Komunikaty PR

Zimowa stylizacja według Małgorzaty Rozenek-Majdan

2021-12-06  |  16:00
Biuro prasowe

Małgorzata Rozenek-Majdan to już nie tylko osobowość medialna, ale także jedna z najpopularniejszych influencerek w kraju. Gwiazda chętnie dzieli się kadrami z życia prywatnego z odbiorcami, a także inspiruje swoimi nietuzinkowymi stylizacjami. Jak sama przyznała, te jesienno-zimowe uwielbia uzupełniać ciężkimi butami z charakterem, a do krótkiej, czarnej spódniczki i golfu tego samego koloru wybrała propozycję od marki Kazar.

Małgorzata Rozenek-Majdan kolejny raz inspiruje miłośników mody! Tym razem gwiazda podzieliła się z obserwatorami w serwisie Instagram propozycją jesienno-zimowej stylizacji, którą uzupełniła ciężkim, militarnym obuwiem. Krótka, czarna spódniczka zestawiona przez celebrytkę z obcisłym golfem tego samego koloru komponują się w spójną, przypominającą słynną już „małą czarną” całość. Nieformalnego, militarnego charakteru stylizacji dodają z kolei buty od jednego z najpopularniejszych, polskich producentów premium. Jak przyznała Rozenek-Majdan, skórzane, czarne kozaki przed kolano, które wybrała, świetnie sprawdzą się zarówno na co dzień, jak i na formalne okazje. Jest to model East ze skóry licowej z najnowszej kolekcji Kazar zaprojektowanej na sezon jesień-zima 2021/22, wyróżniający się niezwykle popularną w tym sezonie, grubą podeszwą. Można go znaleźć go na stronie internetowej, a także w salonach marki w centrach handlowych w największych, polskich miastach. 

Kazar oferuje skórzane obuwie najwyższej jakości, niezwykle chętnie wybierane przez znanych i lubianych. Z całą pewnością na uwagę wielbicieli światowych trendów zasługują m.in. kolekcje kapsułowe marki stworzone we współpracy z najbardziej rozpoznawalnymi trendsetterami w kraju, czyli kazar x kasia oraz kazar x balamonte. Propozycje stworzone we współpracy z Kasią Sokołowską oraz Grzegorzem Krychowiakiem cieszą się ogromną popularnością, a wybrane modele wyprzedają się w niezwykle krótkim czasie.

Więcej informacji na temat oferty marki Kazar znajdziemy na stronie www.kazar.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce! Biuro prasowe
2024-11-05 | 10:10

Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce!

Choć z drzew nie opadły jeszcze ostatnie kolorowe liście, to na social mediach coraz częściej trafić można na odliczanie do 24 grudnia. Tych, którzy z niecierpliwością wyczekują
Zakupy Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
2024-11-04 | 12:00

Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic

Entuzjaści botaniki oraz fani LEGO mogą teraz zanurzyć się w uspokajającym pięknie ogrodu botanicznego w stylu wiktoriańskim. Ten zestaw składający się z 3792 elementów pozwala
Zakupy Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
2024-10-25 | 14:03

Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?

Choć tradycyjne upominki wciąż cieszą się dużą popularnością, coraz częściej na listach prezentowych pojawiają się nowe kategorie. Opcje niematerialne, takie jak karty podarunkowe czy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.