Komunikaty PR

„Bo tętni w nas dobro” – akcja krwiodawstwa na rynku Manufaktury

2024-09-06  |  10:17
Biuro prasowe

W najbliższą sobotę na Mały Rynek Jazzowy w Manufakturze powróci mobilny punkt poboru krwi Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi. W ramach ogólnopolskiej akcji „Bo tętni w nas dobro” będzie można wesprzeć honorowe krwiodawstwo. W programie m.in. dmuchany plac zabaw dla dzieci oraz gadżety i upominki. 

Akcja Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi pn. „Bo tętni w nas dobro” to doskonała okazja, by dowiedzieć się czegoś więcej o idei honorowego krwiodawstwa. Co zrobić, by zostać honorowym dawcą? Aby się zarejestrować, trzeba przyjść do mobilnego punktu poboru na ulokowanego na Małym Rynku Jazzowym w Manufakturze w godzinach 11:00-16:00 i wypełnić odpowiedni kwestionariusz.  

Dla wszystkich, którzy oddadzą krew w Manufakturze, przewidziano specjalne upominki – zdrowy regenerujący shake od restauracji Bawełna, zaproszenia do kręgielni Grakula oraz pamiątkowe maskotki. Każdy darczyńca będzie też mógł odpocząć po pobieraniu w specjalnej strefie relaksu. Po oddaniu krwi można zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie na tle specjalnie przygotowanej ścianki i podzielić się nim ze znajomymi w social mediach, oznaczając je hastagiem #botetniwnasdobro. Na dawców czeka także możliwość wykonania personalizowanego gadżetu DIY, strefa dla dzieci, strefa relaksu i wiele innych. 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Czy atrakcyjność fizyczna odgrywa dla nas dużą rolę? Biuro prasowe
2024-10-28 | 11:00

Czy atrakcyjność fizyczna odgrywa dla nas dużą rolę?

Współcześnie coraz bardziej cenimy sobie zdrowy i atrakcyjny wygląd, dbamy o sylwetkę, odpowiednią ilość snu, czy odpowiednio dostosowaną dietę. A wszystko po to, żeby
8 Maja – Światowy Dzień Świadomości Raka Jajnika
2024-05-08 | 09:00

8 Maja – Światowy Dzień Świadomości Raka Jajnika

Pacjentki dotknięte rakiem jajnika apelują o włączenie do koszyka świadczeń gwarantowanych diagnostyki molekularnej, która pozwala na osiągnięcie u nich lepszych efektów
BRAK ZDJĘCIA
2024-04-10 | 10:00

Opieka paliatywna i hospicyjna – co zrobić, kiedy zdrowie się kończy?

7 kwietnia przypada Światowy Dzień Zdrowia – dla wielu z nas może to być okazja, by zastanowić się nie tylko nad tym, jak właściwie zadbać o zdrowie swoje i bliskich, ale także by oddać się głębszej refleksji, zdrowie nie jest

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.