Komunikaty PR

Zatrzymaj się i zobacz niezwykle przyjemny spot lodów E.Wedel OH!

2021-05-19  |  11:00
Biuro prasowe

Zatrzymaj się– czas na przyjemność taką, że OH!. Właśnie pod takim hasłem rusza nowa kampania lodów OH! od E.Wedel, które zaskoczą nas w nadchodzącym sezonie lodowym. Niezwykle apetyczny spot sprawi, że konsumenci poczują, czym jest przyjemność płynąca z produktów marki E.Wedel.

Nowy spot telewizyjny

Reklama nowej linii lodów OH! od E.Wedel utrzymana jest w platformie komunikacyjnej „czas na przyjemność”. Początek spotu przenosi nas do przeszłości, dokładnie 170 lat wcześniej, kiedy to oryginalne i niespotykane wcześniej w Warszawie wedlowskie specjały, zatrzymywały przechodniów przed jedną z pierwszych manufaktur rodziny Wedlów. Dzisiaj, podobnie jak te kilkadziesiąt lat wcześniej, niezwykła przyjemność płynąca z produktów marki potrafi zatrzymać w miejscu. Przekonują się o tym bohaterowie spotu, których lody zatrzymują z przyjemności. Wszystko za sprawą doskonałych kompozycji składników, np. wanilii, karmelu, orzechów arachidowych czy migdałów oraz, oczywiście, oryginalnej wedlowskiej czekolady, której smak jest niezmienny od lat. Spot zakończony claimem „przyjemność taka, że OH!” podkreśla, że w ofercie E.Wedel zawsze dostępne były produkty, których smak zatrzymywał przyjemne chwile.  

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=pQ_DPz05ZbI

Nowoczesna szata graficzna

Linia lodów OH! od E.Wedel kusi także nową szatą graficzną, którą zaprezentowano w spocie. Od teraz styl opakowań lodów E.Wedel OH! cechuje prosty, ale nowoczesny design, który podkreśla multisensoryczny charakter mrożonych przysmaków. Na opakowaniach nie mogło zabraknąć także symbolu czekoladowej marki – Chłopca i Zebry, który przybrał postać stempla. Ten sam format logotypu widnieje także na końcu spotu telewizyjnego. 

Działania promocyjne

Kampania poświęcona nowej linii lodów E.Wedel OH! ruszy w połowie maja i potrwa przez całe lato. W ramach niej nowy spot ukaże się w telewizji, na VOD oraz w kinach. Dodatkowo, w sieci Cinema City, lody dostępne będą do zakupu w barach kinowych. Działania reklamowe wspierane będą także przez digital oraz public relations. 

Za koncept i kreację kampanii odpowiada agencja Saatchi & Saatchi, planowanie i zakup mediów powierzono w ręce domu mediowego Zenith. Działania digitalowe prowadzi agencja GoldenSubmarine, a za Public Relations odpowiada Walk PR. Spot został wyprodukowany przez dom produkcyjny Film Reaktor, a jego reżyserem był Marcin Filipek.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.