Komunikaty PR

Zdjęciowe Love w Galerii Krakowskiej

2021-02-11  |  15:27
Biuro prasowe
Kontakt
Agnieszka Kurczych
PR Inspiration

Plac Wolnica 13/14
31-060 Kraków
agnieszka.kurczych|prinspiration.pl| |agnieszka.kurczych|prinspiration.pl
507 108 984
www.prinspiration.pl

Szczęście i miłość można pokazać na wiele sposobów – na przykład na fotografii. Z okazji walentynek Galeria Krakowska przygotowała strefę, w której zakochani mogą w kreatywny sposób wyrazić swoje uczucie… na zdjęciu. Dzięki zabawie w „Zdjęciowe Love” można wygrać atrakcyjne nagrody – w sam raz na walentynkowy prezent. 

Romantyczne czy zwariowane? To, jakie uczucie łączy zakochanych będzie można pokazać w walentynkowej strefie w Galerii Krakowskiej. W dniach 12-13 lutego w Hali Grodzkiej powstanie wielkie serce, które posłuży jako tło do miłosnych fotografii. Każdy, kto w tych dniach uda się na bezpieczne zakupy, będzie mógł zrobić sobie zdjęcie, a następnie opublikować je w komentarzu pod postem konkursowym na facebookowym profilu Galerii Krakowskiej. Będzie to nie tylko walentynkowa pamiątka, ale też szansa na wygraną. 14 lutego, w święto zakochanych, zostanie utworzony wielki album miłosnych zdjęć. Trzy osoby, których ujęcia zdobędą najwięcej reakcji, wygrają karty podarunkowe do Galerii Krakowskiej o wartości 500, 300 oraz 100 złotych. Głosowanie potrwa do 17 lutego do godz. 15:00.

Szczegółowy regulamin akcji dostępny jest na stronie www.galeriakrakowska.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Inspiration
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Zakupy Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo
2025-05-28 | 09:00

Burgerowy fenomen nie zwalnia – ponad 30% wzrostu zamówień burgerów w aplikacji Glovo

Z okazji Międzynarodowego Dnia Burgera, przypadającego na 28 maja, Glovo podsumowuje kulinarne wybory Polaków. W 2024 roku zamówili oni ponad 30% więcej burgerów niż rok
Zakupy Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle
2025-05-22 | 22:00

Aloha w dostawie! Lilo i Stich wracają – a z nimi na fali poké bowle

Już 23 maja na ekrany powraca kultowa opowieść o przyjaźni z hawajskim klimatem – Lilo i Stich. Wraz z premierą filmu, Glovo zachęca użytkowników do

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.