Zimowa stylizacja według Małgorzaty Rozenek-Majdan
Małgorzata Rozenek-Majdan to już nie tylko osobowość medialna, ale także jedna z najpopularniejszych influencerek w kraju. Gwiazda chętnie dzieli się kadrami z życia prywatnego z odbiorcami, a także inspiruje swoimi nietuzinkowymi stylizacjami. Jak sama przyznała, te jesienno-zimowe uwielbia uzupełniać ciężkimi butami z charakterem, a do krótkiej, czarnej spódniczki i golfu tego samego koloru wybrała propozycję od marki Kazar.
Małgorzata Rozenek-Majdan kolejny raz inspiruje miłośników mody! Tym razem gwiazda podzieliła się z obserwatorami w serwisie Instagram propozycją jesienno-zimowej stylizacji, którą uzupełniła ciężkim, militarnym obuwiem. Krótka, czarna spódniczka zestawiona przez celebrytkę z obcisłym golfem tego samego koloru komponują się w spójną, przypominającą słynną już „małą czarną” całość. Nieformalnego, militarnego charakteru stylizacji dodają z kolei buty od jednego z najpopularniejszych, polskich producentów premium. Jak przyznała Rozenek-Majdan, skórzane, czarne kozaki przed kolano, które wybrała, świetnie sprawdzą się zarówno na co dzień, jak i na formalne okazje. Jest to model East ze skóry licowej z najnowszej kolekcji Kazar zaprojektowanej na sezon jesień-zima 2021/22, wyróżniający się niezwykle popularną w tym sezonie, grubą podeszwą. Można go znaleźć go na stronie internetowej, a także w salonach marki w centrach handlowych w największych, polskich miastach.
Kazar oferuje skórzane obuwie najwyższej jakości, niezwykle chętnie wybierane przez znanych i lubianych. Z całą pewnością na uwagę wielbicieli światowych trendów zasługują m.in. kolekcje kapsułowe marki stworzone we współpracy z najbardziej rozpoznawalnymi trendsetterami w kraju, czyli kazar x kasia oraz kazar x balamonte. Propozycje stworzone we współpracy z Kasią Sokołowską oraz Grzegorzem Krychowiakiem cieszą się ogromną popularnością, a wybrane modele wyprzedają się w niezwykle krótkim czasie.
Więcej informacji na temat oferty marki Kazar znajdziemy na stronie www.kazar.com.
Magia Świąt w Starbucks - napoje, które podbiją Twoje serce!
Uwolnij swojego wewnętrznego botanika z nowym zestawem LEGO® Ideas Ogród botanic
Prezent po polsku – konwenanse i uprzedzenia. Czego nie wypada?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.