić cenną lekcją wyrozumiałości dla tych, którzy ciągle się jej uczą. 

Bestia — czy jest się czego bać?

Utwór Bestia to pierwszy singiel, który pozwala lepiej poznać wokalistkę i jej osobiste przeżycia.

- ,,Bestia” powstała jako efekt wielu moich emocji. Tych z przeszłości, które towarzyszyły mi podczas walki o zdrowie w Stanach Zjednoczonych, gdzie przeważała bezsilność i frustracja. Oraz tych obecnych, kiedy znacząco lepiej się czuję i jestem pełna nieposkromionej, pozytywnej energii. Przyszedł więc czas, kiedy chcę pokazać wszystkim bestię, która drzemie we mnie już od dawna —  wyznaje wokalistka Maja Kapłon.

Wokalistka wyjawia, że zaczynając karierę muzyczną po przerwie, zmagała się z myślami, że jest coś nieustannie wszystkim winna, że bestia, ta prawdziwa ona, powinna zostać wytłumiona, bo nie współgra z bezbronną Mają z okresu leczenia. W utworze z bezsilnej, przesiąkniętej przejściami z czasu operacji i traumami z dzieciństwa, przeradza się w tytułową bestię, która potrafi wyznaczać granicę, jest pewna siebie i sama kieruje swoją drogą. 

- Gdyby nie to, że stworzyłam swój własny wzór na poradzenie sobie z wieloma problemami, również tymi emocjonalnymi, nie dałabym rady. Stworzyłam bestię, która potrafi walczyć z demonami. Chcę, aby ludzie poszli za moim sercem, chcę pomóc im walczyć z ich codziennymi zmartwieniami i stworzyć w nich bestię, która je pokona — dodaje Maja Kapłon.

Aranżacją utworu zajął się producent Pyotr Radzio. Bestia bazuje na brzmieniach elektronicznych, oscylujących wokół R’n’B i rapu. Połączenie takiej warstwy muzycznej z popowym wokalem Mai, zabarwionym miksem kobiecej delikatności, a zarazem pikanterii to absolutna świeżość na polskim rynku muzycznym. Fani z całą pewnością będą zaskoczeni!

Za reżyserię teledysku do utworu odpowiadają Tomasz Piaskowski, Maja Kapłon i Łukasz Leszczyński. 

Produkcja: Pyotr Radzio

Muzyka: Maja Kapłon

Tekst: Maja Kapłon

Okładka: Maja Kapłon

 

O Mai Kapłon:

Maja Kapłon (ur. 1995 r.) to wokalistka, kompozytorka i autorka tekstów. Finalistka muzycznego show The Voice of Poland emitowanego w telewizji TVP.

Jest dumną przedstawicielką ruchu body positive z zaskakującą historią i celami. Mimo wrodzonych problemów zdrowotnych, dwudziestu operacji na kręgosłup w Polsce i Stanach Zjednoczonych, ciągłego pola bitwy w postaci bólu i blizn, kocha i akceptuje siebie, a jej cała działalność artystyczna ma wspierać ludzi w potrzebie i tych, którzy wyrozumiałości dla siebie samego i innych ciągle się uczą.

Na co dzień obecna na Instagramie, gdzie zamieszcza swoje przemyślenia, muzyczne aranżacje i tutoriale makijaże:  https://www.instagram.com/maja_kaplon/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Gwiazdy Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję! Biuro prasowe
2024-07-15 | 14:00

Zapytaliśmy Gardias, Cichopek, Herbuś i innych, skąd czerpią satysfakcję!

Czym jest satysfakcja we wnętrzach? Jak ją znaleźć? Gdzie szukać pomysłów, by stworzyć przestrzeń, która nie tylko zachwyca, ale również koi i dodaje energii?
Gwiazdy Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?
2024-07-08 | 01:00

Co numerologia mówi nam o brytyjskiej rodzinie królewskiej?

Brytyjska rodzina królewska od lat wywołuje skrajne emocje – i to nie tylko wśród Brytyjczyków. Cały świat przeżywał śmierć księżnej Diany, celebrował śluby
Gwiazdy BRAK ZDJĘCIA
2024-07-03 | 11:00

Kamila Urzędowska współpracuje z projektantką Izabelą Łapińską

Wcielającą się w postać Jagny w ,,Chłopach” Kamilę Urzędowską doceniają widzowie oraz branża filmowa w Polsce i za granicą. Podczas 74. Międzynarodowego Festiwalu Filmowego w Berlinie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Bogumiła Wander

Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Bogumiły Wander, jednej z najbardziej cenionych postaci polskiego świata medialnego. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Zdrowie

Nauka

Zła dieta może powodować obniżenie nastroju i zdolności poznawczych. Naukowcy potwierdzają związek żywienia z neurochemią

Jedzenie niezdrowej żywności może prowadzić do zmian w mózgu, związanych z depresją i zaburzeniami lękowymi. Obniżeniu mogą też ulec zdolności poznawcze. Do takich wniosków doszli naukowcy z Wielkiej Brytanii, obserwując skany mózgów pacjentów z różnymi nawykami żywieniowymi. Uwidocznione zostały zmiany w neuroprzekaźnikach i objętości istoty szarej u osób, które mają złą dietę, w porównaniu z tymi, które stosują dietę śródziemnomorską. Badacze wciąż poszukują potwierdzenia mechanizmów, które sprawiają, że jedzenie ma taki wpływ na kondycję ośrodkowego układu nerwowego. Jedna z koncepcji zakłada powiązanie ich z nieprawidłowościami w mikrobiocie jelitowej.

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.