Zatrzymaj się i zobacz niezwykle przyjemny spot lodów E.Wedel OH!
Zatrzymaj się– czas na przyjemność taką, że OH!. Właśnie pod takim hasłem rusza nowa kampania lodów OH! od E.Wedel, które zaskoczą nas w nadchodzącym sezonie lodowym. Niezwykle apetyczny spot sprawi, że konsumenci poczują, czym jest przyjemność płynąca z produktów marki E.Wedel.
Nowy spot telewizyjny
Reklama nowej linii lodów OH! od E.Wedel utrzymana jest w platformie komunikacyjnej „czas na przyjemność”. Początek spotu przenosi nas do przeszłości, dokładnie 170 lat wcześniej, kiedy to oryginalne i niespotykane wcześniej w Warszawie wedlowskie specjały, zatrzymywały przechodniów przed jedną z pierwszych manufaktur rodziny Wedlów. Dzisiaj, podobnie jak te kilkadziesiąt lat wcześniej, niezwykła przyjemność płynąca z produktów marki potrafi zatrzymać w miejscu. Przekonują się o tym bohaterowie spotu, których lody zatrzymują z przyjemności. Wszystko za sprawą doskonałych kompozycji składników, np. wanilii, karmelu, orzechów arachidowych czy migdałów oraz, oczywiście, oryginalnej wedlowskiej czekolady, której smak jest niezmienny od lat. Spot zakończony claimem „przyjemność taka, że OH!” podkreśla, że w ofercie E.Wedel zawsze dostępne były produkty, których smak zatrzymywał przyjemne chwile.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=pQ_DPz05ZbI
Nowoczesna szata graficzna
Linia lodów OH! od E.Wedel kusi także nową szatą graficzną, którą zaprezentowano w spocie. Od teraz styl opakowań lodów E.Wedel OH! cechuje prosty, ale nowoczesny design, który podkreśla multisensoryczny charakter mrożonych przysmaków. Na opakowaniach nie mogło zabraknąć także symbolu czekoladowej marki – Chłopca i Zebry, który przybrał postać stempla. Ten sam format logotypu widnieje także na końcu spotu telewizyjnego.
Działania promocyjne
Kampania poświęcona nowej linii lodów E.Wedel OH! ruszy w połowie maja i potrwa przez całe lato. W ramach niej nowy spot ukaże się w telewizji, na VOD oraz w kinach. Dodatkowo, w sieci Cinema City, lody dostępne będą do zakupu w barach kinowych. Działania reklamowe wspierane będą także przez digital oraz public relations.
Za koncept i kreację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, planowanie i zakup mediów powierzono w ręce domu mediowego Zenith. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a za Public Relations odpowiada Walk PR. Spot został wyprodukowany przez dom produkcyjny Film Reaktor, a jego reżyserem był Marcin Filipek.

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Prezent na zakończenie szkoły – 7 pomysłów na upominki dla absolwentów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.